Recensie Valery, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/1201561-valery#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vóór het afspraakje stond ik even op het punt af te zeggen. Achteraf gezien had ik dit moeten doen. Valery had mij net via WhatsApp laten weten €100,- te vragen voor pijpen zonder condoom. Nu ben ik wel gewend dat Colombiaanse dames overvragen om zo bij onderhandelingen de prijs voor "extra's" iets te kunnen verlagen, maar deze prijs was wel erg gortig. Dat kon geen goed teken zijn.

Bij aankomst moest ik twintig minuten wachten in de gang van de vijfde verdieping van het hotel voordat Valery mij meenam naar haar kamer. Uiterlijk was Valery een wat fletse versie van de dame van de profielfoto's. Ik werd er niet erg warm van. Donkere littekens overdwars over haar borsten trokken mijn aandacht.

We waren net op bed gaan liggen toen plots de badkamerdeur openvloog en een persoon de hotelkamer uitsnelde. We gingen verder. Kussen deed Valery eigenlijk niet. Tot beffen nodigde haar houding evenmin uit. Zonder vrijwel geen voorspel werkten we een aantal standjes af. Valery gaf aan moeite met mijn geslacht te hebben en positioneerde haar benen zo dat penetratie niet al te diep kon zijn. Desondanks verscheen bloed op het laken waarop we met neuken stopten en Valery mij – met condoom – begon te pijpen. Dit deed ze niet slecht, maar ook niet bijzonder. Een zesje. Vooral door de afwezigheid van interactie, oogcontact vooral, werd het pijpen – en eigenlijk de seks de gehele date – nooit echt geil.

Tijdens de seks was haar telefoon herhaaldelijk afgegaan. Een aantal maal typte ze, terwijl we bezig waren, een berichtje in. Met nog zo'n 25 minuten te gaan begon Valery te melden dat ik naar mijn hoogtepunt moest toewerken, wat na die melding natuurlijk niet lukte. Na een tijdje vrij vreugdeloos pijpwerk het condoom maar afgetrokken en gevraagd of ik mij even kon opfrissen voordat ik naar huis ging. Dat ging niet. Er zat nog iemand op het toilet.

Tijdens het aankleden was Valery druk bezig met haar telefoon. Een poging een gesprekje te voeren deed ze niet meer. Vóór de seks bestonden haar pogingen tot een gesprekje uit het stellen van een vraag om dan tijdens het antwoord op haar telefoon te kijken of – in gedachten verzonken – naar het behang. Met nog een kwartier te gaan nam ik afscheid. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat Valery niet opkeek van haar mobiel terwijl ze "Bye!" riep.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan