Recensie Jasmijn, Chaam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan de Wiipper

Wandelaar
94
18/10/21
45
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/rijpe-milf_8258238
Totale kosten (in euro)
€85,-
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag afgesproken met deze dame communicatie via mail en whatsapp liep vlot. Dame gaat wel snel over op spraakberichten. Verders wil ze wel dat je vrij snel een afspraak met haar maakt. Ze heeft diverse voorstellen gedaan echter had ik toen geen tijd. Uit eindelijk dan toch maar de stap genomen en vooraf duidelijk een prijs afgesproken. In de nacht voor de afspraak kreeg ik het adres. Waarop ik in de ochtend ook het nummer vroeg maar dat kreeg ik pas als ik in de straat was. Op het moment dat ik met de auto naar haar toe ging heb ik geappt dat ik onderweg was. Hierop antwoorde ze dat ik even moest wachten maar ja ik was al aan het rijden. Langzaam aan naar Chaam gereden, en net voor ik Chaam binnen reed belde ze me, ik dacht o dat gaat niet door maar ze belde van sorry ik ben nog niet aangekleed waarop ik antwoorde dat maakt nie uit hoor tevens kreeg ik gelijk het huisnummer.

Bij aankomst auto stukje verder geparkeerd en vervolgens naar het betreffende huis gelopen. Het is in een nette wijk en je kan er makkelijk parkeren. Aangebeld en de deur werd door de dame opengedaan. Het is de dame zo als op de foto's klein tenger vrouwtje. Vervolgens samen naar boven gegaan en begon ik me ook maar uit te kleden, ze vroeg toen zullen we eerst even afrekenen dame netjes het geld gegeven en iets extra's. Het geld werd naar beneden gebracht en toen hoorde ik ze praten met iemand. Maak nie uit maar toch. Vervolgens kwam ze terug en kon het spel beginnen. Dame begon lekker met sjaakie te spellen zo dat die lekker hard werd, ze wilde er gelijk een condoom omdoen om te gaan pijpen ik zei tegen haar van het was toch zonder oja zij ze. En begon mijn te pijpen ik mocht haar lekker vingeren en vervolgens hebben we nog even standje 69 gedaan ze heeft een fris klein kutje. Uit eindelijk condoom om sjaakie en kwam ze boven op me zitten dit was niet onaangenaam kon mooi met haar borstjes spelen en kon het zo wel uithouden. Echter duurde het wel te lang volgens de dame waarop we nog even op zijn hondjes hebben gedaan en vervolgens nog even missionaris. Ze begon toen aan te dringen dat ik snel klaar moest komen, maar ja dan lukt het bij mij niet makkelijk meer. Ze zij kom ga maar liggen dan trek ik je wel af zo gezegd zo gedaan alleen ging het niet snel genoeg voor mevrouw en stopte ze om vervolgens een sigaret aan te stekken en op de telefoon te kijken en vervolgens te bellen met een sj… na dat gesprek duurde het niet lang en werd er beneden de deur geopend en geroepen van het is tijd. Dame zei toen van je kan wel verlengen hoor, hierop antwoorde ik nee dankjewel. Vervolgens aan gekleed en net binnen de afgesproken tijd het pand verlaten.

Jammer dat het zo plichtmatig afgewerkt werd in eerste instantie geen onaardige dame voor haar leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan