Recensie Julia Slovakia/Selena, Genk/Hasselt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mentholbear

Stamgast
Forumpionier
258
05/07/21
493
1
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-slovakia-4.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Julia Slovakia


Op de 10e van de 3e via via bij deze dame terecht gekomen. En moet zeggen dat ze me ontzettend goed is bevallen.
Een meevaller was gelijk al dat ze er inderdaad natuurlijk uitziet. Geen plastische gebeuren aan lichaam of gezicht, maar ook geen plamuurlaag of overdreven veel make up. Echt smaakvol en naturel mooi. Bovendien heeft ze een vlotte babbel en een goed gevulde bovenkamer, zodat je er ook een leuke conversatie mee kunt hebben.
Vond het verder fijn dat ik me bij d'r kan opfrissen. Mijn ervaring is immers dat dames eerder geneigd intiemer met je te zijn, als je fris en fruitig ten tonele verschijnt ipv dat je een uur in de wind stinkt.
Wat ook prettig is dat de dame zelf hygiënisch is en zich opfrist. Ik vind het namelijk geil om een dame te verwennen en dan is het wel zo fijn als ze fris is.
Maar voordat het zover was, wist ze me speels te verleiden. Haar algehele sfeer straalde sensualiteit uit met een tikkeltje ondeugendheid.
En ze wist de spanning lekker op te bouwen. Ik bedoel, zonder m'n genotsstok aan te raken, wist ze em paraat te krijgen door de rest wat ze deed. Totaal geen afwerkster die je binnen een paar minuten buiten probeert te krijgen, maar me van elk minuut liet genieten. Sterker nog, ik had al gauw door dat een half uurtje te kort zou zijn en kon gelukkig verlengen tot een uur.
Zelf leek ze ook werkelijk te genieten op de momenten dat we elkaar verwenden. Zichtbaar, hoorbaar en voelbaar liet ze merken dat ze meer en meer opgewonden raakte...
Ik ben zelf niet zo van het delen wat er precies op de kamer gebeurde. En ik heb bij lange na niet de hele waslijst afgelopen. Maar de dingen op haar lijstje die de revue passeerden klopten en waren ouderwets goed. Dus geen loze beloftes, viskusjes, tipje van de tong ofzo. Maar alles vol overgave en intens.
Verdorrie, krijg weer kriebels als ik aan haar terugdenk. Hoe m'n handen over haar zachte lichaam gingen en de rillingen over m'n rug van hoe ze m'n staaf beroerde...
Als ik Julia bondig zou moeten omschrijven: een GFE topper!

Gelukkig heeft ze geen lopend buffet staan, anders kwam ik vaker over de vloer ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Julia Slovakia


Op de 10e van de 3e via via bij deze dame terecht gekomen. En moet zeggen dat ze me ontzettend goed is bevallen.
Een meevaller was gelijk al dat ze er inderdaad natuurlijk uitziet. Geen plastische gebeuren aan lichaam of gezicht, maar ook geen plamuurlaag of overdreven veel make up. Echt smaakvol en naturel mooi. Bovendien heeft ze een vlotte babbel en een goed gevulde bovenkamer, zodat je er ook een leuke conversatie mee kunt hebben.
Vond het verder fijn dat ik me bij d'r kan opfrissen. Mijn ervaring is immers dat dames eerder geneigd intiemer met je te zijn, als je fris en fruitig ten tonele verschijnt ipv dat je een uur in de wind stinkt.
Wat ook prettig is dat de dame zelf hygiënisch is en zich opfrist. Ik vind het namelijk geil om een dame te verwennen en dan is het wel zo fijn als ze fris is.
Maar voordat het zover was, wist ze me speels te verleiden. Haar algehele sfeer straalde sensualiteit uit met een tikkeltje ondeugendheid.
En ze wist de spanning lekker op te bouwen. Ik bedoel, zonder m'n genotsstok aan te raken, wist ze em paraat te krijgen door de rest wat ze deed. Totaal geen afwerkster die je binnen een paar minuten buiten probeert te krijgen, maar me van elk minuut liet genieten. Sterker nog, ik had al gauw door dat een half uurtje te kort zou zijn en kon gelukkig verlengen tot een uur.
Zelf leek ze ook werkelijk te genieten op de momenten dat we elkaar verwenden. Zichtbaar, hoorbaar en voelbaar liet ze merken dat ze meer en meer opgewonden raakte...
Ik ben zelf niet zo van het delen wat er precies op de kamer gebeurde. En ik heb bij lange na niet de hele waslijst afgelopen. Maar de dingen op haar lijstje die de revue passeerden klopten en waren ouderwets goed. Dus geen loze beloftes, viskusjes, tipje van de tong ofzo. Maar alles vol overgave en intens.
Verdorrie, krijg weer kriebels als ik aan haar terugdenk. Hoe m'n handen over haar zachte lichaam gingen en de rillingen over m'n rug van hoe ze m'n staaf beroerde...
Als ik Julia bondig zou moeten omschrijven: een GFE topper!

Gelukkig heeft ze geen lopend buffet staan, anders kwam ik vaker over de vloer ;)
dingen die op de kamer gebeuren mogen gedeeld worden hoor, we gaan jou of Julia daar zeker niet over aanspreken als we je eens in de supermarkt tegenkomen.
 
dingen die op de kamer gebeuren mogen gedeeld worden hoor, we gaan jou of Julia daar zeker niet over aanspreken als we je eens in de supermarkt tegenkomen.
Snap ik, maar heb ooit eens na trammelant besloten geen kamer details meer te delen.
Maar probeer nog wel aan te geven dat wat ze deed, zoals beschreven in haar dienstverlening, correct was en ze die uitgebreid deed. Vermoed dat de rest van haar repertoire ook geen half werk zal zijn.
 
Snap ik, maar heb ooit eens na trammelant besloten geen kamer details meer te delen.

Snap ik maar je je moet niet zo specifiek zijn in je review over wanneer je daar exact geweest bent hé (je zegt de 10de van de 3de, ja dat is redelijk specifiek). Tenzij je het de dame beloofd hebt dat je iets zou schrijven zodat zij het kon checken.
 
Snap ik maar je je moet niet zo specifiek zijn in je review over wanneer je daar exact geweest bent hé (je zegt de 10de van de 3de, ja dat is redelijk specifiek).
Lol, ik schreef altijd al wanneer ik ben geweest, zodat mede lezers weten om welke dag het gaat. Vooral handig bij saunaclubs, omdat bepaalde dagen het veel drukker is dan andere dagen. En dan is het wel handig om te weten van wanneer een verslagje is.
Maar je hebt wel een punt.
 
Tja, wat is leuk/mooi/knap? Dat lijkt me erg persoonlijk. Ik vind d'r in elk geval een aantrekkelijke verschijning. En natuurlijk, dus geen opgespoten lippen of plakplaatjes. Sterker nog, ze zou niet misstaan als gezelschapsdame. Haar vlotte babbel en haar hele uitstraling past daar ook prima bij.

Ik ben niet iemand die een DVP gauw als topper classificeer, maar zij valt daar imho zonder meer onder.
 
Tja, wat is leuk/mooi/knap? Dat lijkt me erg persoonlijk. Ik vind d'r in elk geval een aantrekkelijke verschijning. En natuurlijk, dus geen opgespoten lippen of plakplaatjes. Sterker nog, ze zou niet misstaan als gezelschapsdame. Haar vlotte babbel en haar hele uitstraling past daar ook prima bij.

Ik ben niet iemand die een DVP gauw als topper classificeer, maar zij valt daar imho zonder meer onder.
Ik vroeg het omdat ik met zoenen zou pakken en natuurlijk is voor mij een gezond gebit belangrijk
 
Ik vroeg het omdat ik met zoenen zou pakken en natuurlijk is voor mij een gezond gebit belangrijk
Ze heeft een heel gezond en mooi gebit. En ik zou zeker zoenen. Dat kan ze als de beste.

Hier een ervaring van iemand op een ander forum, waar ik me helemaal in kan vinden:

"Het zijn slechts zeldzame gebeurtenissen dat een deur opent en je getroffen wordt door een aangename verwondering.
Mijn gedachten en ademhaling hielden zowaar even halt, want voor een keer overtreft de realiteit je verwachting.
Niet alleen is ze heel aantrekkelijk, haar foto's matchen zonder twijfel, nog meer liet haar warme persoonlijkheid en stralende glimlach me instant afdalen naar een gelukzalige ontspanning.
Tjonge, voor een keer stond het geluk eens aan mijn zijde. Vriendelijk en benaderbaar, jawel, waarbij een gesprek zich spontaan ontvouwt. Zonder het in het snuitje te hebben heb ik me met plezier laten verleiden, deze dame geeft sensualiteit haar echte betekenis terug. Het was me een top GFE, geleden van gouden jaren en vervlogen tijden.
Woorden vloeiden geruisloos over naar daden, onder kaarslicht werden mijn stoutste verwachtingen ingelost. Intens was me dat. Geen gedoe, gewoon Goed. Ze weet een man te plezieren, te verwennen.
De tijd vliegt, en met een zoen uit deze droom gestapt. Op de terugweg in gedachten verzonken. Wat was me dat?
Geen nood, ik keer terug. Weldra, zonder twijfel.

Serendipiteit is: een ongeplande gelukkige ontdekking"
 
Heeft ze natuurlijke borsten? Op een profielfoto lijkt het of ze silliconen heeft. En zou idd ook graag willen weten of ze intiem geschoren is. En waar ontvangt ze in Genk, in een lovehotel of appartement?
 
Laatst bewerkt:
Hier een ervaring van iemand op een ander forum, waar ik me helemaal in kan vinden:

"Het zijn slechts zeldzame gebeurtenissen dat een deur opent en je getroffen wordt door een aangename verwondering.
Mijn gedachten en ademhaling hielden zowaar even halt, want voor een keer overtreft de realiteit je verwachting.
Niet alleen is ze heel aantrekkelijk, haar foto's matchen zonder twijfel, nog meer liet haar warme persoonlijkheid en stralende glimlach me instant afdalen naar een gelukzalige ontspanning.
Tjonge, voor een keer stond het geluk eens aan mijn zijde. Vriendelijk en benaderbaar, jawel, waarbij een gesprek zich spontaan ontvouwt. Zonder het in het snuitje te hebben heb ik me met plezier laten verleiden, deze dame geeft sensualiteit haar echte betekenis terug. Het was me een top GFE, geleden van gouden jaren en vervlogen tijden.
Woorden vloeiden geruisloos over naar daden, onder kaarslicht werden mijn stoutste verwachtingen ingelost. Intens was me dat. Geen gedoe, gewoon Goed. Ze weet een man te plezieren, te verwennen.
De tijd vliegt, en met een zoen uit deze droom gestapt. Op de terugweg in gedachten verzonken. Wat was me dat?
Geen nood, ik keer terug. Weldra, zonder twijfel.

Serendipiteit is: een ongeplande gelukkige ontdekking"
Welk forum is de bron van dit bericht?
 
Inderdaad, viel me ook op dat ze geen whatsapp er op heeft.
Sms lijkt me dan het meest praktisch, want dan kan ze reageren wanneer het uitkomt.

Doch, als je risico loopt dat het ontvangen van haar reactie niet goed uitkomt, kun je ook proberen haar anoniem/zonder nummerweergave te bellen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag ook bij haar geweest na het lezen van de andere had ik er veel van verwacht
Maar een hele grote teleurstelling was het!
Bij binnen komen een wasje en op bed beland
Van zoenen of kussen geen sprake
Na was met mijn tepels spelen
Een condoom in haar mond met het pijpen en rond mijn lolly
Ik protesteren dat da de afspraak ni was
Aan haar poesje mocht ik niet komen en beffen was ook uit de boze
Na 5 min pijpen wat nergens op trok kwam ze gelijk op me zitten en da net zolang tot het gedaan was en toen vlug onder de douche was ze
Een echte afknapper de slechtste in maanden
Bij ziet ze nooit meer terug
Het enige mooist was haar body en lekker tetten
 
Weer iemand die ik van mijn "to do" wegstreep zonder haar bezocht te hebben.

Zelf ben ik op zoek naar de heilige graag onder de dvp's. Er zijn mensen die beweren haar gevonden te hebben, andere mensen geloven dat ze bestaat en spenderen een zoektocht van jaren met het resultaat dat het allemaal tegenvalt. Zo ook ik.

Ik ga maar eens beseffen dat de heilige graag helemaal niet bestaat, in de hoop dat de bezoekjes beter worden. Te veel hoop haal ik altijd uit de goede recensies van hier. Maar velen blijken een one day flies te zijn. Een goede dag met iemand die het ook op dat moment als uitstekend heeft ervaren.
 
Ik ga maar eens beseffen dat de heilige graag helemaal niet bestaat, in de hoop dat de bezoekjes beter worden. Te veel hoop haal ik altijd uit de goede recensies van hier. Maar velen blijken een one day flies te zijn. Een goede dag met iemand die het ook op dat moment als uitstekend heeft ervaren.

Ik geloof niet dat er een heilige graal bestaat. Iedereen is namelijk anders en heeft andere wensen. Een goeie dvp weet zich daaraan aan te passen. Maar met iedereen de perfecte match hebben, lijkt me een onmogelijke zaak.

Bovendien, wat voor de 1 slecht is, kan voor een ander weer goed zijn. Wat voor de 1 het pijpen te soft aan toe gaat en liever hard en snel wilt, kan voor een ander weer als langzaam en gevoelvol zijn.
Bovendien zijn dvp ook maar mensen. Heeft ze misschien haar dag niet of is er geen klik met een klant.

Ik leg de verwachtingen niet meer torenhoog, want dan valt het altijd tegen. Ik leg liever de lat wat lager en dan kan het altijd meevallen.
Ik zie het maar zo, als meerderen/meerderheid haar goed vinden, zal ze vast niet heel slecht zijn.

Want hoewel er geen heilige graal bestaat, bestaan er vast dekseltjes die goed op jouw potje passen.
 
Als je in deze op zoek bent naar de 'heilige graal'... nu, ja. Geluk ermee! Je bent niet op zoek naar een 'ding' he!
Sex is werken! "It takes two to Tango!".

Samen mekaars naakte lichaam ontdekken... zoeken wat de ander lekker vind. Samen elkaar naar meerdere geile hoogtepunten werken... en dan nog méér van dat!

Je mag je verwachtingen best hoog leggen, niks mis mee... Maar zorg dan wel dat je bedprestaties minstens even hoog liggen als je ambities! Heeft zij er ook nog wat aan! En... als je dan eenmaal haar aandacht krijgt... en zij wordt botergeil... OMG! Aan die 'graal' ga je helemaal niet meer denken... kan ik je verzekeren! Haha!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan