WHEM Jennifer, Eindhoven privé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze werkt nu in het lovehotel op de Hofstraat.
Paar weken terug geweest, ik had niet zo'n klik met haar, maar dat lag verder niet aan haar als persoon of haar uiterlijk. Prachtige dame, goddelijke billen, maar soms is er gewoon geen klik.

Edit:
Zie nu dat ik hier geen review kan schrijven dus dan maar zo.
Ten eerste, dit is de kinky link:

3 kwartier samen geweest met haar. Lekker samen douchen in het begin, ze was nog wat chaotisch omdat ze er net werkte dus nog wat dingetjes moest zoeken op haar nieuwe locatie.
Zoenen/tongzoenen was wat lafjes dus dat viel tegen. Eenmaal op bed was mijn jongeheer weer wat gaan liggen en ze deed er alles aan om hem weer omhoog te krijgen, maar het wilde niet helemaal. Niks ten nadele van haar, want in de douche stond die binnen no time. Maar dat was gewoon toch een klik die we miste.
Uiteindelijk werd haar harde werk toch beloond en konden we het in doggie afmaken. Kan ook haast niet anders met die billen.

Kleine disclaimer, ze is de dame van de foto's, maar die zijn van voor de bevalling. Ze heeft nu ook donker haar, borsten van na de borstvoeding en haar buik is ook niet meer zo strak.
Als je dat geen punt vind, of daar doorheen kan kijken dan is het gewoon een hele knappe en aantrekkelijke vrouw die echt wel goede service bied.
Ik zou voor 3 sterren gaan vanwege de klik, maar eigenlijk is ze er zeker 4 waard.
 
Laatst bewerkt:
Is al over geschreven.
Reist het hele land door en de reviews op kinky moet je met een grote korrel zout nemen.
Uit het verleden weet ik dat ze negatieve reviews laat verwijderen, maar dat geld voor bijna iedereen op kinky.

 
Afgelopen woensdag geweest op basis van de reacties op kinky.
In de app ook al tegen haar gezegd.
Ik kan eerlijk zeggen dat ik een fijne tijd met haar heb gehad.
Kan ook eerlijk zeggen dat de foto's niet meer kloppen en de reacties op kinky erg opgepoetst zijn.
Ze is duidelijk volslank geworden. Neemt niet weg dat ze mooie borsten en een heerlijk kont heeft.
Buiten dat is het een lieve dame. Ik had om een erotische / tantra massage gevraagd om mee te beginnen. Dat deed ze heel fijn. Daarna heeft ze me rustig, lekker en diep gepijpt. Dat was nog het lekkerste.
Na drie verschillende standjes in doggystyle het rubbertje goed volgespoten. Lekker orgasme was het.
Het is duidelijk dat ze plezier beleeft aan het werk, aandacht schenkt aan wat ze doet en zelf ook nog wat geniet. Dat is altijd fijn om te merken.

Herhalingsgevaar? Niet echt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan