Recensie Joke, Cardate, Oostakker 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk eraan om ook eens bij Joke langs te gaan. Ik heb contact gehad met haar en ze zegt dat haar camper gewoon langs de kant van de weg staat naast een druk kruispunt en omstaanders je wel degelijk kunnen zien instappen. Klopt dit?

Dat valt best mee hoor. Niet gaan bij de ploegwissel van Volvo truck's is een aanrader. Daartussen heel onverdacht en discreet. Joke is een pro die al lang in de business zit, maar dat laat ze niet merken. Ze houdt van haar job, en verwent je super! Beffen, rimmen, pijpen zonder, en ze laat zonder meerprijsje haar mondje volspuiten...
😋
. Wel een babbeltje vooraf en nadien...
😉
.

Een beetje een dubbel gegeven natuurlijk: het is wel haar business, maar gebeld worden door mannen die vragen of haar camper wel wat discreet staat opgesteld, zonder pottenkijkers, kan heel anders uitdraaien wanneer er eens een halve gare opduikt. Als ze aan @Thomas98 meldt dat haar camper aan een druk kruispunt staat en omstaanders je kunnen zien instappen, dan verdwijnt m`n goesting eigenlijk wel, maar vanuit een veiligheidsoogpunt is dat best verstaanbaar. Zoals @Steenbokje64 het beschrijft heb ik minder schroom, en spreekt ze me best wel aan. En in zo`n camper, het is eens wat anders :)

Ik herinner me reviews vroeger van een dame die ontvangst deed ergens in een chalet in of aan de rand van het bos, echt in the middle of nowhere. Herinnert zich iemand nog wie dat was en of zij nog actief is? Kan me in de verste verte niet meer herinneren of zij me aansprak, maar past wel in het rijtje he: camper, chalet, ... :LOL:
 
Een beetje een dubbel gegeven natuurlijk: het is wel haar business, maar gebeld worden door mannen die vragen of haar camper wel wat discreet staat opgesteld, zonder pottenkijkers, kan heel anders uitdraaien wanneer er eens een halve gare opduikt. Als ze aan @Thomas98 meldt dat haar camper aan een druk kruispunt staat en omstaanders je kunnen zien instappen, dan verdwijnt m`n goesting eigenlijk wel, maar vanuit een veiligheidsoogpunt is dat best verstaanbaar. Zoals @Steenbokje64 het beschrijft heb ik minder schroom, en spreekt ze me best wel aan. En in zo`n camper, het is eens wat anders :)

Ik herinner me reviews vroeger van een dame die ontvangst deed ergens in een chalet in of aan de rand van het bos, echt in the middle of nowhere. Herinnert zich iemand nog wie dat was en of zij nog actief is? Kan me in de verste verte niet meer herinneren of zij me aansprak, maar past wel in het rijtje he: camper, chalet, ... :LOL:
Was in Stekene, naam vergeten, Ilse of zoiets.
 
Vrijdag voorbij de parking gereden, en die camper stond toch wel heel erg in het zicht.
Staat op 50m van de uitgang van die parking, richting waar iedereen voorbij moet om binnen/buiten te rijden. Over geluid idd geen zorgen (buiten die wissel van de shift als de auto's vlak ernaast staan aan te schuiven). Maar ongemerkt binnen/buiten is niet zo evident.

Obv deze reviews had ik haar in de gaten, maar mijn barometer is toch wat gezakt. Zou dit mss een tijdelijke plaats zijn?
 
Heb er nog niet geweest maar zo te lezen ben ik dat ook niet van plan want vroeg of laat komen er hier vodden van denk ik.
En ga het dan thuis maar uitleggen.
 
Vrijdag voorbij de parking gereden, en die camper stond toch wel heel erg in het zicht.
Staat op 50m van de uitgang van die parking, richting waar iedereen voorbij moet om binnen/buiten te rijden. Over geluid idd geen zorgen (buiten die wissel van de shift als de auto's vlak ernaast staan aan te schuiven). Maar ongemerkt binnen/buiten is niet zo evident.

Obv deze reviews had ik haar in de gaten, maar mijn barometer is toch wat gezakt. Zou dit mss een tijdelijke plaats zijn?
Hoe weet je zeker dat het haar camper was? Iedereen kan daar natuurlijk zijn camper gaan parkeren indien die daar zelf geen plaats voor heeft.

Alleszins waarschijnlijk een betere plaats dan de parking van een warenhuis: daar zijn ze vaak niet zo gek op langparkeerders die hun parking innemen... Daar heb je dan net meer kans om in het oog te springen bij aanwezigheid in de camper, en er dan ook op aangesproken te worden.

Moet je langs een wachthuisje om de parking op te rijden?

Als "iedereen in de buurt of velen in de gemeente de camper kennen en weten wat ze doet" dan is de kans heel groot dat er wel wat mensen zijn bij Volvo die dat ook weten. En voor wie het dus misschien wel opvalt wanneer die "in gebruik" is. En ik betwijfel dat zo`n parking helemaal verlaten is behalve rond shiftwissel. Alles in beschouwing genomen, als die parking goed vol staat en je dus zelf op zoek moet naar een plekje, die halve parking moet over sjokken tot aan die camper en daar instapt om er een uurtje later terug uit te stappen: weinig kans dat dit discreet kan, of zo voel ik het toch aan. Iemand die ergens niet op z`n plaats is valt altijd op voor iemand die dat wel is. En zelfs als dat gevoel niet klopt: het gevoel staat wel in de weg om hier met volle goesting een afspraakje te maken. Spijtig want zowel Joke als de ervaring prikkelden me wel wat. Maar ik heb geen zin "in het oog te springen" wanneer ik aan het wandelen ben... Dag prikkel, helaas :(
 
de camper staat langs de weg geparkeerd, niet op een privé parking. je parkeert uw auto achter de camper en stapt binnen als ze je txt dat je mag komen.
simpel...
 
de camper staat langs de weg geparkeerd, niet op een privé parking. je parkeert uw auto achter de camper en stapt binnen als ze je txt dat je mag komen.
simpel...
Inderdaad, zo een drama maken omdat die camper daar staat. Er ziet NIEMAND u daar instappen of het moet shiftwissel zijn. Dat druk kruispunt ligt achter een bocht dus ook geen pottenkijkers. Ben al enkele keren bij Joke geweest en nog nooit problemen of toeschouwers gehad!
 
de camper staat langs de weg geparkeerd, niet op een privé parking. je parkeert uw auto achter de camper en stapt binnen als ze je txt dat je mag komen.
simpel...
Lukt dit dan discreet? Mijn wagen heeft belettering. Niet zo aangenaam als mijn baas dit zou weten. Laat staan als dit overdag is
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Lang verhaal kort: leuke dame, doet wat ze beloofd maar zeker niet mijn ding.

Voor het de start van de zomervakantie heb ik afgesproken met Joke. Ik was op zoek naar een goede pijpbeurt en de recensies op dit forum hadden mij naar haar gestuurd. Het idee van de camper vond ik ook wel geil. Afspreken ging vlot. Ik vind de locatie prima, er is een grote parking voor het personeel van de Zweedse autofabrikant in de buurt waar je zelf kan parkeren. Ik heb er niemand gezien (rond 14u in de namiddag). De camper is ondertussen een nieuwe mobilhome geworden. Joke zat achter het stuur te wachten en je gaat er gewoon vooraan gaan naast zitten. Eens alles geregeld en afgesproken kan je doorschuiven naar achteren. Ik vond het discreet genoeg. Comfort binnen is zoals je zou verwachten. Vrij warm, klein bed, geen opfrismogelijkheden. Joke is een leuke dame, ze is 45 maar ziet er veel jonger uit. Prachtig lichaam, mooi gezicht. Het is een echte spraakwaterval en "grapjas". Allemaal leuk om het ijs te breken maar op een bepaald moment mag het voor mij ook wel gedaan zijn en iets geiler worden... Over alles wordt onnozel gedaan. Tijdens het pijpen: onnozel doen (gekke bekken/geluiden en lachen), mond volspuiten: onnozel doen, voetfetisj (ze heeft écht mooie voetjes trouwens voor de liefhebbers): onnozel doen. Tongzoenen kon niet tijdens vluggertjes. Het pijpen zelf vond ik niet bijzonder. Ik kom er niet meer terug, helaas.
 
Lang verhaal kort: leuke dame, doet wat ze beloofd maar zeker niet mijn ding.

Voor het de start van de zomervakantie heb ik afgesproken met Joke. Ik was op zoek naar een goede pijpbeurt en de recensies op dit forum hadden mij naar haar gestuurd. Het idee van de camper vond ik ook wel geil. Afspreken ging vlot. Ik vind de locatie prima, er is een grote parking voor het personeel van de Zweedse autofabrikant in de buurt waar je zelf kan parkeren. Ik heb er niemand gezien (rond 14u in de namiddag). De camper is ondertussen een nieuwe mobilhome geworden. Joke zat achter het stuur te wachten en je gaat er gewoon vooraan gaan naast zitten. Eens alles geregeld en afgesproken kan je doorschuiven naar achteren. Ik vond het discreet genoeg. Comfort binnen is zoals je zou verwachten. Vrij warm, klein bed, geen opfrismogelijkheden. Joke is een leuke dame, ze is 45 maar ziet er veel jonger uit. Prachtig lichaam, mooi gezicht. Het is een echte spraakwaterval en "grapjas". Allemaal leuk om het ijs te breken maar op een bepaald moment mag het voor mij ook wel gedaan zijn en iets geiler worden... Over alles wordt onnozel gedaan. Tijdens het pijpen: onnozel doen (gekke bekken/geluiden en lachen), mond volspuiten: onnozel doen, voetfetisj (ze heeft écht mooie voetjes trouwens voor de liefhebbers): onnozel doen. Tongzoenen kon niet tijdens vluggertjes. Het pijpen zelf vond ik niet bijzonder. Ik kom er niet meer terug, helaas.
Ben er ook,geweest eind juni. Had het hetzelfde gevoel zoals MandeJan. Leuk voor een keer, mr zonder herhalingsgevaar. Had voor 30 min betaald, mr me enkel laten pijpen en klaarkomen in mond. Niet intiem, te warm, ruimte te beperkt, en is idd een spraakwaterval met allerlei grapjes. Was leuk om eens in een mobilhome,iets te doen, mr zoals gezegd geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Bwoah, T is te zien wat je verwacht…, vr mij geen herhalingsgevaar en lees hier toch ook dat sommigen mijn mening delen…smaken verschillen natuurlijk, gelukkig 😉
 
Aan wat moet de eerste keer voldoen? De eerste keer wat ? Bij een professionele hulpverlener ? Sex ? In een mond spuiten ?

Ik ben het eens dat het wat minder onnozel zou mogen zijn qua toepassing maar prijs - kwaliteit vind ik het goed.. en in de mond klaarkomen ( voor die prijs ) ga je nergens vinden.
Ze ziet er dan nog eens geen 90 uit en niet verlebberd, verfrommeld. Beleefd en zelfs vriendelijk. Je kan het stukken slechter treffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan