Recensie Julia, Amsterdam, Molensteeg 9-1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.506
02/07/21
4.151
47
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Als je zo nu en dan een ommetje wandelt op de Wallen en af en toe ergens naar binnen stapt heb je gaandeweg alle dames wel gezien. Maar zowaar, vanavond zat er een nieuwe dame in de Molensteeg op een van de krukken bij het raam.

Mijn aanvankelijke idee was dat ze knap, jong, petite en een tikje verlegen was, dus het zou zomaar de dame kunnen zijn waar @makkebeer in het algemeen amsterdam topic naar refereert, want ik nam ook een tattoo waar alleen ben ik in het moment even vergeten op welk been die nou precies zat.

Dit is Julia en bij het gesprekje bij het raam bleek eigenlijk direct al dat ze niet zo verlegen was als ik dacht. Meer ietwat zakelijk, maar verder wel toeschietelijk. Even getwijfeld door deze persoonlijkheids-wending, maar op basis van haar looks toch maar binnen gestapt.

Eenmaal binnen zat een lang gesprek over de wereld-politiek er niet echt in, Julia komt vrij snel ter zake. Daar mag je kleding naar toe, kom hier bij me op het bed, waar kom je vandaan, ik kom uit Roemenië.
Ondertussen zo nonchalant kijkend met dat knappe koppie dat het vrijwel onmogelijk is dat ze pas een week in het vak zit, want dat is hoe lang ze pas op de Wallen werkt.

Ergens verraad je daar je zelf ook mee als je zegt: Jij bent nieuw hè, want de incidentele wandelaar weet zoiets natuurlijk helemaal niet. Je zag haar even denken: Hoe weet die man dat....

Ze had een bovenkant van een lingerie setje aan wat ze aanhield, ik wilde vragen of het uit mocht maar deed dat niet omdat haar boezem, iets nadrukkelijker aanwezig dan ik bij zo'n super-slank meisje verwacht had, er zo wel mooi uitzag en toch genoeg over het randje kwam om er wat aan te voelen. Was even bang voor sili, dus koos ervoor om daar niet achter te komen.

Eenmaal op het bed begon ze met die heerlijke lippen goed te pijpen terwijl ze zijdelings bij me zat. Maar je voelde wel dat het geen eeuwigheid moest gaan duren, hoewel ze geen moment vroeg of ik al klaar was om te gaan neuken.

Had door de combi nieuwe dame/moe/kamer vlak achter het raam-tweeluik waar zich nog een andere dame bevond (hoewel ze op haar telefoon wel muziek had op gezet) even moeite om snel keihard te worden en hoewel ze goed pijpte, wisselde ze dat, en met juist gevoel aftrekken, net iets te snel af. Als ze even iets langer door zou pijpen kun je je daar op focussen en ben je meestal opeens keihard.

Wat ze niet moet doen, deed ze toch: Vragen of ik geblowed had of alcohol gedronken had. Had ik niet en dacht dat ze het in het algemeen bedoelde dus ik zei nee en ja. Waarna zij keek met een blik van: Ah, je bent aangeschoten, en ik direct zei: In het algemeen, niet vandaag.

Nou ja, dat soort gesprekjes kunnen funest zijn. In het beste geval voelt een dame je aan en geeft ze je in 5 minuten het gevoel dat je desnoods 30 minuten gepijpt kan worden.
Maar wat ze deed deed ze goed, dus 1 of 2 van die pijp-aftrek minuten verder was ik ineens toch ready om te neuken. Dat voelde ze al aan voordat ik het goed en wel doorhad, dus denk dat dit jonge dametje (jaar of 23) toch wel ergens de nodige ervaring heeft opgedaan.

Ik sta ook vaak verbaast over de vanzelfsprekendheid waarmee vroeg twintigers dit beroep uit oefenen en alsof ze het de meest logische zaak van de wereld vinden dat ze vorige week nog in Roemenie woonden en nu hier op een late avond in de Molensteeg achter het raam staan en een klantje of 5 a 6 (of meer?) op een avond over de vloer krijgen.

In haar raam zat ze namelijk relaxed wat te appen en toen ik eenmaal binnen was kreeg ze ook nog 2 berichtjes. Je zou verwachten dat iemand tijdens een eerste week in een nieuw land nog even aan alles moet wennen, maar ze vroeg zich meer af hoe ze nog wat te eten kon scoren.

Wel goed om te horen dat ze goed eet, want petite is ze wel echt. Klein kontje, superslank en tenger gebouwd, maar geen zorgen daarover dus, want wel gewoon gezond ogend. Knap kopje, iets te ongeinteresseerd, wel vriendelijk, mooi lang glad zwart haar wat tijdens de blowjob lekker over je been glijdt.

Neuken ging in missio, ze beperkte me daar niet in en ik kon gewoon mijn gang gaan. Maar ze was wel dermate strak dat ik het allemaal niet al te lang volhield. Benen goed gespreid, zo'n petite dametje en dan weten dat je haar een kwartier geleden bij het raam zag staan en dacht: Die is mooi! en haar dan nu al liggen te neuken.

Wat ze goed aanvoelde: Ze wilde een vingertje naar mijn tepel brengen, maar vroeg even of ik daar van hield en om mijn resolute nee moest ze even lachen.

Heftig klaar gekomen en naderhand een sympathiek babbeltje gemaakt waarbij ze zowaar blij verrast leek dat ik dingen zei als 'leuk je ontmoet te hebben' en iets over de buurt vertelde, maar ze deed verder geen poging om me haar vaste dagen te vertellen oid.

Vriendelijk dus, maar wel ietwat laconiek, per dag beslissend en vervolgens die keuzes logisch vindend. Althans zo schat ik het in. Knap en bekwaam, maar wat te nonchalant om echt een klik mee te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan