Jouw eerste keer...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn eerste keer dvp was ook mijn eerste keer tout court. Was een laat bloeier als puber en als volwassene nooit geïnteresseerd geweest in een relatie.
Sex kwam er dus niet van maar ik was er ook niet echt actief naar op zoek.
Ik dacht altijd wel, het zal wel komen maar het kwam dus niet🙂

Op mijn 30 ste dan maar beslist om naar een dvp te gaan. Die ervaring was niet zo positief. Dame deed het duidelijk tegen haar zin en het werd een teleurstellende ervaring. Dan maar beslist dat ik wel zonder sex verder zou gaan. Dit ging de volgende 14 jaar zonder problemen en stond mijn geluk niet in de weg.

Vorige maand, na overtuigd te zijn door een goede vriendin, de stap dan toch gezet. Deze keer was de ervaring wel positief en vrees ik dat er nu iets wakker in me is geworden dat voorheen sluimerde. Ik vrees dat ik er een dure hobby heb bijgekregen😂

Nu ben ik dus bezig als 40 plusser om alles op gebied van sex met vallen en opstaan te leren. Ik leef dus momenteel in heel interessante tijden🙂

Zo leerde ik een vrouw kennen die 50 jaar geen relatie en sex had gehad. Tot haar 1e keer en toen liet ze zich aan de lopende band neuken door zoveel mogelijk mannen, sex sauna´s bezoeken, gang bangs, pilletjes noem alles maar op wat door god verboden is ;) Laatste keer dat ik haar sprak had ze een lat relatie, maar je hoeft maar te kicken en ze deelt het bed met je. Interesseert haar helemaal niets.
 
Zo leerde ik een vrouw kennen die 50 jaar geen relatie en sex had gehad. Tot haar 1e keer en toen liet ze zich aan de lopende band neuken door zoveel mogelijk mannen, sex sauna´s bezoeken, gang bangs, pilletjes noem alles maar op wat door god verboden is ;) Laatste keer dat ik haar sprak had ze een lat relatie, maar je hoeft maar te kicken en ze deelt het bed met je. Interesseert haar helemaal niets.
Het is alvast niet mijn bedoeling om me aan de lopende band te laten neuken door zoveel mogelijk mannen😂
 
Heftig Glenn! Misschien toch ergens hulp zoeken om hier mee om te kunnen gaan?

Tinder is sowieso geen plek om echte liefde te gaan vinden, kan je je alleen maar verder tegen de neus laten stoten.
Bedankt heb hiervoor langere tijd een psycholoog bezocht, dat heeft gelukkig wel geholpen.
Met de kennis en ervaring die ik nu heb zou ik mijn toekomstige relaties hier nooit over vertellen omdat het voor veel vrouwen een reden is om niet verder te willen in een relatie.
 
Bedankt heb hiervoor langere tijd een psycholoog bezocht, dat heeft gelukkig wel geholpen.
Met de kennis en ervaring die ik nu heb zou ik mijn toekomstige relaties hier nooit over vertellen omdat het voor veel vrouwen een reden is om niet verder te willen in een relatie.
Door vallen en opstaan leer je inderdaad dat je bepaalde dingen beter niet kan delen met een ander.
 
Eerste keer bij een dvp praat ik over zo'n 10 jaar geleden. Dat was bij Camela in de Doubletstraat. Ze was (en is) wat ouder, denk dat er 25 jaar verschil tussen haar en mij zit. 25 euro was toen nog de standaard prijs en sommige deden het toen nog voor 20 in de straat. Maar deze dame heeft me zo'n goede service geboden dat ik nu nog wekelijks in de straten te vinden ben. En nu alle soorten/maten/leeftijden kan afvinken van me lijstje
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste keer met een DVP is 32 jaar geleden ik was toen net 18 jaar en ik weet nog dat ze Fleur heette, maar hoeveel ik betaald heb weet ik niks meer van is nog van in de tijd dat de dieren nog spraken en toen je nog met de auto door het SKW mocht rijden en er nog Tattoeartiesten zaten zoals tattoe Eddie en Tattoe Bertje , man dat was een zalige tijd.
 
Zo'n 2jaar geleden me eerste dvp bezocht en wat een afgang. Was in eindhoven met paar maten en na een eerdere keer kijken tog maar naar binne gestapt. Het leek een aardig niesje die wel happerig was en later snapte ik waarom. Toen ik binnen kwam was het nog leuk 50euro betaald ze begon te zuigen en na de 3de haal begon ze al met de legendarische woorden "you want extra time" . Na de pijpbeurt wou ze doggy doen en weer na de 3de stoot "do you cum baby" de druk zat er te hoog op en na een beetje agressieve toon van haar ben ik maar pleite gegaan heb me uiteindelijk 80euro gekost.. schijnt dus wel dat deze dame er om bekent staat las ik later hier op het forum. Gelukkig kan ik nu goed voorbereid naar de dames door even hier een kijkje te nemen.
 
Eerste keer bij een dvp praat ik over zo'n 10 jaar geleden. Dat was bij Camela in de Doubletstraat. Ze was (en is) wat ouder, denk dat er 25 jaar verschil tussen haar en mij zit. 25 euro was toen nog de standaard prijs en sommige deden het toen nog voor 20 in de straat. Maar deze dame heeft me zo'n goede service geboden dat ik nu nog wekelijks in de straten te vinden ben. En nu alle soorten/maten/leeftijden kan afvinken van me lijstje
Camela.. de dame die mij hoop gaf dat niet alle dvp afwerkers zijn. Toppertje is het!
 
Mijn eerste keer was eigenlijk veelste laat. Ook ik was in het begin een twijfelaar en haakte vaak op het laatste moment af. Uiteindelijk toch een dvp gevonden die mij interessant leek.

Helaas was de desbetreffende dame gestopt tpen ik wilde afspreken, dus gingen mijn plannen de ijskast in. Totdat ik voor werk een flink stuk moest rijden en ik stom toevallig de dame in een ander privehuis zag adverteren.

Eind 2021 mijn vuurdoop gehad, bloedje zenuwachtig. Met moeite is het uiteindelijk wel gelukt, daarna volgde nog vele bezoekjes aan veel lieve en mooie dames.
 
Mijn eerste bezoek aan een dvp was op de Wallen, ergens kort voor de eeuwwisseling. Ik ging er soms stappen. Die dag ook. Jaar of 17, 18 was ik. Ik was een beetje dronken en het was net uit met mijn vriendinnetje. Ik sjokte melancholisch rond en een mooi, slank, bruin meisje glimlachte mij toe. En ik deed wat ik niet eerder had gedaan, maar waarnaar ik natuurlijk wel nieuwsgierig was. Ik ging naar binnen. Met de kennis van nu weet ik dat zij mij heeft afgewerkt, ik ben hooguit een kwartiertje binnen geweest en ik herinner mij haar laatste woorden nog altijd: "was easy fuck, i liked, please come back next time!" Maar toen, ik was nog maar een ventje en half dronken en liefdesverdriet, was ik er maar wat blij mee. "I liked too. For sure I come back", of iets dergelijks bazelde ik nog.
En toch, ondanks dat het een wip van niks was, herinner ik het mij nog goed. Haar zachte huid, warme lichaam, lieve glimlach: ik had het zeker slechter kunnen treffen. Ook beter, maar dat heb ik in de jaren erna wel ingehaald 😇
 
Dat was in Frankrijk in een soort van stripclub/Dansbar. Ik was 19. Liep stage in het buitenland. En vind het wel spannend. Vrouwen waren uiteraard een stuk ouder. Uit de Dominicaanse republiek vooral. Opdringerig. Ik vond het soort van geil en stoer maar vond het helemaal niets. In een klein hokje aan de rand van de bar gegaan met een dame maar uiteindelijk onverrichter zaken weer vertrokken. Zij kwaad. Moest ik champagne kopen zei ze etc. Ben maar weggegaan uit de tent. Daarna in Nederland naar de ramen gegaan. 😉. Ik heb me er niet door laten tegenhouden.
 
Mijn eerste keer was ongeveer 11 jaar geleden in een soho-walkup in Londen, toen ik 25 was. Het was een vrij jong meisje uit de Tsjechische Republiek. Niets bijzonders standaard zuigen en neuken. het was slechts 25 pond en 2 pond voor de mamasan.
 
Mijn eerste keer was bij een raam op de Singel. Het was begin jaren negentig. Ik was begin 20. Ik had al wel sex gehad met meisjes op vakantie. Dat was het wel.

Ik kwam uit de stad. Daarvoor durfde ik nooit naar binnen te gaan. Nu naar een paar biertjes. Door de alcohol kwam ik moeilijk klaar. Ook herinner ik mij dat ik tijdens het neuken dacht: "Eindelijk neuk ik weer."
 
De eerste keer dat je een dvp bezocht vergeet je toch nooit?
Ik was 14 jaar (leeftijd werd niet naar gekeken)en liep vaak in de doubletstraat en Poeldijksestraat.
20 gulden
gespaard en op vd zenuwen, een mooie latina gekozen in de doublet.
Pzc/Nzc en na 15 min weer buiten,.........was verkocht,....nooit meer gestopt.
 
Laatst bewerkt:
Dankzij iemand begonnen waar ik mee ging naar de straat.
Ben begonnen in de Geleenstraat.
Ik was 23 jaar oud, jammer wilde eerder beginnen met DVP bezoeken in de straten, maar dacht daar nooit aan. De persoon die mij dat zei, spreek ik nooit meer mee af en ga ik nu alleen naar de straten in Den Haag. De eerste bezoek was niet geslaagd overigens, en had €170 betaald dat weet ik nog wel.

Edit: Zie mijn profiel voor de tijdlijn.
 
Laatst bewerkt:
Dankzij iemand begonnen waar ik mee ging naar de straat.
Ben begonnen in de Geleenstraat.
Ik was 23 jaar oud, jammer wilde eerder beginnen met DVP bezoeken in de straten, maar dacht daar nooit aan. De persoon die mij dat zei, spreek ik nooit meer mee af en ga ik nu alleen naar de straten in Den Haag. De eerste bezoek was niet geslaagd overigens, en had €170 betaald dat weet ik nog wel.
170? Wauw .....Dus opgelicht
 
170? Wauw .....Dus opgelicht
Het is een geen leuk verhaal maar hier komt het.

De persoon was een oud-collega, hij vroeg aan mij; wil je een echte man worden? Ik zei ja, toen zei die kom we gaan naar de straten. Oké zei ik, daarna zei die ga geld opzij leggen €170 minimaal, oké gedaan, dacht nooit aan de prijs. Dus gegaan, daarna kwam lockdown; en toen ging het open en hij vroeg kom we gaan en hij zei; het kost nu €400 omdat lockdown is geweest, dus ik gespaard wist van niks, dus ook gegeven, en dat 2 keer! En toen kwam ik deze site tegen en toen zag ik de prijzen en toen schrok ik en sinds dien nooit meer afgesproken. En het nare was die oud-collega zei; geef mij het geld ik geef het aan de dame, ik praat met haar en ik geef het geld. Nou ik heb nu in mijn gedachten hij heeft het geld niet gegeven allemaal. Dus gewoon gehouden!
Wat een verhaal, en dit is echt gebeurd!
Wanneer hij weer mij contact zoek, ik ga wel met hem, maar neem €50 mee en niet meer! Laat wel zien dat ik een man ben.
Nog een toevoeging; hij vroeg zelfs benzine kosten om naar Den Haag te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer hij weer mij contact zoek, ik ga wel met hem, maar neem €50 mee en niet meer! Laat wel zien dat ik een man ben.
Ga alsjeblieft lekker gewoon zelf. Hij licht je op, blijf van hem weg.
Eerste keer voor mij was 30 jaar geleden bij een privéhuis in het Gooi. Ik was 18, dame was boven de 40. Het ging zoals het altijd gaat in een privéhuis. Dames stelden zich voor. Zij was de laatste en sloot het voorstellen af met: heb je al een keuze kunnen maken? Ik wist me in die situatie geen houding te geven en flapte eruit: oh, blijf jij maar. Terwijl er veel mooiere twintigers zich hadden voorgesteld.
Weet nog weinig van de seks, wat ik nog weet was dat ik verbaasd was dat ze niet wilde zoenen. Ik snapte niet waarom dat nou intiemer was dan neuken. Zoenen was geen seks, dus minder intiem in mijn denkwereld.
Ik had liever een andere herinnering gehad aan mijn eerste seks. Klooiend met een condoom met een minstens even groen vriendinnetje van mijn eigen leeftijd. Het geklungel waar je later toch zo'n dierbare herinnering aan bewaart. Dat zat er voor mij niet in op die leeftijd, dus ging mijn eerste keer anders. Ik nieuwe hobby was geboren die ik na 30 jaar nog steeds uitoefen (zij het met onderbrekingen tijdens relaties).
 
Laatst bewerkt:
Ga alsjeblieft lekker gewoon zelf. Hij licht je op, blijf van hem weg.
Ja dat is beter voor mij. Hij had mij opgelicht in die tijd waarschijnlijk dus. Ik had ook vaak app contact in die tijd, en hij begreep de woorden niet zoals; nee. Ik kan vandaag niet. En oh ja nog een toevoeging aan het verhaal is, hij vroeg mij ook benzine kosten om naar Den Haag te gaan.
 
Eerste keer was een 10-tal jaar terug, in een massagesalon in Hasselt. Ik was er al een paar keer geweest voor een B2B met handmatige afwerking.

Tot er op een bepaalde dag een dame vroeg wat ik graag had, ik met m'n stomme kop antwoord: hoezo? Wat bedoel je? Ze moest wat lachen, en zei op seksgebied. Zei dat ik nog maagd was, maar vond ze blijkbaar niet erg. Vaneigens was het kruid tamelijk snel verschoten die eerste keer. De keren erna ging het gelukkig wat beter :)
 
De eerste keer voor mij was ook gelijk mijn eerste keer sex. Ik was 29 en wou toch eindelijk ook eens de aanraking van een vrouw voelen (ik ben er zo een die heel onzeker is en dus nooit succes had de normale manier) Via kinky afgesproken voor priveontvangst en eerst twee keer geghost op de dag van. Toen maar weer een andere dame gezocht, dit keer wel succes. Een beetje uitgelegd hoe het zat en een afspraak gemaakt. Bloednerveus ging ik er heen, ik bibberde letterlijk als een blaadje. Maar ik had superveel geluk met haar, ze gaf een super comfortabel gevoel, zette een muziekje op, stak kaarsjes aan.. De sex zelf was na een paar minuten voorbij, maar ik had een uur, en dus nog genoeg tijd om te praten, en haar lichaam te mogen aanraken en 'ontdekken'. Na haar wat mindere ervaringen gehad met andere dames waardoor ik nog meer realiseerde hoeveel geluk ik had dat zij mijn eerste was. En later ben ik nog een paar keer terug geweest om andere dingen voor het eerst te doen. Ik heb in korte tijd veel geleerd😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan