Recensie Jennifer, Barneveld (vh Voorthuizen) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs bij haar geweest. Door de recensies hier waren de verwachtingen hoog. Bij aankomst stond ze wat ongeïnteresseerd in in trainingspak in de deur opening te wachten. Binnen naar een kleine kamer waar na afrekenen de kleren uitgingen. Ze is slank maar niet meer zo strak met een mooie kut. Ze dook gelijk naar mijn pik om te pijpen. Iets wat ze heerlijk doet. Ik streelde ondertussen haar lichaam en kutje maar ze bleef droog. Dan 69 zodat ik haar kon likken. Ondertussen een vinger in haar kutje en kontje. Heerlijk om te doen terwijl je hemels gepijpt wordt. Ze gaf ondertussen geen kick. Tijd om te neuken. Onder het stoten zoenen en tongzoenen, ze doet het maar met 0 passie. Haar weer beffen en in beide gaatje vingeren. Ze ondergaat het gelaten. Tijd om haar anaal te neuken. Dit kan ze goed hebben. Lekker stevig en diep. Tussendoor haar kut en kont met 4 vingers gevingerd. Geil om te doen. Nog even neuken en toen heeft ze me klaargepijpt. Haar pijp en anale kunsten zijn super. Haar enthousiastme laat de wensen over. Misschien dat een 2de date beter gaat...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Toch had ik deze ervaring ook met haar, hoor.

Ja, het is een jonge vrouw van in de dertig. Ik vind haar een mooi figuurtje hebben.

Ze stond op mij te wachten in dat tuintje, terwijl ze stond te vapen.

Binnen is het klein en een beetje aftands, maar goed, ik kom niet voor het interieur. Ze is vriendelijk maar ook koel.

Ze heeft een mooi kutje en kleine borstjes. Toen ik lekker aan het sabbelen en beffen was, viel het mij ook op dat ze geen enkele reactie gaf. Ze lag er echt als een soort zoutzak bij en me met grote ogen aan te staren, alsof ze dacht: ben je al klaar voor het volgende standje?

Onder het neuken was het ook zo. Dat vond ik wel jammer, want ik vind de dynamiek tussen man en vrouw tijdens de daad toch ook wel heel gaaf.

Maar goed, het kan best zijn dat ze een knop omdraait of zo en ze gewoon haar kunstje doet (en wat ze doet, doet ze trouwens wel erg goed). Misschien moet ik daarom gewoon ook een knop omdraaien en me niet zo bekommeren om haar, maar gewoon mijn ding doen en er lekker van genieten en daarna tot ziens en lekker weer naar huis…

En om je te bescheuren: naast het bed hangt een televisiescherm en dat stond afgetuned op een Walt Disney zender. Dus terwijl ik haar in haar kont lag te naaien, zat Goofy achter Mickey Mouse aan. Wat een wereld, hè? :love:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan