Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien zijn de resultaten iets vertekend doordat de enquête is gehouden door een bedrijf dat ook tattoos verwijderd


Ja hallo🤣 een enquete gehouden door een bedrijf dat tattoos verwijderd. No shit sherlock….
Ja, slaat nergens op 🤣
Ook die zin op het einde: 'misschien moet je meer dan een paar uur nadenken voor het zetten van een tattoo'... Oh echt? Iets dat permanent op je huid zal staan is een beslissing die je beter goed overweegt?... I am shocked 😝

Ga binnenkort voor mijn eerste trouwens 😊 en ja... Daar is langer dan een paar uur over nagedacht 😝
 
*neemt één banaan mee

Ik heb het daar bij een afspraak met een ons welbekende dame ook vooraf over gehad. Kon niet kiezen, dus kwam met een hele fruitwinkel aan.
Hahaha, jij zegt dit maar ik zie het mezelf ook zo doen.

Dame vraagt om fruit dus;
- Tros bananen, want dat is logisch toch en je weet niet wat ze van plan is.
- Aardbeien, want geile spelletjes mogelijk.
- Je hebt aardbeien, dus dan ook maar slagroom
- Tros druiven, elkaar voeren is romantisch
- Ook maar een doosje bonbons voor als het fruit toch geen groot succes was
 
Hahaha, jij zegt dit maar ik zie het mezelf ook zo doen.

Dame vraagt om fruit dus;
- Tros bananen, want dat is logisch toch en je weet niet wat ze van plan is.
- Aardbeien, want geile spelletjes mogelijk.
- Je hebt aardbeien, dus dan ook maar slagroom
- Tros druiven, elkaar voeren is romantisch
- Ook maar een doosje bonbons voor als het fruit toch geen groot succes was
Er niets mis met elkaar als eettafel gebruiken ☺️
 
Ja, slaat nergens op 🤣
Ook die zin op het einde: 'misschien moet je meer dan een paar uur nadenken voor het zetten van een tattoo'... Oh echt? Iets dat permanent op je huid zal staan is een beslissing die je beter goed overweegt?... I am shocked 😝

Ga binnenkort voor mijn eerste trouwens 😊 en ja... Daar is langer dan een paar uur over nagedacht 😝
Veel succes met de ontmaagding! Ik vind het iets super verslavends. Je ligt daar op de pijnbank en denkt ondertussen aan de volgende. Binnen paar jaar zet ik er nog 🫶🏻
 
Veel succes met de ontmaagding! Ik vind het iets super verslavends. Je ligt daar op de pijnbank en denkt ondertussen aan de volgende. Binnen paar jaar zet ik er nog 🫶🏻
Bedankt! 😊 Heel spannend, maar het klikt goed met mijn artiest en het betekent veel voor mij 😊

Ja, dat verslavende heb ik ook al vaker gehoord. Hij komt ook op mijn onderarm waardoor het in principe misschien ooit deel 1 van een grotere sleeve zou kunnen worden... 😅
 
Om het draadje weer een beetje on topic te zetten, de volgende vraag aan de dames hier: wat zijn veelvoorkomende dingen die klanten doen waardoor ze denken een parel voor jullie te zijn, maar wat eigenlijk heel keutelig is?

Mannen die willen vertellen hoeveel ervaring ze hebben, vind ik meestal niet zo heel parelig 😅
Like show me ur skills rather than talking about it..

Vrouwen raken daar doorgaans minder opgewonden van dan mannen denk ik.
Al wil ik elke man ook liever het gevoel geven dat het nu alleen om hem en ik gaat en niet over de kerel die wellicht na hem over de drempel komt lopen..

Zo een man denkt door zo een verhaal het ijs te breken of oprecht een pareltje te zijn door zichzelf met mij te meten. Maar lieverd, het is voor mij echt geen wedstrijd 😅♥️😘
 
Mannen die willen vertellen hoeveel ervaring ze hebben, vind ik meestal niet zo heel parelig 😅
Like show me ur skills rather than talking about it..

Vrouwen raken daar doorgaans minder opgewonden van dan mannen denk ik.
Al wil ik elke man ook liever het gevoel geven dat het nu alleen om hem en ik gaat en niet over de kerel die wellicht na hem over de drempel komt lopen..

Zo een man denkt door zo een verhaal het ijs te breken of oprecht een pareltje te zijn door zichzelf met mij te meten. Maar lieverd, het is voor mij echt geen wedstrijd 😅♥️😘
Klassieker he.... Dan tonen ze hun skills en zeggen vlakaf 'Oh anderen komen daar wel van klaar.'
Weet jij dat wel zeker Jan? Mijn poes is voelt ondertussen aan als een gevulde verlepte kalkoen met uw rare hand bewegingen.


Even wat anders:
Nog een keuteltje erbij 💩🤡


IMG_0611.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja maar nee serieus, sommigen vingeren alsof ze een kalkoen aan het vullen zijn 🦃🦃🦃
Ik heb nog nooit een kalkoen gevuld dus geen idee.

Mijn modus operandi is één of twee vingers en dan rustig een "kom hier" gebaar met die vinger(s) maken en dat opbouwen naar iets minder rustig.

Tot nu toe geen klachten gehad, maar eerlijk gezegd heb ik af en toe ook echt geen idee waar ik mee bezig ben. 😅
 
Ik heb nog nooit een kalkoen gevuld dus geen idee.

Mijn modus operandi is één of twee vingers en dan rustig een "kom hier" gebaar met die vinger(s) maken en dat opbouwen naar iets minder rustig.

Tot nu toe geen klachten gehad, maar eerlijk gezegd heb ik af en toe ook echt geen idee waar ik mee bezig ben. 😅
Het voordeel van een dame zoals Lisa is dat ze wel stuurt en duidelijk aangeeft wat werkt en wat niet.

Heel prettig vind ik, zo weet je of je goed bezig bent
 
Veel succes met de ontmaagding! Ik vind het iets super verslavends. Je ligt daar op de pijnbank en denkt ondertussen aan de volgende. Binnen paar jaar zet ik er nog 🫶🏻
Herkenbaar, die verslaving. Na de eerste volgde elk jaar wel een andere. Maar nadat mn halfsleeve rechts klaar was, is de drang toch gezakt. Inmiddels is deze al 8 jaar geleden gezet.
 
Dan tonen ze hun skills en zeggen vlakaf 'Oh anderen komen daar wel van klaar.'
Zo ver tot de rauwe kalkoen mogen ze niet komen van mij. Let me teach you how I want it.. Make me drip, or do something else to make me come 🤤💦

Nou kom ik meestal in missio en dat is meestal niet zo heel moeilijk 🤭

Keutel sex dingetje vind ik dan heel hard stoten alsof je een paal in de grond slaat.
BAM! En dan wachten en met alle kracht weer BAM!
Dan zeg ik wacht even lieve schat. Ik ben een mens. Geen pop...Gewoon normaal door stoten dan komen we allebei. Of aankleden, pick one.

Een keutel klant die niet luistert staat dan nog zelf te sjorren terwijl ik op ben gestaan 😗

Dan zal ik je wel herinneren aan de andere kerel die na jou komt. Poes moet t voor iedereen doen. Ik geef sex geen anger management 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan