Recensie Julia, Amsterdam 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bareman

Wandelaar
Forumpionier
30
30/06/21
33
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8699884-julia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag bij deze Braziliaanse schone geweest. Contact via Whatsapp verliep goed, dame ontvangt in een woonboot.

Daar aangekomen was ik blij met wat ik zag, het is inderdaad de dame van de foto's. Op foto 1,11 en 12 lijkt ze alleen iets donkerder. Bij binnenkomst gaf ze meteen aan alleen spaans/ portugees te spreken maar dat vond ik niet erg.

150 voor 30 min bare afgesproken en de financien geregeld. Hierna vroeg ze of ik wilde zoenen, daar zeg ik geen nee tegen en hierna begonnen we op haar initiatief heftig te tongzoenen. Leek alsof ze er van genoot, dus haar lichaam verder verkend en haar kutje gelikt en gevingerd.

Vervolgens haar laten pijpen, door voorgaande was ik al erg hard en geil dus gauw door naar neuken. Mijn eikel over haar clitje gewreven en haar geteased, waarna ik hem vervolgens missio bare er in kon schuiven.

Dame doet goed mee en is flexibel qua positionering. Vervolgens haar doggie genomen, vinger in haar kontje gedaan en getrokken aan haar haar. In doggie mijn lading zaad diep in haar kutje gespoten, dit was een flinke.

Het was vrij warm op de boot, dus achteraf nog even gedouched.

Herhalingsgevaar: Julia is zeker een aanrader voor als je een braziliaanse een keer vol wilt spuiten. Ik zal door de prijs van 150/30 niet snel weer terug gaan, maar ik zal haar vast wel nog een keer neuken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8699884-julia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Is inderdaad dame van de foto. Vond haar op de foto's er leuker op zien. Dame laat veel toe.
Ontvangst ruimte op dit moment was een klein kamertje waar je je kont niet kan keren. Met een vriendin in de huiskamer. Dus wie van wat meer privacy of luxe houd mss niet de beste locatie.
Pijpen doet ze best lang, helaas wel iets met te veel tand. Iets wat ik eerder nog niet heb meegemaakt en een beetje pijnlijk op gegeven moment.
Tongzoenen met overgave maar met een repetitief patroon, wat voor mij de illusie van passie weg haalt. Intiem laat ze veel toe en kan ze best wat hebben en komt ze eindelijk wat losser. (lukte me tijdens het beffen nog niet)
Communicatie is er geen woord Engels uit te krijgen. Zelfs ik met ervaring in haar talen, Spaans en Portugees had stroeve communicatie.
Uiteindelijk door het intieme gedeelte naar 4e ster kunnen trekken. Tweede ronde zat er voor mij niet in. Dus na 45 minuten weer door miserabel weer naar huis gegaan.
Herhalingsgevaar is er niet, goeie seks en orgasme maar miste net iets.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op herhaling geweest
Inderdaad zeer klein kamertje iets groter dan het bed. Meer heeft een man ook niet nodig. Ik wist nog dat beffen niet Julia's ding is dus maar snel voelen of zij van wat tongen en strelen vochtig was geworden. Dat was zij en daarom meteen op minuut 3 haar gepenetreerd natuurlijk zonder condoom.
Dat vond Julia erg lekker, we gingen als de TGV. Of ze klaar kwam weet ik niet maar haar lichaam gloeide, haar handen waren heet en zweten deden we als otters. Paar standjes gedaan, ik weet niet hoe lang we bezig waren, ik kon mijn orgasme goed timen. Heerlijk klaar gekomen, douchen kon ook en een uur en 5 minuten later was ik weer buiten. Ik had nog wel een gezellig gesprek met haar met mijn houtje touwtje Spaans en Google translate kwamen we ver. Beetje lachen over de grote kamer.
 
Herhalingsgevaar: Julia is zeker een aanrader voor als je een braziliaanse een keer vol wilt spuiten. Ik zal door de prijs van 150/30 niet snel weer terug gaan, maar ik zal haar vast wel nog een keer neuken.

Normaal gesproken is 150 euro voor 30 min best aan de hoge kant, maar als een dame zoveel extra risico neemt door zich zonder condoom te laten nemen dan klinkt dit als een hele redelijke prijs. Goedkoper kom je een beetje in de categorie crack hoertjes die het toch geen reet meer boeit lijkt me...?

Ik vind het overigens wel bizar dat veel mannen dit willen bij een sekswerker, maar dat is een andere discussie ;)
 
Bezocht haar vorig jaar, tweemaal. Leuk koppie maar gaat vrij mechanisch te werk. Wilde het nog een kans geven, vandaar mijn tweede bezoek. Helaas was het niet veel beter. Wel grappig dat ze in haar Braziliaans accent vroeg of ik "blowjobbie" wilde.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Beste leden,

Hier mijn bezoeken delen ben ik eigelijk mee gestopt. Mijn ervaring met haar was heerlijk. Ze is duur maar toch voor 250 euro en anderhalf uur sex waar veel mogelijk is. Ik val op getint, met tatoos en het is een schatje. Ervaring was alsof ik het met mijn eigen vriendin deed. Om domme en of bekrompen commentaren en zinloze discussie te voorkomen, hou ik het hierbij.

Cumgiver
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8699884-julia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Samenvatting: super geil, leuk, lief dame die d'r woord houd, niet meer probeert te vragen bij andere services.

Persoonlijk vind ik haar uitstekend en ga morgen weer afspreken 🤩🥳🥳

———

Ik heb lang getwijfeld over Julia. Vaak haar profiel zien langs komen, vaak recensies doorgenomen hier en op onze zuster forum maar door de soms wat wisselende recensies heb ik nooit de knoop doorgehakt. Tot vanavond dan!

Bericht gestuurd waarop ze snel reageerde. Afspraak gemaakt over services, ik gaf aan wat ik zocht en zij gaf duidelijk aan wat wel en "wel" kon (was niks waarop ze zei "niet"🫠). App contact verliep heel soepel.

Bij aankomst op locatie liep ik naar de voordeur die meteen open ging zodat ik kon doorlopen. Ging heel relaxed allemaal zonder dat ik een heel lijst met instructies kreeg, telefoon in me hand appen/bellen welke bel wel of niet mag, en het niet buiten hoeven wachten heeft dit hele begin gedeelte van de afspraak echt een hele chille ervaring achter gelaten..

Anyways, verder met verhaal.

Voordeur ging open bij aanlopen. Ze stond verstopt achter de deur die open ging en toen ik binnen was en de zag dr staan. Holy moly, echt een leukerd.

1. Ze zag er helemaal opgemaakt uit. Sexy lippenstift had ze op, make-up mooi gedaan, ze rook lekker en had een super lieve glimlach dat ik me echt welkom voelde.

2. Geile hogehakken, kort rokje en topje had ze aan die haar sexy petite lichaam bedekte.

3. tietjes zagen er echt goed uit! Naturel mooi zacht, bijna perfecte ronding erin. Daarbij had ze ook echt lekkere mooie tepels. Uniek en sexy vind ik ze eruitzien. Al helemaal voor een jonge moeder die paar kids heeft gehad en dan op deze leeftijd er nog steeds zo sexy uitzien. Zou echt niet zeggen dat ze kids heeft gehad. Alles van haar lichaam zit gewoon goed en waar het hoort.

4. En echt mooi kutje eigenlijk. Alles was heel goed geproportioneerd en als ik beetje open deed kwam er een heerlijk heel vochtig roze binnen gedeelte.

Wauw echt 🤩 .

Kontje: ook echt lekker en mooi. Ze heeft een kleine strakke kont, mooi gebronzed lichaam, en goed uiterlijk.

Liggend veel zoenen op bed, mag d'r hoofd zachtjes pakken, handen in d'r haar, vingeren en likken. Mocht ook de tempo bepalen. Was gewoon top ervaring.

Na sex lekker op bed naast de gelegen wat proberen te praten met elkaar. Dit ging wel ok. Hebben geen translate nodig gehad. Ze kon beter Engels verstaan dan praten heb ik het idee. Als ze iets niet begreep probeerde ik op ander manier uit te leggen wat wel z'n charme ook had! Je moet in ieder geval geen heel verhaal tegen dr vertellen. Communicatie is Beetje met handen, armen en ogen te praten. Simple houden qua Engels en dan lukt het wel. Vind haar echt leuk gezelschap. Ze vraagt ook veel uit interesse, luistert geïnteresseerd naar wat je zegt en doet gewoon lief en flirterig. Totaal geen klok kijkster.

Telefoon 0 keer aangeraakt! Geen klok kijkster.

Pijpen was ok, had gehoopt op wat meer spuug en deepthroat. Misschien heb ik dit gewoon gemist omdat zo snel ging haha.

Sex was heerlijk, warm nat kutje, vond haar ook echt strak. Hebben cowgirl en reverse gedaan. Dat was het eigenlijk haha. Ze was zo strak dat ik voor het eerst met een dvp maar 5min volhield totdat ik klaar kwam hahaha

Denk dat ik eerlijk kan zeggen dat dit een van me leukste ervaringen is geweest als ik alles bij elkaar
 
Laatst bewerkt:
Ik zou haar graag willen ontmoeten, maar whatsap werkt niet bij haar en er wordt niet gereageerd op kinky berichten, heeft iemand een suggestie, of misschien trekt ze alleen bestaande klanten aan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan