Je favoriete dvp niet willen delen met anderen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij begon zelf over dat je dames kent die er goed uitzien voor hun leeftijd. En toen ik je vroeg wie de dames zijn wilde je hun naam niet vertellen dan denk ik bij mezelf zeg dan beter helemaal niets. En trouwens wat maakt het uit als je hier schrijft wie ze zijn iedereen weet toch dat DVP's liegen over hun leeftijd.
Niet altijd hoor maar zeldzaamheid
 
Heel veel dvp's vinden sites zoals dit ook niet leuk. Een hele goeie recensie schept ook verwachtingen bij potentiele klanten.
Die snap ik gedeeltelijk.

Maar het is ook aan de wandelaars om te beseffen dat de ene positieve ervaring niet de zijne hoeft te zijn en om zijn verwachtigen te temperen, een recensie en smaken zijn altijd subjectief.

Er zijn hier zat topics waarbij een wandelaar die, gedreven door de recensies een bezoek aflegt, en schrijft 'ik heb die geweldige ervaring van mijn voorgangers niet hoor, snap niet wat er zo speciaal aan haar is'.

Anderzijds; soms kan het ook een trigger zijn voor de dame om goede dienstverlening te blijven verlenen (is dat een goede zin?:)).
 
Persoonlijk zou ik het niet willen weten met hoeveel andere wandelaars een favoriete dvp van mij zou daten!Dat ik haar niet wil delen met anderen kan ik haar laten weten maar daar kan je toch niets aan veranderen, dat beslissen ze nog altijd zelf. En elke dag denken vandaag date ze met die, morgen met die andere wandelaar nee dank u 🙏.mss een verkeerde gedachten van mij ik weet het niet.ik noteer hier ook geen recensies meer want het is al gezegd niet elke dame vindt dit leuk.
 
Laatst bewerkt:
Waar hebben we dan dit forum voor? Alleen als een dame aangeeft geen recensies te willen doe je dat niet, behalve als de ervaring slecht is
 
Waar hebben we dan dit forum voor? Alleen als een dame aangeeft geen recensies te willen doe je dat niet, behalve als de ervaring slecht is
Ik heb dat gedaan voor alle dames die ik bezocht heb goede of ( slechte) ervaringen ( slechte ervaringen heb ik nog niet meegemaakt). Mits eerst dat ik de vraag gesteld heb of ze dit goed vonden dat ik een recensie mocht schrijven. Nu doe ik dat gewoon niet meer kan begrijpen dat een dame dit niet leuk vind om van alles te lezen in een recensie wat haar mss niet aanstaat. Maar dit is mijn persoonlijke keuze !
 
Persoonlijk heb ik nooit moeite gehad met het delen van een favoriete DVP echter ik vraag vooraf altijd om toestemming van de dame. Ik heb dat een keer niet gedaan en toen heeft de dame me in het volgende bezoek duidelijk gemaakt dat haar dienstverlening aan mij niet aan andere wandelaars werd aangeboden.
Ik vraag nooit om toestemming aan een dvp of ik hier een recensie mag plaatsen waarom moet ze dat überhaupt weten dat ik hier een profiel heb. En als je een recensie wil plaatsen raad ik je aan om paar weken te wachten met het plaatsen van een recensie om herkenning te voorkomen. Want zoals je weet lezen sommige dvp's hier ook mee en met google translate is alles in één klik vertaald.
 
Laatst bewerkt:
Ik begin wel te begrijpen waarom veel dames al maanden adverteren en nul recensies hebben..🙄

En voor degenen die geen recensie schrijven uit begrip voor de dame; je kunt toch ook details weglaten? Soms is drie zinnen al genoeg 'dame is echt, topdate gehad met haar, afspreken ging gemakkelijk en ze toont goede inzet'. Help je al veel wandelaars mee. En waarom hier niet schrijven maar wel lezen?

Als een dame vooraf of achteraf écht expliciet en uit zichzelf zegt 'alsjeblieft geen recensie schrijven" dan snap ik het ergens wel.

Maar goed, dat is allemaal offtopic. Ik begrijp ergens wel dat sommigen hun favorieten zichzelf willen toe-eigenen, maar je bent echt niet de enige voor haar. Misschien denk ik er zo over omdat mijn favorieten al breed zijn besproken hier.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag nooit om toestemming aan een dvp of ik hier een recensie mag plaatsen waarom moet ze dat überhaupt weten dat ik hier een profiel heb. En als je een recensie wil plaatsen raad ik je aan om paar weken te wachten met het plaatsen van een recensie om herkenning te voorkomen. Want zoals je weet lezen sommige dvp's hier ook mee en met google translate is alles in één klik vertaald.
Zoveel recensies plaats jijzelf ook niet hoor. Zoek de berichten van.@Rimon maar na!
 
Soms kan een favoriete dame maar een gewone dienstverlening geven. Waar niks bijzonder aan is en je bij elke dame kan beleven. Maar voel je je gewoon goed bij haar, voor welke reden dan ook. Dan zie ik het nut niet in om deze hier te delen.
Als het over een dame gaat waarbij de dienstverlening zo buiten gewoon is, dat het daarom je favoriet is. Kan je het hier altijd delen met iedereen. Tenslote gaan er toch andere mannen bij haar, dat kan je niet tegenhouden.
Als je ze niet wilt delen uit schrik dat ze de prijs omhoog doet of geen tijd meer zou hebben voor u. Dan ben je maar een gewone klant voor haar. Als je tussen het kransje van haar favoriete klanten zit. Zal ze wel tijd maken voor u of zelfs de oude prijs aanhouden.
 
Vandaar dus, voor de lieve vrede, vooraf overleg of ze een recensie op prijs stelt of liever niet.
Indien ja, laat ik haar meestal de inhoud vooraf lezen. Evt details die niet geadverteerd worden laat ik sowieso weg, is iets tussen de dame en mij maar dat spreekt voor zich.
Heeft ze echt geen behoefte aan een, al dan niet eerste/nieuwe recensie maar is de dienst ook echt ondermaats dan laat ik dat wél weten, zonder haar af te kammen.
Zou prettig zijn wanneer meer gebruikers van dit forum de algemene info/indruk van dames iig zouden delen. 🥴
 
Het gaat niet zo zeer om een recensie maar juist om de details van zo'n recensie. Bijvoorbeeld tongzoenen of PZC doet de dame bij de ene man wel en bij de andere niet. Dus vanuit die gedachte is het dus de keuze om geen recensie te schrijven of een zeer algemene.
Gewoon geen zaken benoemen die niet in de advertentie staan, maar die toevallig wel gedaan zijn.

Staat er pmc en het blijkt ook zonder te kunnen lucky you. Kan je nog altijd schrijven dat het pijpen lekker was.
 
Ik schrijf altijd gedetailleerde en objectieve recensies over mijn ervaringen zonder toestemming van de dame. In het begin van mijn wandelcarrière had ik ook wel eens gedacht om over een topervaring te zwijgen "zodat ik haar helemaal voor mezelf kan houden" maar dat is een grote illusie en hou je niet tegen want er wordt op een gegeven moment er toch wel over geschreven.

Ik gun juist de dames die uitstekende service verlenen de klandizie door een betrouwbare recensie te schrijven en die deel ik graag met mijn collega's; zo doe ik haar een plezier ermee en ik gun jullie ook een pleziertje. En als het slecht is dan horen jullie het sowieso van mij (wat soms daarna kan leiden tot een scheldtirade van de betreffende dame gevolgd door een directe block 🤦‍♂️)
 
Ik deel bijna elke tante.....nadeel van het neerzetten van een hele goede recensie is dat je de volgende keer bijna geen afspraak kan maken vanwege een volle agenda met alweer een hogere vergoeding die er tegenover moet staan.
 
Ik deel bijna elke tante.....nadeel van het neerzetten van een hele goede recensie is dat je de volgende keer bijna geen afspraak kan maken vanwege een volle agenda met alweer een hogere vergoeding die er tegenover moet staan.
Dat is ook de reden dat velen hier geen recensie plaatsen van hun lieverdje, totdat iemand anders hier eerst een recensie over haar plaatst dan durven ze pas want hun geheim is dan toch ontmaskerd. Ik deel hier the good the bad and the ugly.🤣
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan