- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/jessy-2463/
- Totale kosten (in euro)
- 90
Vandaag bij Jessy van PG geweest. Een eeuwigheid geleden dat ik nog eens een Afrikaanse dame bezocht had en het is 100% meegevallen. Ze is superlief en heel aangenaam tijdens de eerste kennismaking. Ze spreekt gewoon Nederlands. Na de admin, uitkleden en eerst een kort wasje, wat ze zelf doet. Leuk begin. Jessy heeft een prachtig lichaam, niet te dik, niet te dun, alles in goede proportie en vorm. En een lekkere natuurlijke E-cup waarmee ze je met plezier laat spelen. Mooi snoetje vind ik en lang zwart haar. Een zachte donkere huid, zo lekker om te strelen. Tongzoenen en vingeren wil ze niet en dat respecteren we dan natuurlijk. Zoenen doet ze wel maar niet overdreven. Ondertussen lagen we al op bed mekaar aan te voelen. Ze voelde dat ik al een serieuze stijve had haalde een jasje boven. Ik vroeg voor PZC, maar ze zei niet op de eerste keer. Geen probleem. Pijpen doet ze lekker, hij ging vlotjes helemaal binnen. Ondertussen kwam ze af en toe met haar lekkere borsten boven mij hangen zodat ik ze kon kneden en haar tepels kon zuigen. Dan vroeg ik of ik haar kutje mocht likken. Ja graag zei ze. Ze heeft een lekker kutje. Geen super uithangende lipjes maar wel lekker vlezig. Echt een paradijs om je tong in te steken. En ze genoot ervan te voelen aan de geluiden en schokken die ze maakte. Dan kon ze niet wachten en wou ze hem erin hebben. Langzaam erin duwen, het was redelijk spannend. Maar eens er helemaal in, man wat een feest. Ze heeft liggen genieten en kreunde enorm luid. Als ik wat snelheid minderde, riep ze nee niet stoppen, ik ga klaarkomen. Ze is dan ook luid klaargekomen waarna ik dan wat minderde. Dan verder en begon ze weer te kreunen. Ik kon het niet meer houden en heb alles lekker diep gespoten. Ik ben dan gewoon door blijven gaan, ze wou niet dat in stopte en is luid nog een tweede keer klaargekomen. Jasje uit en nog enkele minuutjes geknuffeld. Dan kort doucheke en zeer tevreden vertrokken. Dank U Jessy en ik zie al uit naar een volgende keer