Recensie Jessica, Tielt / Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boompje

Newbie
14
26/05/22
2
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jessica-top-3.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij Jessica langs geweest in Tielt omdat het vlak bij de buurt is en ik goesting had.
beetje rond zitten zoeken en bij Jessica uitgekomen. contact ging vlot via whatsapp (business acount)
eens aangekomen is het wel degelijk de dame van de foto's maar verwacht niet dat het een perfecte overeenkomst is.

ontvangt in een proper huis mooie kamers. werkt niet alleen ik hoorde nog mensen rond lopen in de gangen maar niemand gezien.
ontvangst was koel rap rap naar boven, direct de kleren uit en op het bed er aan beginnen, er was geen teasing of elkaar uitkleden.
direct begonnen met de natte doekjes boeltje proper maken om dan te pijpen zonder condoom en en wou na 2 minuten al stoppen. heb haar aangespoord om toch wat langer te pijpen. pijpen opzich was goed ging diep en nam hem helemaal, maar zeker niet de beste pijpbeurt die ik al gehad heb. daarna nmc was ook niet veel aan. wil dat je zo rap mogelijk klaarkomt om ervanaf te zijn, en telkens het handje ertussen. uiteindelijk toch klaargekomen en gevraagd om een massage om even een pauze in te lassen. massage was niet veel aan dus heb haar maar nog eens laten pijpen zodat ik er toch nog iets aan had na 40 minuten stond ik al terug buiten.

beloofde veel in de advertentie zoals full GFE maar heb geen enkele zoen gekregen, vingeren zat er ook niet in beffen ook niet.
was best prijzig maar omdat ze veel beloofde toch gegaan maar was weggesmeten geld.

blijft nog paar dagen in Tielt en vertrekt dan naar antwerpen, maar ik zou er weg blijven
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan