Je favoriete dvp niet willen delen met anderen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik een jong sex-godinnetje met een pruillipje te veel ophemel, loop ik de kans dat jij haar 'de harde aanpak' geeft en ze het voor gezien houdt. ?
Als zij ermee adverteerd, dan is dat tussen mij en haar. Meeste hoeren vinden het sowieso niet erg om ff diep geneukt te worden met mijn vinger in hun kont nadat ze de hele dag met oude mannen hebben liggen tongzoenen en knuffelen.

En als ik het niet doe, doet iemand anders het dus dan je net zo goed delen ipv hoertjes opeisen.
 
Haha, wat jij wil joh....

Maar als ik denk die subtiele, sensuele prille beauty scherm ik even af en die pse anaal snol pass ik wel door dan vind ik dat wel gerechtvaardigd.


Maakt me verder niet zoveel uit of alle mannetjes met grote praat hier op de site nou echt zo stoer zijn of vooral bluffen.
 
We kunnen elkaar hier inderdaad van alles wijsmaken, dat klopt. Maar mischien dat je het beseft wanneer je favosensuele prille, beauty ineens een gapend kontgaatje heeft. Iemand moet de eerste zijn. Ik blijf altijd terugkomen en met geld strooien tot ik dat kontje heb geneukt.
 
IDaarnaast zit ik er niet op te wachten dat een of andere botte hark haar denigrerend bespreekt hier.

Hahaha jezus alsof je over je vrouw praat.

Vind dit soort dingen op dit soort fora altijd zo schattig en tenenkrommend tegelijk, zo'n meisje op 1 of ander voetstuk plaatsen.

Meeste van die wijven walgen van ons, ze haatten ons maar het geld verplicht het ze. Dat snap je hopelijk wel toch?
 
@Fredje020 is dat niet een beetje te overtrokken? Als wij normaal en respectvol omgaan met de DVP en verzorgd en schoon zijn denk ik niet dat ze van ons walgen. Verliefd zullen ze niet op ons worden maar je kunt wel rekenen op een normale behandeling.

Als je ze als stront beschouwt en uit je bek stinkt, moet je geen GFE verwachten nee.
 
Nee maar je bent met je stinkbek en kut gedrag vast wel weer welkom de volgende keer. Denk je niet?
Ik denk niet dat ze je zo weigeren, nee. Misschien bij de ramen wel, want dan zijn ze eigen baas.

Een tijd geleden vond ik in een erotische salon een DVP waar ik jaren naar op zoek was. Haar performance viel tegen, maar we hadden wel een leuke klik. Toen begon ze heel erg te klagen over gasten met kutgedrag. Daar had ze echt last van. Maar weigeren was er niet bij.
 
@Fredje020 en @Pippi Langkous Oh, dat gebeurt vaak zat hoor. Ik ken veel thuis-ontvangst-dames die sowieso maar 40% van het aanbod accepteren.

Dus dan is het appeltje eitje om die mannen met kut-gedrag en stinkbek er uit te filteren en te blocken. Af en toe zullen ze er per ongeluk toch eentje treffen, dan doen ze zo min mogelijk hun best, raffelen de boel af en zetten hem nog voor hij bij de lift of het portiek is op block.

Dus nee, behalve bij matige dames die de klandizie wellicht echt nodig hebben ben je in veel gevallen, ondanks je geld, niet meer welkom in bepaalde (soms veel) gevallen.

Er zijn wel dames met wie ik direct merkte zeker geen klik te hebben, maar er zijn er ook genoeg waar ik een goede band mee heb. En weer een aantal waarmee ik, ook als ze in hun thuisland zijn, veelvuldig contact heb. Dat hoeven ze niet te doen en ik ben maar een incidentele klant, dus voor mij 10 anderen.

Bij de, wat mij betreft betere, dames krijg je een beetje wat je er in steekt. Niet letterlijk natuurlijk wat je er...ahum...insteekt, maar je kunt toch wel een soort band met ze opbouwen. Natuurlijk is geld altijd de achtergrond, maar er zijn wel gradaties van waardering.
Deels zullen ze dat faken, deels is het (semi)-echte wederzijdse waardering.

Een man met kut-gedrag die schijt heeft aan zoiets komt simpelweg nooit op dat punt met zo'n dame.

@Incent34 geld strooien helpt je niet om alles voor elkaar te krijgen. Iedere dvp is weer anders, heeft andere do's & dont's. Als ik een grootgeschapen Zuid-Amerikaanse gast 10K zou geven om @Incent34 over te halen om zich in zijn kont te laten neuken zou je er toch ook niet voor gaan?? Vinger in je kontje erbij.... ;)

Nou goed, jij bent ook geen dvp, maar echt, ze komen uit alle windstreken en hebben ieder zo hun voor- en definitieve afkeuren.
 
Overigens: Het topic ging over je favoriete dvp niet willen delen, dat is wat anders dan een hele serie toppers niet willen delen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je bij de beste van dat moment denkt, haar hier delen zorgt voor hogere prijzen/grotere populariteit/meer kans dat ze geen tijd heeft als ik wil langs gaan etc etc.
Het is vrijwel nooit een verliefdheids-argument, het is meer toe-eigening. 'Deze hou ik even zoveel mogelijk voor mezelf apart'. Natuurlijk heeft ze ook andere klanten, het zou idd tenenkrommend zijn om dat niet te willen zien, maar als het echt een topper is, is er een grote kans dat je een 5 sterren recensie schrijft en dat het daarna mega-storm loopt wat voor jouzelf alleen maar nadelen heeft.

Bij een dame die niet zoveel klandizie heeft ligt dat weer anders. Daar moet je, als ze wel goed is, soms juist wel over schrijven omdat ze anders vertrekt en nooit meer terugkeert.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon de informatie delen, wel vraag ik aan de dvp of zei dat goed vind een recentie plaatsen. Er zijn erbij die dit niet willen.
Enne een dvp voor jezelf proberen te houden? ???
 
Als ik een grootgeschapen Zuid-Amerikaanse gast 10K zou geven om @Incent34 over te halen om zich in zijn kont te laten neuken zou je er toch ook niet voor gaan?? Vinger in je kontje erbij.... ;)
Enige verschil is .. ik adverteer er niet mee. Heb meegemaakt dat ik vanuiy Hilversum naar Arnhem ben gereden voor een date, alles van tevoren besproken en dat ze ineens geen anaal meer wou doen. Dat is haar goed recht. Maar dan eis ik wel benzine-geld terug. Toen was het ineens 'ja, ja ik probeer het wel gewoon'.. ik werk ook hard voor mijn centen, verwacht dan ook gewoon dat zij haar holletje omhoog gooit en mij mijn ding laat doen. Ik laat me niet afschepen met smoesjes.
 
Gewoon de informatie delen, wel vraag ik aan de dvp of zei dat goed vind een recentie plaatsen. Er zijn erbij die dit niet willen.
Enne een dvp voor jezelf proberen te houden? ???
Ik bespreek het nooit als ik hier schrijf. Maar ik schrijf bijna altijd ook zoveel mogelijk anoniem, dus niet over bepaalde speciale details of gesprekken en nooit op de dag zelf of een paar dagen later. Als ik zin heb om een recensie te schrijven doe ik dit meestal pas 2 of 3 weken later. Zodat het tijdstip niet terug te leiden valt. Ik schrijf alleen als ik zin heb.

Dus van sommige komt er misschien nooit een recensie en soms wordt ik getriggerd door het lezen van andere recensies en dan denk ik bij haar ben ik ook geweest en schrijf ik er als nog een. Eigenlijk nooit een heel vast patroon. Maar nooit in de middag gaan en dan in de avond een recensie schrijven. Als je er een tijdje overheen laat gaan kan je ook beter beoordelen hoe het was. De euforie van het moment is dan weg.
 
Enige verschil is .. ik adverteer er niet mee. Heb meegemaakt dat ik vanuiy Hilversum naar Arnhem ben gereden voor een date, alles van tevoren besproken en dat ze ineens geen anaal meer wou doen. Dat is haar goed recht. Maar dan eis ik wel benzine-geld terug. Toen was het ineens 'ja, ja ik probeer het wel gewoon'.. ik werk ook hard voor mijn centen, verwacht dan ook gewoon dat zij haar holletje omhoog gooit en mij mijn ding laat doen. Ik laat me niet afschepen met smoesjes.
Als ze er mee adverteert snap ik meer hoe je het bedoelde.

Maar ik dacht dat dit topic puur ging over favoriete dvp's die je wel of niet deelt met anderen.

Ik bezoek allerlei soorten dvp's, maar de types die ik hier niet deel hebben in nagenoeg alle gevallen anaal ook niet bij hun extra opties staan. Dacht dat je zei dat je elke dame er wel toe kon overtuigen, dat leek me sterk.
Overigens denk ik dat het bij sommige dames heus wel eens zal lukken om het toch onderdeel van het totaal-pakket te laten worden, maar sommigen, die er ook niet mee adverteren, zullen het gewoon niet doen.

Zo ken ik een extreem mooie dvp die nooit pzc doet en daar ook geen uitzondering in maakt ook al biedt je 500€ voor die ene extra. Dat vind ik eigenlijk meer te waarderen dan zeggen dat je iets niet doet en het dan voor 50€ extra wel doen haha.
 
Laatst bewerkt:
Ik bespreek het nooit als ik hier schrijf. Maar ik schrijf bijna altijd ook zoveel mogelijk anoniem, dus niet over bepaalde speciale details of gesprekken en nooit op de dag zelf of een paar dagen later. Als ik zin heb om een recensie te schrijven doe ik dit meestal pas 2 of 3 weken later. Zodat het tijdstip niet terug te leiden valt. Ik schrijf alleen als ik zin heb.

Dus van sommige komt er misschien nooit een recensie en soms wordt ik getriggerd door het lezen van andere recensies en dan denk ik bij haar ben ik ook geweest en schrijf ik er als nog een. Eigenlijk nooit een heel vast patroon. Maar nooit in de middag gaan en dan in de avond een recensie schrijven. Als je er een tijdje overheen laat gaan kan je ook beter beoordelen hoe het was. De euforie van het moment is dan weg.
Komt aardig overeen met wat ik doe.
 
Gewoon de informatie delen, wel vraag ik aan de dvp of zei dat goed vind een recentie plaatsen. Er zijn erbij die dit niet willen.
Enne een dvp voor jezelf proberen te houden? ???
Zeg ik toch ook helemaal niet? Maar ik ken een paar erg knappe dames die maar een paar klanten per dag hebben en me altijd binnen 5 minuten terug appen. Zou ik daar zeer jubelend over schrijven dan is er een goede kans dat het daarna storm loopt en ik er zelf wellicht niet eens of iig moeilijker tussen kom.

Op 1 januari bezocht ik een dame die nog niet door anderen bezocht was, schreef een 5 sterren recensie en daarna kreeg ik 82 persoonlijk berichten (toen nog op Hookers) met vragen over haar borsten, of ze deepthroat deed en of je een beetje goedkoop in die buurt kon parkeren :ROFLMAO:

Vervolgens heb ik haar nog 2x geprobeerd te bezoeken maar ik kwam er niet meer tussen en zelf heb ik ook niet altijd tijd. Toen dacht ik wel: Misschien moet ik die recensie af en toe de dag voor haar vertrek alsnog schrijven als ik er zelf geen nadeel meer van heb.
 
Ik bespreek het nooit als ik hier schrijf. Maar ik schrijf bijna altijd ook zoveel mogelijk anoniem, dus niet over bepaalde speciale details of gesprekken en nooit op de dag zelf of een paar dagen later. Als ik zin heb om een recensie te schrijven doe ik dit meestal pas 2 of 3 weken later. Zodat het tijdstip niet terug te leiden valt. Ik schrijf alleen als ik zin heb.

Dus van sommige komt er misschien nooit een recensie en soms wordt ik getriggerd door het lezen van andere recensies en dan denk ik bij haar ben ik ook geweest en schrijf ik er als nog een. Eigenlijk nooit een heel vast patroon. Maar nooit in de middag gaan en dan in de avond een recensie schrijven. Als je er een tijdje overheen laat gaan kan je ook beter beoordelen hoe het was. De euforie van het moment is dan weg.
Precies mijn idee. Drie dames hebben wel eens achteloos tegen me gezegd: Bedankt voor de recensie als ik ze weer bezocht. Vond ik enerzijds egostrelend (ze hebben het gezien en details herkent), anderszijds verloor ik er ook mijn anonimiteit door.
2 van die 3 dames vroegen juist of ik na het nieuwste bezoekje nog iets over ze wilde schrijven omdat het echt meer klandizie opleverde. Maar dan kan ik eigenlijk niet meer 100% eerlijk over mijn ervaring schrijven en voel ik me ietwat bekeken.

Daarom is de aanpak van @MrSmith de beste. Hoewel het bij dames die 3 sterren scoren en waar je bv niet meer terug gaat een stuk minder uitmaakt wanneer je je recensie schrijft.
 
Zeg ik toch ook helemaal niet? Maar ik ken een paar erg knappe dames die maar een paar klanten per dag hebben en me altijd binnen 5 minuten terug appen. Zou ik daar zeer jubelend over schrijven dan is er een goede kans dat het daarna storm loopt en ik er zelf wellicht niet eens of iig moeilijker tussen kom.

Op 1 januari bezocht ik een dame die nog niet door anderen bezocht was, schreef een 5 sterren recensie en daarna kreeg ik 82 persoonlijk berichten (toen nog op Hookers) met vragen over haar borsten, of ze deepthroat deed en of je een beetje goedkoop in die buurt kon parkeren :ROFLMAO:

Vervolgens heb ik haar nog 2x geprobeerd te bezoeken maar ik kwam er niet meer tussen en zelf heb ik ook niet altijd tijd. Toen dacht ik wel: Misschien moet ik die recensie af en toe de dag voor haar vertrek alsnog schrijven als ik er zelf geen nadeel meer van heb.
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld, maar reactie op wat de topic starter vroeg ?
 
Hoewel het bij dames die 3 sterren scoren en waar je bv niet meer terug gaat een stuk minder uitmaakt wanneer je je recensie schrijft.
Dit klopt helemaal. Die paar keer dat het tegenvalt en ik een mindere recensie schrijf dan schrijf ik hem meestal wel binnen een week. Ook meer in detail omdat het me dan qua anonimiteit iets minder uitmaakt. Ik ga toch niet meer terug naar die dame.
 
Dat is echt een illusie. Begrijp t wel, iedereen begrijpt dat wel, maar helaas voor jou.. dat is geen optie. Behalve als je natuurlijk stinkend rijk bent en haar zo goed betaald ( elke maand ) dat ze geen ander hoeft te ontvangen. ?

Dat is natuurlijk "de droom" van iedere DPV of sekswerker maar ervaring leert vaak dat zulke relaties gedoemd zijn te mislukken.
 
Dat is natuurlijk "de droom" van iedere DPV of sekswerker maar ervaring leert vaak dat zulke relaties gedoemd zijn te mislukken.
Is dat zo?

Dat het 'de droom' is van iedere dvp/sekswerker om tegen een 'stinkend rijke man aan te lopen die haar zo goed betaald (elke maand) dat ze geen ander hoeft te ontvangen' wat @JokePrive schrijft.

Ik heb eigenlijk altijd de indruk gehad dat mannen die gebruik maken van de diensten van de dames daar soms, in mindere of meerdere mate, bepaalde gevoelens bij krijgen, terwijl de dames er meestal toch anders in staan.

Mannen denken meer door, koesteren soms een soort hoop, dat merk je bij een deel van de mannen ook die hier op het forum belanden.

Dat het, als het wat wordt, dan toch misloopt, komt misschien ook omdat sommige mannen die ene favoriete dvp wel extra koesteren, maar in de periode voordat ze wat met haar hebben gekregen (gebeurt sowieso maar incidenteel) toch ook zonder al te veel moeite, talloze andere dames bezocht hebben.

In het geval van mijn favoriet heb ik me wel eens afgevraagd of ik nog behoefte aan andere dames zou hebben als ik iets met deze dame zou beginnen, we hebben bv ook vaak buiten het werk afgesproken omdat we elkaar al de nodige jaren kennen, maar het blijft een rare optelsom.

Ik weet dat zij bepaalde maanden van het jaar flink wat mannen ontmoet tijdens haar werk, zij weet ook dat ik de nodige andere dames bezoek en dat ik nog een soort verstands-relatie heb met een 'gewone' dame en toch is er wel eens spanning in de lucht.

In het begin was ik dan vaak wantrouwend en dacht dat ze het allemaal louter deed om een goede klant te behouden, maar inmiddels lijkt het er op dat die paar afspraakjes die ik maak het verschil niet maken voor haar, dus als het allemaal nep was (door het werk hou je toch altijd die twijfel) zou het wel erg arbeids-intensief voor haar zijn.

Het kan natuurlijk ook 'gewoon vriendschap' of 'aandacht krijgen' zijn, maar het is wel de eerste keer dat ik 'gewone vriendschap' heb met een favoriete dvp met wie ik dus ook al 40+ keer sex gehad heb.

We hebben al jarenlang nagenoeg elke dag contact van app, tot skype, tot zakelijke afspraken tot in prive-tijd drankjes doen, uit eten e.d.

Het is eigenlijk al voorbij het punt waarop je wat met haar zou krijgen. In de 'gewone' wereld leer je iemand kennen, het klikt en sex leidt vaak tot meer. Maar dit begon natuurlijk andersom: Als een onbekende klant die betaalde voor sex met een dame die erg goed beviel en blijkbaar ging die dame mij gaandeweg ook wel interessant vinden.

We hebben ook wel eens ruzie gehad, waarna ik haar dan 2 weken niet meer benaderde, maar vervolgens probeerde zij dan 3x contact te leggen en gaf ik gaandeweg toe. Ook heeft zij wel eens niet gereageerd als ik haar zakelijk benaderde nadat we prive wat mot over iets hadden.

Dus het een is op een aparte manier verbonden met het ander.

Na al die jaren heb ik de indruk dat zij zelf, ondanks dat ze er erg goed uit ziet, al jaren vrijgezel is en als ik er naar vraag beweert ze dat dat ook zo is. Daar heb ik wel eens aan getwijfeld omdat er natuurlijk ook een 'thuisland' is, maar ik heb nog nooit 'iemand' in de achtergrond gezien of gehoord oid.

Dit stukje tekst hoort niet echt bij de 'verliefd-op-een-dvp' topics, want eigenlijk zijn we dat punt zelfs allang voorbij. Zij heeft haar werk, eigenlijk niet eens met een hoger doel (sparen om huis te kopen, familie onderhouden oid), meer puur om van het geld te kunnen leven, ik heb mijn werk hier waar ik relatief goed van kan leven, mijn plezierige partner (met wie ik minder lust deel, maar wel een goede band heb) en een hoop uitstapjes.

Het leven kabbelt voort, alle andere dames vallen onder 'wandelen', die ene natuurlijk ook, maar toch voelt dat anders omdat het inmiddels zo vertrouwd is.

Dat zet een mens wel aan het denken. Ik heb me wel eens afgevraagd of die ene speciale dvp niet 'gewoon' mijn partner zou kunnen worden. De huidige relatie is toch al meer een heel goede vriendschap, dus dat kun je zelfs prima in stand houden zoals ik ook met een andere ex goed om ga en ik denk oprecht dat ik een karrevracht aan andere dvp's niet zou missen als ik deze dame zou kunnen schaken.

Maar dat is hoe ik er in sta. Zij lijkt 'gewoon voort te leven' zonder dat soort ambities en die houding bespeur ik bij meer dvp's. Daarom vroeg ik me oprecht af of ze uberhaupt zouden toehappen als een man met wie ze wel een connectie hebben er werk van zou maken.

Als ik iemand niet echt leuk zou vinden, zou ik die persoon niet zelf minstens om de dag bellen/appen of er uitjes mee gaan maken. Doe je dat wel, waarom dan gaandeweg niet een stap verder zetten als je toch ook al, soms betaald en soms ook onbetaald, het bed deelt met zo iemand?

Het is voor mij de eerste keer dat ik 'een vriendin' heb, die niet 'mijn vriendin' is, die dit soort werk heeft met wie ik on & off the record sex heb, die ik meer spreek dan nagenoeg iedere andere persoon in mijn leven en met wie ik toch geen stap verder kom.

Hoe meer ik losjes doe hoe meer ze me aanhaalt en contact zoekt, als ik dit wel eens ter sprake heb gebracht houdt ze toch ietwat af en mondde het 1x dus uit in een ruzie.

Geen idee of het bij dames van plezier altijd zo complex is, maar bij een paar andere dames die ik vaker bezocht kon ik deze trend ook wel een beetje waarnemen.

Het is op zich goed zoals het is, maar ergens zou ik dus wel willen doorschakelen. Maar iets lijkt haar te weerhouden. Hoewel er geen relatie in haar thuisland lijkt te zijn en ze geen hogere doelen nastreeft, voor niemand financieel verantwoordelijk is.

Zo veel aandacht om een klant te behouden? Onmogelijk lijkt me. Als ik wat koeltjes doe en minder contact zoek, lijkt dat haar dwars te zitten, wordt ze erg aanhalig en reageert ze met meerdere 'what's up/wrong with you's?', maar als ik te nadrukkelijk naar haar toestap, doet ze op het laatste moment toch een stapje weg.

Superlang verhaal, maar ik kwam er op door de opmerking van Joke en de reactie door vanderlinde daarop in dit topic.

Zelfstandig haar geld verdienen lijkt super belangrijk te zijn voor deze dame.

Hoewel ik prima voor 2 zou kunnen verdienen en ze natuurlijk ook een 'gewone' andere baan zou kunnen zoeken als ze dat zou willen, hangt ze volgens mij zo aan haar onafhankelijkheid dat ze ook bij een superrijke man die ze leuk vind niet overstag zou gaan.

Het is onmogelijk dat ze me niet erg aardig vind lijkt me, waarom anders al die aandacht en dat afspreken, ze klaagt wel eens over haar werk maar lijkt toch ingesteld te zijn om het te doen en zo haar geld te verdienen, het idee dat dat stop gezet zou kunnen worden lijkt gewoon niet bij haar op te komen.

En als ik het opper lijkt ze die gedachte gelijk te verwerpen, maar als ik dan wat afstand neem, gaat ze weer vol mijn aandacht voor zich winnen.

Misschien wil ze echt vrijgezel zijn en blijven en hebben we toch een enorm goede band? Heel misschien wacht ze op die ene extreem rijke man, maar als ik dat grappend wel eens zeg verwerpt ze dat ook direct.

Ik vind het echt heel raar dat ik iemand al zo lang zo goed ken, maar toch nooit helemaal achter het masker kan komen. Nooit eerder meegemaakt. Ik weet alles...en toch ook weer niks. Het zou logischer aanvoelen als het toch iets zou worden (lang of kort durend) of als we dikke ruzie kregen en elkaar niet meer spreken.
Maar we zitten al jaren in een plezierig soort optelsom van echt en onecht waarbij we geen stap verder komen. Mij stoort dat wel een beetje, zij lijkt gewoon in het hier en nu te leven.

Ze heeft me ook wel eens gezegd: 'We hebben veel sex, soms betaal je daarvoor, af en toe ook niet, we hebben fijne afspraakjes, vertellen elkaar van alles over onze levens, er is een vertrouwensband, we lachen, appen en bellen veel.....wat moet daar dan nog bij komen voordat het een relatie is.....?'

Eigenlijk weet ik dat ook niet precies, maar toch blijft het knagen om ooit een switch te willen maken. Dat heb ik nog nooit gehad met iemand waarmee ik al zoveel sex, vriendschappelijke en relaxte momenten heb gedeeld.

Maar goed, jullie zullen het inmiddels begrijpen dat ik er niet rouwig om ben dat ik haar hier onbesproken laat en mijn ervaringen met anderen wel deel.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 11 maanden werkzaam geweest als chauffeur. Ik deedt o.a de sollicitaties van dames en dames die kozen voor het werk kwam ook vaak het onderwerp "Partner" naar boven. In de regel zijn er niet veel mannen die werkelijk kunnen dealen met het idee dat hun vrouw of vriendin als Sekswerker aan de slag gaat. Relaties zijn vaak ook beladen met jaloezie naar mijn idee. We hebben het zelfs zo gek gehad dat de partner erop stond bij iedere rit of boeking, aanwezig te zijn "in de auto". Ik heb relaties ook stuk zien gaan en ik vertel mensen dat altijd op voorhand. Je gaat problemen krijgen met het doen van dit werk. Niet nu wellicht, maar wel over een poosje. En vaak kunnen discussies uitmonden tot gescheld met "hoer" want het is dan wel ineens geplaatst gezien het werk.

Ook dames die voor zichzelf begonnen, treffen na een poosje meestal iemand waar ze het wat leuker mee kunnen vinden dan gewoon. Dat leidt soms uit tot een relatie, maar is naar mijn ervaring geen lang leven geschoren. Men treft elkaar in een setting dat de ene betaald voor de diensten van een ander, en als dat ineens vervalt en je bent gewoon samen dan is die spanning ineens ook weg. Het gaat vrij snel vervelen en het rommelt aan de relatie. Uiteindelijk gaat men dan op een goede of slechte manier uit elkaar, en vaak is terugval naar opnieuw deze business weer inherent.

Ik loop 13 jaar mee. Ik heb nooit een vriendin gehad die een sekswerker betrof. Ik zou dat eerlijk gezegd ook niet kunnen. En ik sta vrij dicht bij mensen die dat wel hebben of die hun vrouw of vriendin zelfs tot internationale pornoster bijstaan ook. Je moet je voorstellen dat zo'n dame een shoot of gangbang kan hebben gehad, aan alle kanten uitgewoond is en je vervolgens met elkaar aan tafel zit bij het eten. Goh hoe was jouw dag? Ik heb vaak genoeg gesprekken met dames van lichte zeden ook gehad. Vaak leidt het gesprek over werk ook uit op jaloezie. En dan is het makkelijker om er gewoon niet over te praten.

Ik vindt persoonlijk dat een sekswerker ook niet langer dan 1.5 jaar haar ding moet "doen" wil ze erna nog een normaal leven, relatie of toekomst opbouwen. Het is inherent dat deze business op langere termijn gewoon schaadt. Dat kan ook wetenschappelijk onderbouwd worden. Waarom denk je dat die uitstap programma's uberhaubt bestaan? Je wereld wordt heel erg klein als je te lang hier in deze business als sekswerker zit. Iemand die het tegenovergestelde zou beweren moet eens goed kijken. En met name naar ook vrouwen die al langer dan 5 jaar erin zitten. Ik zeg niet dat iedereen "aangetast" is maar er zit wel zeker een merkbaar percentage. Het gaat hard als er sprake van drugs en / of alcohol misbruik aan het spel is.

En vaak drinken dames ook; juist om die switch oftewel knop beter/sneller om te kunnen zetten. Ik geef ze geen ongelijk. Maar ik zeg altijd; blijf bij jezelf. Zorg dat je je ding doet, je geld pakt en je plan trekt en stap er weer tijdig uit. Dit soort dingen verteld men je ook niet snel of lees je ook niet terug in de vele vlakken van werk in de seksindustrie in de breedstet zin. Men is gebaat bij het liefst zo dom mogelijk houden, het is immers wel hun broodwinning. Geldt ook voor de porno business. Sekswerk is eigenlijk vrij universeel. Over heel de wereld is de taal zowat gelijk.
 
Je zegt veel rake dingen @Vanderlindemedia .

Voor mijn gevoel is de taal van veel sexwerkers ook ongeveer gelijk. Alsof ze een internationaal identieke opleiding tot sexwerker genoten hebben. Alleen al de manier van appen met vrijwel altijd dezelfde woordjes.
Terwijl ik volgens mij juist kick op elementjes die 'echt' zijn, ik denk altijd dat je een 'echte lach' niet kunt faken zeg maar. Voor de vorm meelachen natuurlijk wel.

Daar ligt voor mij het verschil denk ik. Zou deze dame mijn vriendin worden (kleine kans, weet ook niet 100% vooraf of ik dat wil, zoiets moet je meemaken) dan zou ze uit de business moeten stappen. En ik zou geen dvp's meer moeten bezoeken.
Dan heb je een zo eerlijk mogelijke start.

Maar daarom is die stap voor haar, in deze fase, natuurlijk wel enorm groot. Verlies inkomstenbron, evt ander werk moeten zoeken om onafhankelijkheid niet te verliezen, hier zijn maar niet meer hier werken, ze lijkt het soms al raar te vinden om een paar dagen in Nederland te blijven na haar werk-periode. Terwijl ze natuurlijk ook gewoon hier een weekje kan chillen ndat ze haar laatste werkdag heeft gehad.

Maar een dag in Nederland zonder te werken voelt als verlies, daarom wordt er gewerkt tot de dag van vertrek. Waarna het ritme in het thuisland compleet verandert.
Daar zit al een detail verschil. Je kent de werkende dame, de persoon in het thuisland, in haar vrije tijd, kan een heel andere zijn. Hier heeft ze een soort snelheid die bij het werk hoort, daar stort ze eerst een week in en ligt het ritme veel lager.

Geen dvp's meer bezoeken zou mij niet eens zo zwaar vallen. Ik heb het voor mijn 35e nooit gedaan. Het begon meer door omstandigheden en omdat mijn partner en ik niet meer zo klikten op dat punt.

En waarom was je na die 11 mnd gestopt? En wel werkzaam gebleven als webdesigner dus (ik heb een beetje gegoogled ;) ).

Wat je zegt over dat meiden dit werk niet te lang moeten doen vind ik ook wel. Na een jaartje of 3 wordt het soms echt werk voor ze, verandert hun instelling.....en passen ze wellicht (in ieder geval tijdelijk) niet meer bij een normale relatie/partner.

Ook omdat wij er hier anoniem vrij over praten maar er, zeker in andere landen, natuurlijk wel een taboe op rust. Ik weet wanneer haar telefoon uit en aan staat zeg maar. Maar gek genoeg heb ik ook zo'n methodiek dus dat sluit wel goed op elkaar aan.

Als je de sollicitaties deed kun je vast ook wel iets vertellen over hoe dames beginnen met dit werk. Geldnood/dwang/familie onderhouden/sparen voor huis in thuisland etc worden vaak genoemd, maar ik ken toch ook zat dames die geen van deze redenen lijken te hebben gehad. Mijn eigen favoriet bv.
Maar toch kom ik er maar niet achter wat de echte beweegreden ooit was. Dat is een soort gesloten kluis.

Zou je dat procentueel kunnen aangeven? Erg boeiend.

Hoeveel dames beginnen 'gewoon' omdat ze denken relatief easy money of omdat ze het zelfs wel leuk werk vinden? Minder dan 10% of valt dat wel mee?

Wat ook boeit is dat je wel bij dit werk betrokken bent, maar er ook nogal kritisch over bent. Hoe ben jij er dan 'ingerold'?

Was je zelf wel in een relatie toen je werkte als chauffeur? Wat vond jouw toenmalige vriendin daar dan van? Kan me voorstellen dat er veel vertrouwen moet zijn als zij weet dat jij nachten lang dames van A naar B rijdt.

Zeg maar als ik te persoonlijke vragen stel hoor....het boeit wel zo'n inside view.

Mijn favoriet gebruikt volgens mij helemaal niets. Dat is een positief iets. Wel heb ik inderdaad het gevoel dat haar wereldje best klein is. Alleen al omdat ze dus wel vrijwel dagelijks contact met mij onderhoud.
Als man van vroeg in de veertig heb ik me wel eens afgevraagd of zo'n mooie meid niet automatisch al genoeg mannelijke aandacht krijgt als ze niet werkt, maar blijkbaar valt ze dus toch vaak op mij terug....helemaal verklaren kan ik dat niet.

Misschien omdat ik dus als een van de weinige mensen alletwee de kanten ken en niet oordeel. Hoewel ze weet dat mijn voorwaarde voor een evt relatie zou zijn dat ze er uit stapt.
Misschien is dat ook de reden dat ze op veel ingaat, maar niet definitief toehapt, toch gehecht aan het werk, de financiele onafhankelijkheid. Maar het lijkt ook een blinde vlek, niet zien dat je zou kunnen stoppen zeg maar.
Maar ik kan onmogelijk zeggen we noemen het een relatie, blijf maar lekker werken, zoals ik ook niet zou willen blijven wandelen als het wel wat werd. Wat dat betreft geloof ik dan weer niet zo in open relaties, hoewel haar sex dan wel werk zou zijn, maar toch, nee, geen goed idee.

Om die man die mee wilde in de auto moest ik lachen, maar ergens snap ik het wel......alleen gaat het natuurlijk nergens over, dan werkt de combi dus gewoon niet.

Gebaat bij zo dom mogelijk houden klopt. Dames denken vaak dat als ze werk afzeggen, even rust nemen dat andere dames dan populairder worden, terwijl de industrie toch ook doordraait als jij even vakantie neemt.
Dat zij het ritme moeten aangeven van wat fysiek goed haalbaar is lijken ze soms niet te zien.
ik heb tegen een dvp wel eens gezegd: Dit is de Amsterdam of Rotterdam, zou je in Londen wonen dan zou je telefoon misschien nog 4x zo vaak rinkelen, dan moest je ook af en toe zelf de stekker er uit trekken.

Wat dat betreft waren de lockdowns met avondklok soms een blessing. Voor het eerst mochten ze dan wel en dan echt niet werken. ;)

Ik snap je gedachte van dit 1.5 jaar doen wel, maar zoveel verdien je er toch ook weer niet mee.....het is niet alsof je dan kunt stoppen en genoeg hebt voor een lange tijd...of zie ik dat verkeerd?
Natuurlijk, er wordt in een periode aardig goed verdient, maar er wordt ook afgedragen aan boekers/pand-eigenaren etc (over welke tak we het ook hebben), er zijn kosten ter plekke, in het thuisland is het verdiende geld meer waard, maar in een later stadium zul je dan toch de overstap naar een slechter verdienende baan moeten maken....toch?
 
'Dat is natuurlijk "de droom" van iedere DPV of sekswerker maar ervaring leert vaak dat zulke relaties gedoemd zijn te mislukken.'

En suggereer je daarmee eigenlijk dat nagenoeg elke dvp begint vanuit pure financiele noodzaak @Vanderlindemedia ? Ik snap dat dit soort relaties vaak gedoemd zijn om te mislukken, maar minder dat het ontmoeten van een rijke/redelijk goed verdienende man de droom van de dvp is....die indruk geven ze me namelijk vrijwel nooit, ook niet de favoriet.

'Behalve als je natuurlijk stinkend rijk bent en haar zo goed betaald ( elke maand ) dat ze geen ander hoeft te ontvangen.'

Dit suggereert ook een beetje dat het dan een pure financiele transactie zou zijn @JokePrive. Een beetje zoals Trump/Melania wellicht. Het is toch ook denkbaar dat een dvp bij 1 klant gaandeweg denkt: Dit is een goede man, we lachen wat af, hij verdient best goed, ik wil ook wel eens wat anders doen en de combi zorgt ervoor dat ik met dit werk kan stoppen.....het hoeft toch niet perse een man te zijn die maandelijks klakkeloos een hoger segment dvp maand-salaris naar haar bankrekening overmaakt. Dan is het iig geen...eh....echte liefde zeg maar.....

En de pikante vraag, die je, als je dat wilt algemeen kunt beantwoorden, zonder dat we daarmee iets over jou te weten komen, hoeveel zou dat dan maandelijks zijn? :)
 
(1/2) Ik ben gestopt omdat er een poging gepleegd was mij te overvallen. Een lang verhaal kort: diegene die dat in z'n hoofd haalde lag de dag erna ook in het ziekenhuis. Meer wil ik er ook niet over kwijt. Als je een escortservice gaat overvallen dan is dat hetzelfde als het slaan van een portier. Die zal hoe dan ook uit de hoek komen anders verliest diegene z'n geloofwaardigheid. Maar ik moet wel zeggen dat het allemaal wel veranderd is in de loop der jaren. Vroeger had je knokploegen die insprongen bij problemen. Tegenwoordig doet men het veel meer diplomatiek, zoals politie.

Ik vindt juist door dat diplomatieke, het gezag van seksbedrijven in algemene zin zo een beetje verdwenen is. Maar dat geldt eigenlijk voor veel takken. De jaren 80, 90 waren veel meer hardcore dan dat het vandaag is. Ik ben nog relatief jong, 38, maar ik heb mijn huiswerk wel gedaan wat betreft transitie van deze werelden. Het is fascinerend. Ik kan er uren door geboeid blijven. Als seksbedrijf sta je er wel alleen voor als ik heel eerlijk mag zijn. Politie neemt je vaak ook niet serieus en is liever gebaat bij direct controleren van papierwerk dan luisteren.

Ik heb 11 maanden gereden. Het klinkt niet lang maar ik maakte dagen van 18:00 tot 06:00 met vaak zelfs uitloop. Ik kwam op veel verschillende locaties in 3 provincies. Ik trof mensen op een zaterdagnacht compleet uit de bol die je op de woensdagen dan op de markt zag. Ik ontmoette vrouwen die volledig de remmen los lieten gaan zodra ze ook maar even alleen waren. Ik heb sneue situaties meegemaakt of gezien, maar ook leuke dingen ervaren, dingen die je de rest van de tijd ook bijblijven. Het is iets dat je niet op school leert, in de boeken leest of uberhaubt een voorstelling van kunt hebben.

Iedereen kan dat wel beamen die dit leest. Voor een buitenstaander moet hij er niet aan denken te willen wandelen. Voor een wandelaar is een uitdaging, kick, ervaring en gewoon een escape op een al doordeweekse dag om mooie vrouwen te treffen en nou net die ene ervaring willen beleven. Ieder voor zich uiteindelijk. Ik heb veel mensen getroffen, van de onder tot aan de bovenkant. Ondernemers, zelfstandigen maar ook gewoon sekswerkers of mensen die juist er alles aan wouden doen om maar een voet in deze branche te krijgen. Ik kan je zeggen, niet iedereen is er even geschikt voor.

Als er een rangorde bestond dan heb ik spreekwoordelijk mijn strepen wel verdiend. Ik heb in het heetst gestaan en ging door deuren heen als dat moest. Maar dat is (hard) nodig in een vrij harde branche en tegenwoordig wordt het alleen maar gekker. Waar vroeger in de jaren 90 porno nog redelijk achter betaalmuren en betaalzenders stond, is het voor iedereen tegenwoordig gratis toegankelijk en de wensen en / of fantasieen worden steeds perverser. Wie had ooit kunnen denken dat nu anno 2021 shemales zo populair in europa zijn? Dat had je 20 jaar geleden niet kunnen bedenken. Het was een fucking taboe.

Wat ik persoonlijk zocht in personeel waren 2 dingen. Chauffeurs: die klaarstonden, en niet met de intentie in deze business stappen voor "Gratis sex". Je zult het niet geloven maar 90% van wat solliciteert als chauffeur in de escort is uit op meer dan alleen een bijverdienste. Ik zie gekgenoeg dit soort mensen van een afstand aankomen en ontdekte we dat er een relatie ontstond tussen een chauffeur en dame, gelijk wisselen. Niet meer bij elkaar in de auto. Het klinkt vreemd maar je moet de verstandshouding gewoon zakelijk houden. Er is geen ruimte voor relaties lief doen en toestanden in een business waar iedereen hetzelfde wil, "geld verdienen".

Je maakt mij ook niet wijs dat dames niet voor het geld werken om eerlijk te zijn. Maar goed dat is een andere discussie. Wat betreft dames: ik sprak altijd persoonlijk met ze. Hetzij in een bar zoals bij Van der valk of gewoon bij hun thuis. Wat ik belangrijk vond en wat ik als boodschap ook meegaf, is dat dames dit als een tijdelijke opstap moeten beschouwen. Geld verdienen, je zult een leuke periode beleven maar ook minder leuke momenten zien. Klanten die je treft zullen zeer uiteenlopend zijn. Waar de ene gewoon een avond op de bank wil zitten met een glaasje wijn, wil de ander volgepompt met additieven de hele avond pompen zonder dat ie 'm werkelijk omhoog zult krijgen.
 
(2/2) Verdien je geld, besteed het wijs, liever zet het opzij, en stap eruit wanneer je het ook echt voelt dat het je tijd is. Deze boodschap werkte het beste ook voor nieuwe dames die net nieuw in het vak waren. Maar de wat langer meelopende, en die bijv in een relatie zaten, opbraken, en weer terugkwamen, vallen eigenlijk in hetzelfde patroon weer. Ook hier vertel ik altijd; dit moet je als een missie voor jezelf beschouwen, je ding doen, en uitstappen. Drankje prima. Drugs een no go. Verkeerde vriendjes ook niet. Wees bewust van jezelf en ken je grenzen. En zo kom je er wel.

Ik was niet voor niets ook de "meest" geliefde binnen de organisatie waar ik voor werkte. En toegegeven, zoveel verdiende ik ook niet eens. Voor een rit van 60km inclusief wachttijd, dus totaal 1.5 uur onderweg pakte ik amper 20 euro. De winst zat 'm voor mij in het doen van combiritten. Dit houdt dus in dat je 2 of meer dames al standaard bij je hebt, de ene op locatie A afzet, en de tweede op locatie B. Je verdiend in dit uur dan dubbel en als het verlenging was (waar we vaak wel op aanstuurde om voor dames te doen) dan was het helemaal relaxed. Ik ben serieus de tel ook voor geld kwijtgeraakt in tijden dat ik gereden heb. Het was een gigantische omzet.

Ik herinner me ook 1 dame; die altijd zei het te doen voor haar kindje, studie, opleiding te betalen etc. Maar vaak na afloop gelijk de dealer belde en gelijk bij het cafe afgezet wou worden. Gelijk feest vieren en dan 2 dagen later als het geld op was ja ik moet werk hebben. Het is gewoon zoals het is en daar doe je weinig aan. We wouden ook geen dames die onder werktijd drugs gebruikte. Dat verstoord naar mijn inziens de relatie met ons maar ook met klanten ook.

En je hebt ook de meest rare klanten er tussen zitten. Eentje waarvan z'n salaris net gestort was, en gelijk alles opblaft aan drank, drugs en dames. En de volgende ochtend pas tot het besef komt niet weet hoe die z'n huur betalen moet. Of een klant die op een camping zat. Je komt daar om 03:00 snachts aan. De klant komt in z'n ochtendjas en met een tent al naar buiten gelopen, verstrekt z'n pinpas aan mij met code en verteld mij het bedrag maar op te moeten nemen. Ik weet beter natuurlijk en dat doen we dus niet. Ik stond erop dat de klant meeging, uiteindelijk kan die de volgende dag beweren mijn pas is gestolen en geld is gepind. Ik sta er met m'n porum en kenteken dan weer mooi op.

Uiteindelijk loopt ie naar binnen, en vervolgens komt zijn vrouw in de auto zitten, om naar de pin te rijden. Op dat moment denk je wel ff bij jezelf oke, die man zit dus in een caravan, met z'n vrouw, en boekt er een vrouw bij die uitsluitend voor hem alleen is terwijl zijn vrouw toekijkt. Het leert een interessant gesprek op en zij gunde hem z'n pleziertje wel. Uiteindelijk heb ik zelf, 1 keer de stoute schoenen ook aangetrokken, door in te gaan op het verzoek van een dame met de vraag of er ook mannen waren.

Toendertijd was het nog doodeenvoudig om iemand aan de hand van een 06 nummer, op te zoeken via facebook. Die dame werkte in de zorg en zag er best leuk uit. We spraken af 200 euro voor 2 uur in het noorden van Nederland. Uiteindelijk om 23:00 de auto in gestapt, uurtje gereden om daar aan te komen. Ik bel aan, deur gaat open, mooie vrouw op hoge hakken, wijntje in de handen. Helemaal klaar om te gaan. Dus ik stap naar binnen, en we drinken spreekwoordelijk eerst wat. Het eerste dat eigenlijk in me opkwam, joh, je ziet er best leuk uit, jij kunt zo een kroeg in stappen en een vent daar meenemen. Hoe zit dat dan?

Ze legt uit dat ze deze spanning gewoon lekker vindt en toegegeven, het was wel een kick. Uiteindelijk gaan we naar boven, op waarop ik vertel snel even te willen douchen. Ik stap dus de douche in, fris me op, en terwijl ze me naakt ziet staan duikt ze met kleding en al nog aan op haar knieen om zich volledig over te geven aan m'n pik. Nja de verdere details laat ik maar achterwege, ik ben daar uiteindelijk (veel) langer gebleven dan initieel afgesproken. Maar hier kwam het. Toen ik in mijn auto stapte, bedankte ze me en vroeg ze me wanneer ze me weer wou of kon zien. Ik zeg dat komt wel goed. En zonder te beseffen rij ik op dat moment met gierende banden weg om gewoon zo snel mogelijk maar thuis te zijn.

Toen ik thuiskwam, is het eerste dat in me opkwam te gaan douchen. Ik voelde me zo gigantisch vies voor het feit dat ik mezelf uitgegeven heb als mannelijke escort. Je kunt het je de ervaring en gevoel gewoon niet voorstellen. Ik was het ook niet gewend terwijl ik voorheen ook gewoon POV films met modellen heb staan maken. Maar nu snapte ik ook; waarom sommige gigolo's, mentaal soms volledig fucked up zijn na een date met vrouwen. Ik heb die als klant namelijk ook, en ook voor hun verleen ik online diensten.

Ik begrijp die wereld ook een stuk beter; en hoe energie vretend of emotionele last deze branche kan zijn. En dat merken mensen vaak ook niet. Uiteindelijk zijn het de dames die iedere dag, avond week of zelfs maand opnieuw in die hete keuken staan. Je hebt geen idee hoeveel respect ik voor sommige dames (werkelijk) hebben kan. Wat betreft mijn switch naar het internet. Dat was opzichzelf eigenlijk al. Vanaf m'n 12de een 286 notebook van mijn ouders gehad, waarmee het eigenlijk allemaal begonnen was. Volledig technische aanleg in alles op gebied van computers, en internet mijn volledige domein gemaakt. Altijd uitgegaan van eigen kracht, groot geworden door klein te blijven. Met 15 eigen servers in Amsterdam, 2700 websites en meer dan 77 klanten inmiddels.

Frappant detail: ik kraakte ruim 2 jaar porno betaal websites en toestanden. Juist het hacken was een zeer interessant traject voor mij geweest. Toen was er nog een tijd dat webservers niet proper beveiligd waren. Met kraken maakte ik eigen logins aan waar je normaal voor betalen moest en verkocht ik onderling weer door voor 7,50$. Of volledige site-rips van super populaire modellen etc. Ik zat in een behoorlijk grote scene toendertijd, ik was amper 22. Maar die (gouden) tijd is niets in verhouding met wat er vandaag gebeurd met criminele ransomware, ziekenhuizen, transportbedrijven etc platleggen.

Initieel hoe ik in deze branche terecht gekomen was? Ik repareerde computers aan huis. En op een dag kwam er de vraag of er wireless camera's geinstalleerd konden worden. Wist ik veel dat het om een escort service ging. Als de eigenaar op vakantie was wou hij remotely in kunnen loggen om te kunnen kijken. Dat betaalde goed en hoe. Daar is een keer uitgerold de vraag of ik in kon vallen omdat er een chauffeur ziek was. Nou die eerste ervaring als chauffeur zijnde en een dame op een 5 sterren hotel bezorgen vergeet ik ook niet meer, haha.

Dat smaakte eigenlijk naar meer en zo is mijn avontuur hierin ook begonnen. Ik wist dat ik altijd al een bepaalde affiniteit had met seks. Ik kon het nooit plaatsen waarom. Maar toen ik van een nichtje hoorde dat de broer van mijn vader ooit clubs exploiteerde viel het kwartje bij mij. Deze business zit gewoon in mijn roots, in mijn bloed. Ik adem en beleef het. Het hoort bij mij. Maar wel met een nuchtere mindset, op een eerlijke en competitive manier. Het is gewoon zo als je eerlijk speelt, je ook het langste kunt blijven. Ik heb genoeg mensen zien komen, hotshots, die met een jaar volledig klaar waren. Opgedoekt. Vastgezet. Nooit meer terugkomen. Nee dat was nooit de richting waar ik persoonlijk naartoe wou.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan