Jennifer, IJmuiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Abbienormal

Newbie
Forumpionier
3
11/07/21
3
1
De dame heeft mij naar een adres in Ijmuiden laten komen, daar aangekomen werd er niet open gedaan, wel waren er meerdere mannen op straat aanwezig, waarvan een mij aansprak. Toen ik geen reactie gaf, werd er in een buitenlandse taal gesproken en dropen ze af.
ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat deze heren iets met "Jenny" te maken hebben.
Ook op de app geen reactie meer van "Jenny", terwijl ik keurig volgens de afspraak op de juiste plaats was en op tijd.
 
De "dame" leest waarschijnlijk mee.
De afspraak stond voor 8 uur 's avonds, zoals gezegd, geen respons als je aanbelt op het aangegeven adres. Dus heb ik een appje gestuurd, ook hierop geen reactie. Dan de persoon die mij benaderde en aansprak, deze maakte deel uit van een groepje mannen die net na mij aankwamen. Nadat ik niet reageerde, en hij in het buitenlands overging, (voor mij onverstaanbaar), kreeg ik een woordenvloed naar mijn hoofd geslingerd, aan de intonatie te horen was het verre van vriendelijk. Ik heb afstand gehouden en ben terug gelopen naar mijn auto die niet veel verder geparkeerd stond. De mannen gingen ook terug naar hun auto en dropen af. Na 10 minuten taal nog teken van de "dame" en ben ik weer huiswaarts gegaan.
Nu blijkt de dame mij om 4:55, 9 uur na de afspraak, een appje te hebben gestuurd met de mededeling dat ze op het opgegeven adres niet woont. Zover was ik inmiddels zelf ook, het pand, een voormalig woonhuis, heeft een reclame op de ramen, er zal een bedrijf zijn gevestigd, waar op dat tijdstip niemand aanwezig is.
De dame is niet vlot met reageren als je met haar appt, maar dat ze niets laat horen als je op de opgegeven plek staat, is niet ok.
Als ik bovenstaande hier niet had gemeld, had ik nooit meer iets van "haar" vernomen, nu krijg ik na 9 uur alsnog een reaktie?
Nee, dit is niet pluis.
 
Volgens mij was deze dame eerder ook al in Bilthoven, Vianen en Utrecht actief en kan me nog herinneren dat ze dit soort praktijken ook al deed (volgens mij gelezen op het oude Hookers)
 
Had toch best interesse om naar deze dame te gaan in Oosterhout.(massage+feest) Mocht er nog iemand recent geweest zijn hoor ik het graag hoe het was. PM/DM mag uiteraard ook. De eerdere reacties hier zijn niet best.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan