WHEM Jenny/Jennifer, IJmuiden, Sexjobs (Jenny from the cock)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tis überhaupt nix in NL 😅
Wellicht vind je deze dame interessant, maar tis - oneerbiedig - gezegd allemaal nix (helaas 🤬)
Klopt😑. Er zijn ineens een paar latina dames opgedoken in Beverwijk met weinig foto's en dezelfde prijzen. Zo ook die jij benoemt. Ben geneigd het niet te vertrouwen..

Ik ga toch eens kijken of ik wat voor elkaar kan boksen bij Jenny met videocall of iets.

En nu ook Kinky link van Jenny: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ijmuiden/4238468-jennifer
 
 
Ik ben twee keer langs geweest voor een pijpbeurt, was op zich prima, leuke goed uitziende meid ook. Wanneer ik weer ben geweest om (anaal) te neuken zal ik een review schrijven :)
 
Krankzinnig wijf. Absoluut vermijden. Tegen beter weten in alsnog gegaan en ze is paranoia als de gek. Ze ontvangt dus inderdaad in een soort van kraakpand midden in een industrieterrein in Ijmuiden waar de deur altijd open is en iedereen gewoon naar binnen kan. Bepaald mooi is ze niet echt hoor. Meer een 6 dan een 7,5 maar goed. De grote billen en tieten zijn ze het niet waard. Ik ging naar binnen en mevrouw mompelt tegen haarzelf. In ieder geval vroeg ze mij iets heel onredelijks en wilde dus niet ontvangen tenzij ik datgene deed. Kunt pmen voor details maar dit was gewoon krankzinnig. Wat een zonde van mijn tijd.

Leer van mijn fouten en niet gaan. Je bent dubbel gewaarschuwd.
 
Wtf echt heel jammer te horen, ik kreeg al het idee via whatsapp dat het niet heel lekker met haar ging, haar daarom niet meer bezocht, maar wist niet dat het zo erg was. Twijfelde soms nog om haar de voordeel van de twijfel te geven, maar goed dat ik dat niet gedaan heb...
Jammer, was een leuke, lekkere, geile meid...
 
Ik verslikte me zomaar in het bier van het lachen over de foto's van deze dame.

Hoe verschrikkelijk nep deze gephotoshopt zijn. Tenminste ik hoop dat het Photoshop is, anders heeft ze echt monsterlijke tieten🤣

 
Ik verslikte me zomaar in het bier van het lachen over de foto's van deze dame.

Hoe verschrikkelijk nep deze gephotoshopt zijn. Tenminste ik hoop dat het Photoshop is, anders heeft ze echt monsterlijke tieten🤣

Tegelijk roept het bij mij dan ook weer nieuwsgierigheid op hoe het plaatje in het echt is 😊 maar dat is geen motief om af te spreken 😬
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan