Recensie Jesica, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephan

Vaste klant
Forumpionier
201
05/07/21
127
16
Dame geappt, kreeg te horen dat ze niet in Utrecht ontving maar in een hotel aan de rand van Rotterdam Oost. Geen probleem, toevallig moest ik later op de dag daar toch heen dus afgesproken. Ze ontvangt in een superklein hotelkamertje (2 losse bedden, verder niets) samen met een dikke oude mevrouw. Tijdens de date ging de mevrouw op een stoel op de galerij zitten. Jessica zelf is lang en mager met verrassend mooie borsten. De date was geen succes. Toen Jesica haar mond open deed bleek ze een schots en scheef gebit te hebben en haar gezicht is in het echt minder egaal dan op de foto's. Simpel gezegd: niet knap. Dame spreekt maar enkele woorden Engels en haar meest favoriete woordje is "no". Zo wilde ze bijvoorbeeld geen pzc doen. Tijdens doggy viel me op dat haar rug en billen bedekt waren met minuscule zwarte haartjes wat mijn opwinding geen goed deed. Vervolgens kwam er ook nog een onsmakelijke lucht tussen haar benen vandaan en moest ik het afmaken terwijl ik mijn adem inhield. Ik word nog misselijk als ik er aan terugdenk :-(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan