Jesslin doet haar sekswerk vanuit huis, maar de buurman vindt dat niks: "Ik steek je in de fik!"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die klanten zullen wel allemaal van de gemeente zijn

"Officiëel mag je als sekswerker je werk (nog) niet vanuit huis doen, maar de gemeente weet dus wel dat Jesslin's klanten bij haar thuis komen. Zij heeft namelijk goed contact met hen, bevestigt ook de gemeente."
 
*Om veiligheidsredenen is Jesslin een gefingeerde naam. De echte naam van Jesslin is bekend bij de redactie.

Ehh…

Als ik naar de filmpjes kijk, gaat die lul er lekker bare in ;)
 
*Om veiligheidsredenen is Jesslin een gefingeerde naam. De echte naam van Jesslin is bekend bij de redactie.

Ehh…

In het verleden had ze een foto waar ze iemand zoog met haar gezicht.
Is opzich wel een meid die redelijk eruit ziet.
 
In het verleden had ze een foto waar ze iemand zoog met haar gezicht.
Is opzich wel een meid die redelijk eruit ziet.
Op haar Onlyfans (link in advertentie) staat ze nog herkenbaar
 
Officiëel mag je als sekswerker je werk (nog) niet vanuit huis doen, maar de gemeente weet dus wel dat Jesslin's klanten bij haar thuis komen. Zij heeft namelijk goed contact met hen, bevestigt ook de gemeente.
Onjuist. Een thuisprostituee mag gewoon thuis, dus op haar huisadres, werken. Een gemeente heeft alleen iets over bedrijfsmatige prostitutie te zeggen en dat is hier niet het geval. Kinderen krijgen helemaal niets van thuisprostitutie mee, tenzij via de ouders die moord en brand schreeuwen. Het lijkt me niet moeilijk de beledigingen van de buren vast te leggen en vervolgens aangifte te doen. De wijkagent kan hier dan werk van maken; smaad/laster en belediging. Aan de andere kant kan een DVP zich beter niet herkenbaar in een advertentie zetten. In dat opzicht vind ik de kritiek van de wijkagent terecht die zo de DVP zowel tegen de buurt als tegen zichzelf beschermt.
Jesslin kent haar eigen rechten niet; met zo weinig klanten ben je lang geen ondernemer voor de belastingdienst en hoef je ook helemaal niet bij de KvK ingeschreven te staan.
 
Laatst bewerkt:
Ok maar ff voor de zekerheid. Als ik op eeen thuisontvangst plek kom waar meerdere dames werken. Hoef ik dan niet vang te zijn dat de klant waarmee de andere dame een afspraak heeft opeens van de politie is?
 
Thuisontvangst door meerdere dames die (formeel) op hetzelfde adres woonachtig zijn leidt waarschijnlijk tot een situatie die veel weg heeft van bedrijfsmatige prostitutie. Een klant heeft echter niets te vrezen want volgens de huidige wetgeving heeft hij geen vergewisplicht. Alleen een niet impliciete plicht in contact met een minderjarige van 16/17; wil hij zich niet strafbaar maken dan moet hij zeker weten dat de vrouw in kwestie niet jonger dan achttien jaar is wat betekent dat hij haar ID zou moeten inzien.
 
Lees ik dat nou goed in het artikel:

Na een lastige coronaperiode, waarin ze veel belastingschuld opbouwde, heeft ze deze zomer hard moeten werken om 30.000 euro terug te betalen.

Had ze een (belasting)schuld opgebouwd van 30.000 euro tijdens de coronaperiode? Hoe krijg je dat voor elkaar? Heeft er hier iemand coronasteun ontvangen en uitgegeven zonder dat ze daar recht op heeft? Ik vind dat stukje in het artikel nogal belangrijk, maar kennelijk ben ik de enige?
 
Echt sommige mensen zijn echt zuur gatver laat die vrouw haar werk gewoon doen niks mis mee zolang ze andere niet lastig valt.

Mijn oude buurvrouw werkte ook vanuit huis had nergens last van. Dit soort mannen reageren hun agressie vooral naar vrouwen omdat ze weten dat ze die kunnen hebben. Maar een drugsdealer had die niet met zulke stoere praat aangesproken want anders zat ze lichaam vol met lood
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan