Lekker Lopen
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kimnl.nl/masseuse/jenny-nieuw/
- Totale kosten (in euro)
- 220
Op voorhand was er twijfel tussen Jenny en een andere dame. Maar dat was snel voorbij. Jenny is mss geen playboy-model, maar met dr voorkomen en persoonlijkheid kan ze je snel laten smelten!
Jenny laat je meteen voelen alsof je haar al jaren kent en al jaren dicht bij haar staat.
Nu ben ik misschien niet het referentiekader, want ik boek 90 minuten ter ontspanning.
En wat een 90 minuten waren het!
In de jacuzzi gezellig praten en over en weer flirten en daarna een massage die echt "meer dan prima" was. Afgesloten met een hoogtepunt dat vanuit mij te snel was. Maar daarna was alles ook onwijs relaxt!
Voor de vragers: extra's? Geen idee! Ik had op mijn manier een prachtige date met een prachtige vrouw!
(Enige klote is wel: ze heeft gedreigd me te vermoorden als ik geen positieve recensie achter zou laten!-- sarcasme-)
En heren medewandelaars: haar cupmaat heb ik geschat! Het zal een B of C zijn, maar: een massage-date met Jenny is zeker de moeite!
Jenny laat je meteen voelen alsof je haar al jaren kent en al jaren dicht bij haar staat.
Nu ben ik misschien niet het referentiekader, want ik boek 90 minuten ter ontspanning.
En wat een 90 minuten waren het!
In de jacuzzi gezellig praten en over en weer flirten en daarna een massage die echt "meer dan prima" was. Afgesloten met een hoogtepunt dat vanuit mij te snel was. Maar daarna was alles ook onwijs relaxt!
Voor de vragers: extra's? Geen idee! Ik had op mijn manier een prachtige date met een prachtige vrouw!
(Enige klote is wel: ze heeft gedreigd me te vermoorden als ik geen positieve recensie achter zou laten!-- sarcasme-)
En heren medewandelaars: haar cupmaat heb ik geschat! Het zal een B of C zijn, maar: een massage-date met Jenny is zeker de moeite!