Je favoriete dvp niet willen delen met anderen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja ik zie het een beetje als een mooi visstekkie, daar wil je ook niet dat het te druk wordt. Als je er zelf op een gegeven moment niet meer vist deel je de infomatie veel sneller.
 
Ik plaats zo goed als mogelijk een reactie of recensie van de dame die ik bezocht, favoriet of niet! Jammer genoeg denken andere leden er dikwijls anders over omdat ze er geen zelfvoordeel uit puren. Het is nu niet dat een bepaalde dame een goeie recensie krijgt dat daar de deur plat gelopen wordt!
 
Een recensie schrijven heeft veel meer voordelen dan nadelen.
De dvp krijgt meer klanten en blijft dus langer in de regio. Je kan niet alle dagen bij haar langs, dus baat het om haar aan klanten te helpen, zodat ze de job blijft doen. Sommige dvp's beseffen maar al te goed het bestaan van recensies en zijn geneigd om meer service te bieden. Als je zélf veel informatie deelt met medewandelaars, krijg je ook zelf makkelijker informatie. Ik word af en toe benadert via PM met extra vragen over mijn recensies enz. en krijg zo soms ook belangrijke tips. Een forum als deze overleeft ook alleen met geven en nemen.
Doch moet ik inderdaad ook meedelen dat ik het gevoel heb dat er minder recensies worden neergeschreven. Wat mij ook opvalt, is dat er vaker in twijfel wordt getrokken wat je schrijft. Sommige dvp bv pijpen de ene met condoom en de andere zonder, dan is dat gewoon zo. Dat maakt de recensent niet tot een leugenaar. Sommige dvp hun service wordt soms ook slechter na verloop van tijd als ze opgebrand raken, dan heb je niet de intentie gehad om medewandelaars te misleiden of een dvp te promoten, toen heb je gewoon een goed date gehad.
Ik wil ook nog even aanhalen dat het inderdaad ook aangewezen is om een recensie pas na verloop van tijd te schrijven of de dag en bepaalde zaken niet te vermelden zodat je anonimiteit gewaarborgd wordt. Ik heb het al meegemaakt dat dvp's visten of ik deze site kende en mijn Nickname probeerden te achterhalen op een doorzichtige manier. Ik heb er ook al weten in mijn kleren zoeken en het was niet naar geld.
 
Ik houd de dames voor mezelf!

Recensies schrijven doe ik niet, omdat ervaringen altijd kunnen afwijken. Geen zin in negatieve verhalen, omdat een ander een negatieve ervaring had. Als ik sommige mannen hier lees bijv, neerkijkend op dames, "want het is een hoer". Zulke horken wil ik geeneens info mee delen.

En verder heb ik ook wel dingen gedaan met dames, waar zelfs de dame even over na moest denken, omdat ze het in haar werk als DVP nog nooit gedaan had. Ze vond het achteraf leuk om te doen (voor mij, met mij) en voor mij een leuke ervaring....
Maar als dan in de komende weken zij 10x zo'n verzoek krijgt, is het mooie er wel vanaf
 
Ik schrijf een nieuwe review meestal op dezelfde dag of in dezelfde week. Gebruik ook dezelfde naam als hier, Rick. Vind het geen probleem als dames mij herkennen. Had toevallig vandaag een dame die wilde weten wat voor review had. Dus dat heb ik doorgestuurd naar haar. Ben benieuwd of ze er de volgende keer over begint als ik haar ga bezoeken.
 
Ik deel gewoon alles. Dvp's zijn niet mijn vriendinnen/eigendom en elke dvp krijgt van mij een betrouwbare recensie zowel negatief als positief. En als ik niet deel dan deelt een andere zijn ervaring op den duur; kwestie van tijd. Puur zakelijk houden want we zijn slechts klanten die geld komen brengen; niets meer en niets minder. Zodra je geen geld meer brengt ben je ook niet meer haar favorietje.
 
Ik houd de dames voor mezelf!

Recensies schrijven doe ik niet, omdat ervaringen altijd kunnen afwijken. Geen zin in negatieve verhalen, omdat een ander een negatieve ervaring had. Als ik sommige mannen hier lees bijv, neerkijkend op dames, "want het is een hoer". Zulke horken wil ik geeneens info mee delen.

En verder heb ik ook wel dingen gedaan met dames, waar zelfs de dame even over na moest denken, omdat ze het in haar werk als DVP nog nooit gedaan had. Ze vond het achteraf leuk om te doen (voor mij, met mij) en voor mij een leuke ervaring....
Maar als dan in de komende weken zij 10x zo'n verzoek krijgt, is het mooie er wel vanaf
Lekker makkelijk. Wel leren van andermans ervaringen maar zelf geen input leveren. Niet erg sociaal naar jouw collega wandelaars. Het is beter als de dvp 10x meer verzoeken krijgt want dan kan ze de minder schone types mijden. En zij zal jou zeker dankbaar zijn. En geloof mij ze weten echt wel wie positief over ze schrijft. Ikzelf heb dus nagenoeg geen weigeringen of stilzwijgen van dvp's. Ze reageren bijna altijd. Een prettige bijkomstigheid van reviews schrijven.
 
Ik deel alles als ik er tijd en zin voor heb...no problem...alleen sommige dames vragen om niks te schrijven als we dingen doet die heel stout zijn of de ene die ik om de maand samen met een vriend bezoek voor een goede dp...
 
Lekker makkelijk. Wel leren van andermans ervaringen maar zelf geen input leveren. Niet erg sociaal naar jouw collega wandelaars. Het is beter als de dvp 10x meer verzoeken krijgt want dan kan ze de minder schone types mijden. En zij zal jou zeker dankbaar zijn. En geloof mij ze weten echt wel wie positief over ze schrijft. Ikzelf heb dus nagenoeg geen weigeringen of stilzwijgen van dvp's. Ze reageren bijna altijd. Een prettige bijkomstigheid van reviews schrijven.

En soms is het beter om gewoon te zwijgen als dat ook werkt. Het mooie wat ik heb met de dames die ik bezoek, hang ik niet aan de grote klok.

Ik lees geen reviews, en haal daar ook niet mijn info uit. Die ervaar ik zelf.
Wanneer er een faker tussen zou zitten, zou ik dat melden ja. Maar voor de rest volg ik mijn eigen weg daarin.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan