Recensie Johanna, Brugge (voorheen Antwerpen) 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjakievandehoek

Vaste klant
213
29/11/21
451
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/johana-in-antwerpen-1week.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Johana is weer 3 maanden in Antwerpen. Slanke Braziliaanse met een prachtig getint lichaam en een prachtige kont. GFE, tongzoenen top. Bij het beffen wordt ze kletsnat. Lekkere sex in verschillende posities en uiteindelijk in doggy condoompje volgespoten. Daarna nog lekkere massage gekregen. Ga snel terug.
 
Johana is weer 3 maanden in Antwerpen. Slanke Braziliaanse met een prachtig getint lichaam en een prachtige kont. GFE, tongzoenen top. Bij het beffen wordt ze kletsnat. Lekkere sex in verschillende posities en uiteindelijk in doggy condoompje volgespoten. Daarna nog lekkere massage gekregen. Ga snel terug.
Heb ze Gewahtsapt ze wil blijkbaar niet gebeft worden ,en vroeg mijn leeftijd ik ben iets te oud blijkbaar ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/johana-in-antwerpen-1week.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Johanne begin dit jaar bezocht, februari/maart zal het geweest zijn. Ze ontving toen op een loft in Antwerpen centrum, proper en makkelijk bereikbaar.

Contact verliep vlot via whatsapp en bij aankomst vriendelijk ontvangen. Na een drankje gekregen te hebben, gedoucht en met haar naar de slaapkamer gegaan.

Echt een heel mooie meid met een prachtig, zacht, zoet lichaam. Komt 100% overeen met haar advertentie.

Ik heb wel met haar mogen tongzoenen en haar mogen beffen. Ze heeft zowel boven als onder heerlijke lippen die zalig zijn om mee in contact te komen. Pijpen deed ze lekker diep, inclusief de ballen.

Vervolgens geneukt in missio en na het klaarkomen nog een massage gekregen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/johana-in-antwerpen-1week.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Johanna in Brugge

Zalig bezoekje. Ik kwam wat laat op de avond en had wel de indruk dat ze al een serie klanten gezien had (ze leek moe) maar desondanks - hele leuke glimlach, aangenaam in omgang - Engels redelijk goed - 60min (stond wel in 50min buiten omdat ik ook aanvoelde dat de volgende aan het wachten was). - appartement in brugge in een ontzettend kleine kamer wel - vond ik wat minder
 
Ik ben ook bij haar geweest toen ze aan de Keyserlei ontving, mooie loft.

Ervaring zoals de topic starter, ze is mager dat je haar makkelijk kan optillen 😀
 
Ik heb als het goed gaat een afspraak met haar eind deze week. Geen idee wat te verwachten, want private dates zijn eerder nieuw voor me, maar als ze eruit ziet als op haar foto's is het een stap die ik wel wil wagen.

Recensie volgt.
 
Ik heb deze vrouw vorig jaar ook eens geboekt, in een huis in het centrum van Brugge, waar meerdere vrouwen woonden/werkten. Positief: heel mooi lichaam, prima hygiëne, vriendelijk, propere accomodatie. Negatief: niet zoveel drive/enthousiasme; of ze haar werk niet graag doet, dan wel of ze gewoon moe was, dat laat ik in het midden. Ik herinner me dat ze zei dat ze het soms moeilijk had, en dat ze regelmatig contact had met een therapeut in Brugge. Er straalde een zekere tristesse van haar af, toen ze dat zei. Ik voelde me achteraf zeker niet bekocht, maar ik ben ook niet meer teruggegaan omdat ik nadien een enigszins ambetant gevoel bij de ontmoeting had, ik voelde me gelijk wat schuldig.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze middag bij Johana geweest.
Eerste indruk prima; knap meisje, foto's kloppen ondanks ander kapsel. Heerlijk lichaam en mooie lach.
Welkom, financiën, douche en dan slaapkamer binnen. Heel klein en beetje benauwd gevoel.
Start met massage, lekker hard zoals ik het graag heb.
Vervolgens komt ze naast me liggen, uitgebreid zoenen, ook heel lekker tongen. Heerlijk slank lijf om vast te hebben.
Na tijdje zoenen zakt ze naar beneden en begint me te pijpen. Lekker, ook goed diep.
Ik trek haar op me om haar intussen te beffen en dan -heel jammer - beetje onfris geurtje.
Goesting weg natuurlijk en daarmee m'n erectie ook.
Johana deed nog haar uiterste best om hem weer hard te krijgen en slaagde daar ook in. Nog doggy geneukt maar goesting toch beetje over en niet klaargekomen.
Buiten na 50 min.
 
Deze middag bij Johana geweest.
Eerste indruk prima; knap meisje, foto's kloppen ondanks ander kapsel. Heerlijk lichaam en mooie lach.
Welkom, financiën, douche en dan slaapkamer binnen. Heel klein en beetje benauwd gevoel.
Start met massage, lekker hard zoals ik het graag heb.
Vervolgens komt ze naast me liggen, uitgebreid zoenen, ook heel lekker tongen. Heerlijk slank lijf om vast te hebben.
Na tijdje zoenen zakt ze naar beneden en begint me te pijpen. Lekker, ook goed diep.
Ik trek haar op me om haar intussen te beffen en dan -heel jammer - beetje onfris geurtje.
Goesting weg natuurlijk en daarmee m'n erectie ook.
Johana deed nog haar uiterste best om hem weer hard te krijgen en slaagde daar ook in. Nog doggy geneukt maar goesting toch beetje over en niet klaargekomen.
Buiten na 50 min.
Oei 🤢 jammer dat die meningen zo verschillen op deze site, mijn goeste is ook over 😀
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/johanna-gfe-brazilian-hot.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Johana is voor 1 weekje in Knokke (tem 6 sept). Zal voor de rappe zijn :)
Daarna nog even terug naar Antwerpen om dan terug te keren naar haar thuisland. Ze komt normaal gezien pas terug naar BE rond juni volgend jaar :-(
Heb haar nu al enkele malen kunnen bezoeken toen ze in Brugge zat. Is n toppertje. Zalig ontvangst met n tongzoen. Daarna wat opfrissen om dan te mogen spelen. Zalig en diep pijpen (geen deepthroat!) zonder condoom waarna ze zalig cowgirl op me zat. Na paar standjes waarbij ik haar wat befte mogen afwerken in doggy waarin ze heerlijk meebewoog. Is altijd heerlijk actief en kreunt zachtjes mee tijdens de sex.
Als afsluiter n zalige massage.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/johana-candy-gfe.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst in een jaar teruggeweest naar onze Johanna.
Het was zeker een blij weerzien! Eerst even een douchje gedaan en dan samen voor bed, waar ze al stevig begon te kussen, tong en al, en ze doet het echt met volledige overgave.
Ondertussen ook al mijn penis aan het masseren, terwijl ik zachtjes met men vingers over haar poesje wreef.
Dan op bed, ze is me direct beginnen pijpen, wat ze overheerlijk kan, en zonder condoom!
daarna ik haar wat lekker gebeft, ze heeft echt een heel fris en proper poesje.
Proberen om dan te sexen, maar de heer bleef niet supergoed recht, kan waarschijnlijk ook komen doordat ik laatste tijd niet echt super in mijn vel zit.
Dan is ze me beginnen masseren, men rug goed doorgemasseerd, echt zalig gevoel, en dan soms over men kontgaatje en men penis mee halen.
Ze vroeg dan : finger in? Waarop ik zei, sure, go ahead :)
Ze stak dan voorzichtig haar vinger in men poep, zachtjes beginnend, en dan steeds maar dieper en zaliger voelend.
Ik moest me dan terug op men rug draaien, en toen begon ze mijn penis te masseren, lekker af te trekken, en terwijl ook vinger in men kont.
Zaligste orgasme dat ik ooit heb gehad! En tevens ook mijn eerste prostaatmassage!
Ze verschoot er even van dat het mijn eerste keer was, maar ze lachte wel, en vroeg daarop : "So, I can do whatever I want then"?
Waarop ik zei : "Pretty much, that promises for next time!"
Bij deze ga ik zeeker nog eens terug bij haar!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/johana-brazil-gfe.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Woensdag Johanna een bezoekje gebracht in Knokke. Positief: glimlach bij aankomst, kan goed tongzoenen, pzc ook meer dan ok, seks in verschillende standjes mogelijk.
Negatief: ontvangt veel klanten per dag wat ten koste gaat van de tijd en de kwaliteit. Ik miste soms de 'drive'. Na 50 min stond ik terug buiten. Een medewandelaar was al aan het ijsberen op het voetpad voor de deur. Johanna zelf vertelt ook over haar ervaringen met andere klanten waar ik tijdens 'onze tijd' geen boodschap aan heb.
 
Juist terug van bezoekje aan deze lekkere braziliaanse... Wat een lijfje zeg. Na betaling kleren en uit en direct beginnnen tongzoenen... Dat begon goed... eens op het bed kroop ze als een slang op mij en kronkelde ze al likkend over me heen, al vlug had ze mijn paal in haar mond e pijpte hem met volle overgave, ik draaide haar redelijk bruit om, schoof de gele string opzij en stak mijn tong in haar druipend natte kutje, ze schoof boven mij en zo lagen we al vlug in 69 positie ze pijpte alsof jaar leven ervan af ging terwijl ik haar poesje likte en ze kwam druipend klaar in mijn mond, dan condoom erover en pompen maar , haar beentjes in de nek en ik ging volledig los, toen kwam zij bovenop ze rijdt fantastisch, na dit nam ik haar tegen de de muur doggy, staalhard achterwaarts in haar poes ze gilde van genot, en ik schoot het rubbertje vol. In mijn 20 jaar wandelcariere was dit toch wel de mooiste die ik tegenkwam die er dan ook nogveens echt van genoot! Topmeid!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heel aardig meisje. Zeer mooi en hygiënisch ☺️
Na vele mislukte afspraakjes was ik echt zenuwachtig. Maar bij deze meisje voelde ik op mijn gemak.
Geweldig poesje en tietjes.
Lekker zoenen en heerlijk neuken.
Ik kom zeker terug 😜
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/johanna-77
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs langsgeweest bij de Braziliaanse Johanna te Heist.
Vriendelijke ontvangst in een net appartement in een rustige straat te Heist aan zee. Johanna was gekleed in leuke lingerie en een zijden kimono. Ze bracht mij naar de kamer en ging zelf even het geld wegbrengen. Bij terugkomst in de kamer ging de kimono snel uit en begon ze onmiddellijk te tongen, nooit lang, maar teasend en met volle tong.
Ze was verwonderd, dat ik mij eerst wou verfrissen en trok een beetje een pruillip. Toen ik terug in de kamer kwam, zag ik haar eerst niet, maar ze nam mij vast langs achter en likte in mijn nek. Ik draaide mij om en begon haar te te tongen terwijl ik haar borsten en kutje betastte. Ik was aangenaam verrast door haar vlezige lippen en haar reeds natte kutje. Afgezakt naar het bed en haar beginnen beffen, ze wordt zeer nat en lijkt te genieten, maar tijdens de eerste ronde zat klaarkomen er niet in. Rollen dan maar omgedraaid en mij laten PZC, afwisselend diep, teasend, langzaam en hard (vooral toen ik wat harder in haar tepels kneep). Toen ik het wat moeilijk kreeg heb ik haar opnieuw gebeft. De opwarming had blijkbaar haar uitwerking niet gemist, want na een minuutje of vijf kwamen de sappen volledig los en kwam ze schokkend klaar terwijl ze mijn armen bijna plat kneep. Ze maande mij aan om op mijn rug te gaan liggen en begon opnieuw te PZC terwijl ze hard in mijn tepels kneep. Als reactie duwde ik haar hoofd even wat dieper. Haar reactie liet niet op zich wachten, want ze kwam op mij en duwde mijn armen plat terwijl ze haar natte kut over mijn stijve wreef. Ik dacht even dat hij er zonder condoom zou infloepen, maar ze hield zich in en deed een jasje aan, waarna ze mij in een paar minuten klaar reed. Ik was leeg, maar zij was blijkbaar nog niet voldaan, want ze vroeg met een 'please' om haar nog even te beffen, een vraag die ik niet kon weerstaan. Veel had ze blijkbaar niet nodig, want een paar minuten later kwam ze een 2de maal. Voor de liefhebbers: in één van haar tepels heeft ze een piercing.
Johanna was, voor mij althans, een schot in de roos en mocht ik nog eens in de buurt zijn, ga ik zeker opnieuw langs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan