Recensie Jessica, Amsterdam, Ruysdaelkade 143 rechts 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toemaar44

Wandelaar
40
10/12/21
59
14
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij haar geweest (het 1e raam na de koffieshop vanaf de Eerste Jan Steenstraat),

Vriendelijke (Roemeense) DVP.
Ik viel op haar open, uitnodigende blik, doch m.n. op haar heerlijke achterwerk !
Ze was zo aardig om voor mij uit te lopen en er mij uitvoerig aan te laten voelen / naar te laten kijken.
Lengte vind ik altijd moeilijk te schatten, maar ik denk dat ze zo rond de 1.60 mtr. is (dus wat geef je dan aan 1.50-1.60 mtr. of 1.60-1.70 mtr.?!).

Ik had die dag al heel wat dames in ramen gezien, dus de nood was hoog. Dat betekent dat ik aan intiem niet eens ben toegekomen en na een grondige pmc-beurt relatief snel 'volledig uit mijn dak ging'.
Hierna merkte zij lachend, verwonderd op "You were very horny"; ik kon het uiteraard niet ontkennen.
Voor beffen, tongzoenen en pzc rekent zij € 50 (per activiteit).

Ik heb een paar dagen later nog (aan het raam) met haar gesproken en haar beloofd nog weer eens aan te komen.
Bij dit gesprek waren haar mondlippen (in mijn optiek) te felrood opgemaakt. Maar een achterwerk, manmanman.

Mijn volgende keer zal, qua tijdsduur, iets langer gaan duren (hopelijk) om nog langer van haar PRACHTIGE achterwerk te kunnen genieten.
Het is dat ik nu niet in Amsterdam ben (anders zou ik NU nog even gaan).

Diegenen die nu ook naar haar toegaan, schrijf een recensie OF doe mij een pb hoe het bevallen is. AUB natuurlijk.
Niets leukers dan om te lezen wat anderen vinden.
 
Een maandje geleden nog bij haar geweest. Tja optisch gezien gewoon een echte stunner. Maar voor 50euro gaat ze wel gewoon in standje afwerkmodus. Minuutje pijpen, condoom erom, redelijk snel vragen om te switchen van standje. En als je niet gekomen bent dan het afmaken met de hand. Ben benieuwd wat ze voor service bied als je bijvoorbeeld een uurtje met haar doorbrengt.
 
Inmiddels ben ik een keer of vier bij deze dame geweest; was al wat verbaasd dat er nog niet over haar was geschreven. Hanteert idd een soort à la carte-formule als in #1 beschreven. Ik betaal meestal € 100 of € 150 en blijf dan wat langer. 'Afwerkmodus' herken ik niet; aan de andere kant is ze er ook niet speciaal op uit om je verblijf zo lang mogelijk te rekken.

Ik vind het een vreselijk lekkere meid, en ze is ook wel tot wat bereid vermits je niet heel zuinig bent. Pijpen doet ze erg goed; laatst in een standje '69 zalig in haar mondje (mc) klaargekomen; dat smaakte bepaald naar meer. En verder: aanhankelijk, lief en knuffelig, dus mij zal ze wel weer terugzien...

Nb: adres is RDK 143, en dan rechts onder. Zo ver ik weet.

S.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi Sukke en alle andere mede-wandelaars,

Recent heb ik haar weer bezocht!
Ik ben het helemaal met jou, Sukke, eens…..die afwerkmodus herken ik ook niet.
Ze zegt zelfs regelmatig (bijv. ook bij het weer aankleden) "doe maar rustig aan".

Ik ga de volgende keer hetzelfde doen ….. iets meer betalen en wat langer blijven.
Dat was ik al van plan, maar dom-dom-dom gewoon niet ter sprake gebracht.

Dit keer PMC en reverse cowgirl en zelf met de hand afmaken terwijl zij met haar heerlijke billen aan het schudden was; jammieJAMMIE

Het grappige is dat ze nog aspecten van onze eerste keer wist te herinneren ; erg verrassend.
Ze weet wat ik lekker vind ('billen spelen') en is niet te beroerd om met dit spel mee te gaan.
Ook ik vind het een heerlijke en humoristische dame.

Tot gauw, Jessica
 
Jessica is een fantastisch fijne dame om te bezoeken, ik kwam al voor corona bij haar. Lekker rustig aan, pijpt erg fijn, neuken top, diverse standjes, strakke doos maar mijn favoriet is toch om haar te beffen. Als Jessica klaar komt ... man, man man dan klemt ze je kop zowat van je romp en trilt haar hele lijf, zelden maakte ik dat elders mee. Was Monica, RDK 125, en Roxanne op RDK 119 (en eerder Paloma) vroeger mijn favoriet nu sla ik Jessi echt niet over. Jammer dat zij nu voor de feestdagen naar huis is .....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Waar ik normaal eigenlijk voornamelijk prive ontvangst bewandel nu eens wat eens wat anders. Met wat vrienden ff een ouderwets weekendje amsterdam met de benodigde afleiding 😉 uiteraard.
Effe zoeken in deze rubriek en uiteindelijk bij Jessica uitgekomen.
Straatje afgelopen en vlak voor de stone's stond Jessica met een verleidende blik te glimlachen. Ik wist natuurlijk al waar ik voor kwam dus hebbes🤑

Dame is vriendelijk, schoon en afhandeling/contact ging soepel.

Even (denk een minuut of 2 a 3) mn gereedschap klaargemaakt voor gebruik. Pijpen doet ze lekker!

Daarna dame eerst in missio gepakt om het vervolgens stevig af te maken in doggy.

Dame doet heerlijk mee. Prima diensten voor een korte date. Over de afwerkmodus kan ik niet zoveel zeggen want ik kwam immers zelf ook voor een tussendoortje.

Al en al lekker! Misschien dat ik nog eens terug ga als ik in de buurt ben..
 
Ik kom inmiddels zeer regelmatig bij haar. Heerlijke griet... Hou er wel rekening mee dat dame voor meer handelingen meer geld kan vragen, dus wat ik hier beschrijf hoeft niet vanzelfsprekend in het standaardpakket te zitten. Na binnenkomst gaat ze altijd direct uit de kleren en drukt haar naakte lijf tegen mij aan (ook als ik mijn kleren nog aan heb) om mij langdurig en uitgebreid te tongen. Na deze introductie wordt het meestal een lange 69-sessie, waarbij ik diep met mijn tong in die lekkere vlezige kut ga en haar daar uitgebreid op alle plekjes verwen, hetgeen zij zeer op prijs stelt... Met haar schokkende bewegingen en het sap op mijn gezicht is het al zo geil dat ik vaak in haar mondje (mc) klaarkom, maar soms loopt het ook anders en maak ik het af in missio of doggy. Kosten meestal E 150 voor plm. 45 minuten. Dikke aanrader.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was gisteren in Amsterdam en een bezoekje gebracht aan Jessica, erg mooie jongedame met heerlijke billen, pijpen missionaris en Doggy en bij dat laatste standje had ik me kruit snel verschoten, terwijl ik een borstenman ben vond ik deze billen echt heerlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan