Recensie Kali, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred in bed

Wandelaar
74
25/08/21
119
28
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2986416-kali https://www.blacktantragoddess.com/LP1_INTRO_NL
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag anderhalve week geleden ben ik bij Kali geweest in Utrecht. Winko had onder "Wie heeft ervaring met" (Utrecht) om ervaringen gevraagd. Ik wist toen niets van haar, maar wist wel dat ik haar moest uitproberen. Ze had toen ook nog een profiel op sexjobs waarin naar haar eigen website werd verwezen. Dir profiel is nu niet meer actief.

In het weekend van 27/28 feb via whatsapp gevraagd hoe te boeken. Dat wilde ze het liefst via haar website. Aldus gedaan voor 1 uur op woensdag 2 mrt. Ik had een uur "hete sex" gekozen voor €200 (omdat ze in maart een actieprijs ging gebruiken, werd dat €175). Deze optie staat nu niet meer op haar website, wel andere opties.

Ik aarzelde wel omdat ze aangeeft niet te zoenen, maar ze ziet er zo goed uit dat ik dat maar voor lief nam. Kali is super georganiseerd (website, boekingsformulier, instructies bij aankomst straat, uitleg vooraf) waar door ik dacht dat het te klinisch zou worden. Ik geloof toch in de quote van Woody Allen "Is sex dirty? Only when it's done right". Ik hoefde me geen zorgen te maken want de sex was zeker niet klinisch. Ze bouwt het rustig op. Ze gebruikt haar hele lichaam en zoent je overal, op je lichaam en je hals, behalve dus op je mond … dat gaf ook wel een bepaalde spanning, maar je wilt toch wat meer 😉. Pijpen deed ze zonder condoom, in het begin rustig, maar steeds driftiger, met ook wat deep throat. Ik denk ook zo lang als je wilt. We hebben in ieder geval een lange tijd in positie 69 doorgebracht. Ik heb haar ook nog in een andere positie oraal verwend 😊. Daar werd ze erg nat van. We sloten af met cowgirl en dat doet ze ook erg lekker … ze kwam heel dicht met haar gezicht boven het mijne en kijkt je diep aan. Al met al was het best we intens.

Ze ziet er uit zoals de foto's en video's op haar website. Ik vind haar erg lekker. Slank en alles in goede proporties.

Ik ben bijna zeker dat ik nog wel een keer terug ga. Moet alleen beslissen welke optie ik wil.

Kali's appartement is trouwens in het centrum Utrecht en ziet er erg goed uit. Je kunt ook voor en na douchen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2986416-kali#photos
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de advertentie op Kinky van Kaly kreeg ik al een warm gevoel.
Dus eens zoeken op adv. nummer niks, nou maar effe wachten.
Bij toeval kwam ik de andere dag een recensie tegen van een bezoek aan Kali, maar ook de link naar haar eigen website.
Ik moest erg lachen om haar gezongen welkomstvideo, als dat geen warm welkom wordt.
Afspraak gemaakt om 10 uur s'ochtends, met specifieke richtlijnen voor de lokatie.
Binnengeloodst naar een discrete lokatie en als je door de deuren gaat, kom je in Kali's sex paleisje.
Eerst een knuffel en een welkomstdrankje
Ik had besloten mij helemaal over te geven aan haar, de lady is in control.
Had vooraf mijn wensen doorgegeven pzc, beffen, wat speciale kali massage, neuken in wat posities en het gebruik van strap on met eventueel gelijktijdig pijpen.
Prijs is 195 € per uur voor een bijzondere sexuele ervaring met 25€ extra voor gebruik anaaltoys bij mij, dus voor 220€.
Betaald met een speciaal bedankje, zal ik verder niet verklappen voor de volgende klanten.
Goed daarna gedouched onder een mooie nette douche.
Gelegen op het bed, zei ze dat de tijd nu pas inging, dus over de tijd hoefde ik mij geen zorgen te maken.
Stemmige muziek op
Eerst wat teasen met een grote veer
Kali stond nog in haar lingeriesetje, dat uitging tijdens een sensuele striptease
Vervolgens een body to body massage, ik op mijn buik, waarbij Kali in alle richtingen over je heen glibbert en teased.
Omgedraaid en de body to body krijgt een vervolg aan de voorkant.
Wat later overgaat in pijpen
Ze draait haar kontje schuin naar jouw gezicht toe, zodat je haar poesje kunt strelen en vingeren.
Dat smaakt naar meer, wat druk op de binnenkant van haar dij, en ze bewoog naar de 69 positie.
Pijpen zonder condoom en beffen van een lekker kutje
Kreuntjes van genot van beider kanten, maar allebei niet klaargekomen
Tijd voor haar om de "strap on" om te doen
Heerlijk anaal verwend door haar, waarbij ze gelijktijdig ging pijpen, wow - wow
Ze bracht mij tot het randje van klaarkomen en dacht dat ik al snel haar mondje ging vullen met mijn warme zaad.
Door de afwisseling van oraal en penismassage met de hand, bleef ik echter tegen het klaarkomen aanhikken.
Zelf geloof ik ook nog even geprobeerd terwijl zij mij harder en sneller anaal neukte.
De tijd was inmiddels al voorbij, nog een laatste pijpronde.
Geeneens tijd gehad om haar kutje te vullen, maar het was goed zo.
Tijd om te douchen en aan te kleden, met na afloop douchen bijna 1,5 uur binnen geweest.
Zoenen en tongzoenen doet ze niet echt, misschien bij jongere mannen, maar misschien is dat ook te prive.
Waarschijnlijk nog wel wat details vergeten, maar dit moet toch wel een goede indruk geven, wat je kan verwachten.
Bijzondere sexuele ervaring vond ik het toch wel door de hele sensuele GFE sfeer die door Kali gecreeerd wordt.
De videos op haar eigen website, geven daar ook wel een goed beeld van.
https://www.blacktantragoddess.com/LP1_INTRO_NL
In ieder geval voor mij een geslaagd bezoek, wat ik zeker nog een keer zal herhalen in de komende tijd.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Vingeren
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2986416-kali
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alweer een paar weken geleden geweest. De tantra Goddess is een bijzonder fenomeen. Nadat ik een eerste kennismaking heb gehad met haar (
'Tantra Goddess Kali, Utrecht'
https://www.girlsreview.nl/threads/tantra-goddess-kali-utrecht.21648/
) wil ik mijn bezoekjes aan haar langzaam opbouwen. Als een enorm vertraagde 'edging' ervaring. Ik heb mijn volgende afspraakje al gepland en dan hoop ik dat we nog een stapje verder gaan…

Na de eerste kennismaking heb ik als een jongetje in een snoepwinkel rondgekeken op haar website, wat ik als de volgende stap wilde. Zo veel opties en mogelijkheden! De een nog lekkerder dan de andere. Uiteindelijk koos ik voor het spannende 'Tantric spanking', ook tot verrassing van de goddess zelf, die me had geadviseerd een 'black tantra sex' afspraak te nemen. Daar komen we nog wel eens denk ik.
Voor nu dus een vleugje BDSM, niet gericht op onderwerping maar op overgave en een subtiel spel van pijn en (vooral) genot. Vanuit een eindeloze bron van liefdevolle en sensuele aandacht.

Het is om te beginnen al heerlijk dat je gewoon een afspraak kunt maken waar je van op aan kunt en niet een nerveus gedoe hebt met WA berichtjes waarna je maar hoopt dat het afspraakje doorgaat.

Aangekomen bij de Goddess in haar tempel, heb ik voor haar geknield en mijn offer overhandigd. Ik heb zonder haar aan te kijken haar heerlijke benen gestreeld en gewaagd een beetje te kussen. Dit werd verwelkomd door een goedkeurende kreun van de godin.

Na het reinigingsritueel (aka een douche) moest ik naakt op de grond geknield zitten terwijl Kali in sexy outfit voor me bewoog. Ik hunkerde haar aan te raken maar dat liet ze alleen zover toe als ze wilde. Na een sensuele dans waarbij mijn verlangen verder steeg, moest ik op het bed plaatsnemen. Ik zag allerlei attributen uitgestald die me vrees en verlangen inboezemden.

Geheel onverwacht begon ze mijn rug en billen en benen te 'bewerken' met haar tong. Een paar keren onderbroken door een opwindende zweepslag.

Deze vrouw is zo intens en heeft zoveel aandacht voor haar onderdaan. Ze speelt in op je verlangen en weet beter wat je nodig hebt dan jezelf! Haar schoonheid en sensualiteit is bedwelmend.

Ze begon me met olie in te smeren, alleen de olie was nèt te heet, waardoor die pijn deed en ik schrok. Met haar handen en haar lichaam maakte ze het weer goed. Ze klom op mijn rug en begon me te berijden op zo'n manier dat ik gek werd van verlangen en om haar riep.

Ze nam mijn nek en hoofd tussen haar dijen en raakte zelf aardig opgewonden, volgens mij.

Vervolgens trok ze me aan mijn heupen in doggy positie en nam ze me pik van achteren in haar mond. Ze spuugde me op m'n kont en terwijl ze me vingerde, trok ze me af met haar andere hand.
Ik ging met mijn hand naar haar heiligdom en vingerde haar ook.

We raakten beiden opgewonden, tot ze me opdroeg klaar te komen; ik was zo opgewonden dat het niet lang duurde tot ik explodeerde … en lang bleef naschokken.
Ze kwam bij me liggen en we hielden elkaar vast. Onze 1,5 uur was ruim voorbij maar ze had geen haast. Wat een heerlijkheid is deze vrouw. Ik zei dat ik weer opnieuw wilde beginnen en ik kreeg de indruk dat ze ook nog niet genoeg had, maar het was laat. Ik ging afdouchen en we spraken en knuffelden nog even.

Ik zie ernaar uit je binnenkort weer te mogen aanbidden, lieve Goddess, wees streng voor me ❤️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
  8. Voetfetish
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
375
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alvast excuus voor de lange post. Om een goede indruk te geven denk ik in dit geval dat het goed is om meer te vertellen dan alleen hoeveel standjes we deden en hoevaak ik gekomen ben en al die feitjes die meestal in onze recensies worden opgesomd. Al dat kan ook bij Kali, maar ik wil hier vertellen waarom ik naar haar toe ga, wat haar bijzonder maakt. Doe ermee wat je wil.
Ik ga naar Kali, de Black Tantra Goddess (BTG), omdat het een lekker ding is. Ze is puur natuur, één brok sensualiteit en erotiek. Ze is lief als een kitten die op je schoot komt zitten en begint te spinnen als je haar verwent. En ze is tegelijkertijd vervaarlijk als een panter, die je besluipt en verscheurt, je gebruikt voor haar eigen genot. De panter die om je heen draait, naar je kijkt en bedenkt hoe ze je zal gebruiken.

Ze heeft een heerlijk en strak lijf, een prachtig gezicht, lekkere lippen, mooie borsten, een zachte huid en heerlijke billen. Haar benen zijn lang en sexy en haar dijen zijn machtig.

Als ik alleen al aan haar denk raak ik opgewonden. Maar het is niet alleen geilheid wat me in haar armen drijft.

Ik ga ook naar de BTG omdat ik op onderzoek ben naar wat mijn passies zijn, waar mijn behoeften en grenzen liggen en wat ik nog te ontdekken heb. Zij wil meegaan op die reis, als metgezel en als gids tegelijk. Dat klinkt wat vaag misschien, maar zijn je seksuele driften, degene waar je voor uitkomt en degene die verborgen liggen onder de oppervlakte, niet de essentie van je bestaan, je identiteit? De rest is franje. En wat een heerlijke ontdekkingsreis ben ik aangegaan met BTG!

Ik ga naar de BTG omdat ze een perfecte ervaring weet te creëren, wat begint met de communicatie en voorbereiding; de keuzemogelijkheden en de uiteindelijke ontmoeting zelf. Waar ze ontvangt is een paradijsje, het voelt beter dan thuiskomen.

Voor mijn meest recente ervaring had ik voor een ass worship sessie gekozen. In ons app contact vroeg ze me te beschrijven hoe onze date er in mijn fantasie uit zou zien. Een spannende en opwindende opdracht. Die verder gaat dan 'wat moet je aan en welk standje wil ik doen'.
Afijn, het weerzien was heel fijn. Alsof ik een geliefde weer zag. We kletsten en knuffelden. Ze ontving me in een mooi setje en de hoogste hakken.

Wat Kali bijzonder maakt is dat ze heel goed kijkt naar wat jouw wensen zijn en dat ze tegelijkertijd alles zelf heel strak regisseert. Ik belandde uiteindelijk in mijn eigen fantasie maar die ze zich helemaal eigen had gemaakt. Wat zo opwindend was en tegelijk een enorme mindfuck! Ze speelde met me, gebruikte handboeien en touwen. Ze liet een geweldige dansshow zien en kwam zinderend dichtbij me. Maar áls ik al iets kon doen, zodra ik dichterbij kwam met mijn mond of tong, werd ik afgestraft en op mijn plek gezet. The BTG rules.
Later, vastgebonden op bed, fluisterde ze in mijn oor dat ik haar bezit was en misbruikte ze haar macht over mij door o.a. een heerlijke facesitting, waarbij ik haar uitgebreid moest beffen en rimmen. Wat een heerlijkheid!! En vervolgens kon ik niet anders dan toestaan dan dat ze zich met die prachtige lippen mijn pik toe-eigende, voor haar eigen genot.

Ze maakte een van mijn handen los en liet me haar anaal vingeren en haar in verdere staat van opwinding brengen. Daarna gebood ze me een extra vinger te gebruiken voor haar ass en ik bracht tegelijk een derde vinger in haar heerlijke kut. Daarna ging ze zich zelf verwennen waar ik via een spiegel naast het bed prachtig uitzicht op had. Mijn God wat een opwindend spel!

Ze maakte ook mijn andere hand los en wilde dat ik haar ging neuken. Ik ging naast het bed staan, terwijl zij zich in doggy op het bed opstelde. Haar kont was uitdagend op mij gericht en ze hielp mij haar te penetreren. Wat een heerlijke kont en wat een fantastische overgave van haar hoe ze zich aan mij aanbood! Paradoxaal genoeg was ik zo opgewonden dat ik niet stijf genoeg bleef, dus het lukte me niet om in haar klaar te komen. Maar hoe mijn pik in haar aars verdween staat op mijn netvlies gebrand! Net als al die andere momenten die ik van deze sessie meeneem!

Aan het eind nog uitgebreid nagenoten in elkaars armen. Na al het erotisch geweld een enorme GFE-ervaring. Ik klamp me aan haar vast en we kletsen over van alles en nog wat. Hoe lekker het was maar ook wat een volgende keer beter kan. Het lukt ons bijna niet elkaar los te laten, maar het is ver over tijd.
Na een korte douche en een afscheidszoen wacht de realiteit van de kille buitenwereld ..

Dank lieve Kali en tot een volgende keer!
 
Laatst bewerkt:
Prima meid. Aan de prijs maar ze probeert er een hele belevenis van te maken. Ontvangstruimte is prachtig. Dame hygiënisch, servicegericht en zeer ervaren. Voor mij geld: één keer was mooi. Ik miste de connectie en alles wat de dame om de sex heen optuigt had voor mij geen meerwaarde.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een verademing, op deze manier een afspraak plannen. Haar website geeft een goed beeld en ook tijdens de date wordt die lijn doorgezet van informeren en communiceren. De eerste paar minuten zijn daarom een verlengstuk van wat je online ziet; je even informeren en 'toespreken' en je ook op bijzondere wijze ontvangen. Ik snap Spuit daarom ook wel en misschien voelt het soms als die verplichte veiligheidsinstructies van de stewardess voordat je eindelijk kan gaan vliegen, maar de dame geeft aan dat alles wat ze doet haar helpt om een fijne date te hebben. Wie ben ik dan om daar iets van te vinden, want ze komt gewoon alles na wat ze belooft of omschrijft. Ik had de Fellatio date - die ik overigens niet goed op haar website zag maar wel als directe URL via sexjobs. Dame doet wat het belooft en werkt, zoals ze zelf zegt, echt vanuit passie. Ze lijkt er absoluut van te genieten. Dan voel je en hoor je en ze gaat er helemaal in op. Ze focust ontzettend op het pijpen. Heel fijn, maar soms zocht ik weer even contact of een verandering van positie om 'die connectie' tussen ons weer te voelen. De spiegels zijn zo geplaatst dat je mee kan kijken, ook leuk. Ze pijpt heerlijk en kan een goede deepthroat geven. Ze staat je ook toe wat aanrakingen bij haar te doen, maar in principe volgt ze het door jou gekozen pakket wel heel strikt op. De plek is erg discreet en een waar genot om te mogen zijn. Ik ga haar absoluut vaker bezoeken. Je kan met haar lachen en ze stelt je, waar nodig, op je gemak. Alles eromheen is ook schoon en goed geregeld. Niets anders dan complimenten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
195
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben twee weken geleden bij black goddess Kali voor een uur intiem/ sex date gewest. Ik heb positive/ negative aspekte en mijn personel tips voor bezoekers onder uitgelegd.

(+) positief

  • Jij kan snel, makkelijk en anonim een afsprak op haar website maken. Dan krijg jij verdere instructies over whatsup.
  • https://www.blacktantragoddess.com/

  • Op de website vind jij ook leuke videos van haar, waar ze duidelijk en detalierd haar opties (intiem, tantra, gf experience...) uitlegt. Jij weet wat te verwachten. Geen verrasing.
  • Ze ontvangt in een gezellig, groot en schoon plek in Oudegracht dichtbij Utrecht Centraal. Ze heeft het plek een magische atmosphere gegeven met belichting, musik en bilder. Het ziet zoals een tempel uit.
  • Jij kan voor of na de date douchen. Gezellige douch moglicheden.
  • Ze maak kleine en lieve ceremonies.
  • Mooi gezicht, atletisch lichaam met rondingen, mooie kutje, sexy as hell
  • Smart, lief, rustig, communicatief, proffessional, charmant, spritueel en krachtig. Ze probeert met jouw een connectie te bouwen.
  • Geen klokkijker
  • Pijpen zonder condom
  • Onderdeugend
  • Ze rijd goed
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(-) negative

- Geen zoenen op mond en geen tongzoenen. Dat is gereserveerd. Dat kan ik begreijpen en ik respecteer haar. Maar zoenen kan de sex date nog meer passie brengen.

------------------------------------------------------------------------

Final evaluatie voor 1 uur intiem date: 4.5/5

Ik heb de intiem date (1hr) met haar heel veel genoten. Ik wil haar zeker nogmals bezoeken. Ik denk, dat ze goed geprijsd (Sex date/ 1hr/ 195€) is. Ik heb nog niet andere opties (Tantra, gf experience, relaxed massage...) geprobeerd.

------------------------------------------------------------

Mijn personeel tips voor bezoekers:

  • Ze word na een godin uit de hindoeïstische mythologie (Mahakali) genoemd. Mahakali is godin van oorlog, woede, tijd, verandering, schepping, vernietiging en macht. Jij kan haar stijl beter begreijpen, als iets over deze mythologie leert.
  • Breng haar een klein geschenk (Bloemen, tip….)/ offering. Jij kan op haar website een lijstje voor geschenke vinden.
  • Respecteer haar instructies, regels, stijl en erotische kunst. Doe mee met haar ceremonies. Probeer haar respect en vertrouwen te gewinnen. Dan kan jij zich beter haar kracht voelen.
  • Na de date heb ik me de ecstasy van onze date nog 3 uur lang gevoeld. Plan niets belangrijk na de date. Houd jouw agenda leeg. Reflektier en genot de ecstasy en energie.
  • Voor mij was de date een beetje zoals therapy. Ik heb iets over mezelf geleerd. Ik voel me nu rustiger en krachtiger. Geen idee, hoe ze dat doet.
 
Onlangs twee keer langs geweest. Ik onderschrijf veel van het bovenstaande. Een bijzondere ervaring en ze geeft je echt het gevoel dat je welkom bent. Dat maakt alles een stuk meer relaxed. Het meest bijzondere vond ik dat we na afloop van de tweede keer nog even lagen en dat ze echt geïnteresseerd luistert en met je praat. Absoluut een aanrader om daar met veel respect naartoe te gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2986416-kali
Totale kosten (in euro)
465
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zit nog bij te komen van mijn bezoek aan Kali gisteravond. Ik heb een fantastische tijd met haar gehad. Ik ben nog nooit bij een dvp geweest met zo'n formidabele inzet. Alles is mogelijk, natuurlijk binnen de kaders die ze stelt. En wat ze doet, doet ze met een bewonderenswaardige overgave. Dan heeft ze ook nog eens, zoals anderen al opmerkten, een prachtige ontvangstlocatie. Dat alles bij elkaar zorgde voor een vijfsterrendate.

Dit draadje staat vol met meningen, positief en minder positief, over de manier waarop Kali haar werk doet. Inderdaad, ze heeft haar rituelen en wat je daarvan vindt, zal invloed hebben op hoe je een date met haar beleeft. Ikzelf ben absoluut niet 'zweverig', maar toch kon ik haar manier van werken, om het zo maar te noemen, wel waarderen. Ze heeft nagedacht over wat ze doet en heeft daar een bepaalde filosofie over geformuleerd. Dat kwam op mij oprecht over en niet als een gimmick. Hoe je dat zelf zal beleven, zal van je karakter afhangen. Neem het mee in je overweging om Kali al dan niet bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
700
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondertussen heb ik reeds enkele malen met Kali afgesproken. Ze ontvangt op een prachtige locatie aan een gracht en ontvangt je met open armen. Ze.heeft een zachte lieve stem en stelt je direct op je gemak.

Verwacht geen kwakje droppen date maar een echte intieme connectie met een super lieve vrouw.
 
Als ik dit lees, ga ik toch echt overwegen om een afspraak met haar te maken. Ik heb nog wel een vraag. Is de ingang/uitgang discreet? Centrum Utrecht lijkt mij vrij druk met winkelend of uitgaand publiek, heb geen zin om iets uit te moeten leggen aan bekenden :-(
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2986416-kali
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag godin Kali bezocht. De tweede keer inmiddels. Was de eerste keer al een openbaring, de tweede keer was nog overweldigender. Door behandeling van prostaatkanker, zijn mijn opties beperkt. Ik had nooit durven dromen nog ooit een ervaring te hebben zoals afgelopen zaterdag. Nadeel is dat het die beperkingen nog net wat pijnlijker worden benadrukt. Maar zelfs dan kan ik met volle overtuiging zeggen, dat ik niet eerder in mijn leven zo'n fantastische erotische ervaring heb gehad.

Kali is een enorm lieve vrouw. Als je haar met respect behandelt, behandelt ze jou als een vorst. Er is dan heel veel mogelijk en ze verleent haar erotische diensten met een grote mate van inzet en professionaliteit. Met Kali lopen een bijna romantische "girlfriend experience" en een opwindende, bloedhete sexervaring geruisloos in elkaar over. Als je haar de juiste aandacht geeft en er tijd en energie insteekt, kan ze er zelf ook van genieten. Dat maakt de totale beleving nog veel opwindender.

Voor mijn gevoel hebben Kali en ik een hele goeie klik. Ja, Kali is een heel professionele dame en als de klik puur professioneel zou zijn, dan zou ik het waarschijnlijk niet merken. Maar ik heb oprecht het gevoel dat we het goed met elkaar kunnen vinden. Dat we elkaar volledig respecteren en vertrouwen. Dat maakt veel mogelijk. Het betekent echter ook dat ik heb besloten geen expliciete details te geven van mijn ervaring. Het is aan Kali om te bepalen wat wel en niet mogelijk is, met wie en onder welke voorwaarden. Eén ding is in ieder geval niet mogelijk met Kali: zoenen. Niet met en niet zonder tong. Vind ik dat jammer? Reken maar van yes. Vind ik het een probleem. Niet echt. Toegegeven, in de hitte van het spel maak ik soms bijna de vergissing. Kali houdt me dan op lieve en speelse wijze bij de les.

Ook de kosten laat ik in het midden. Het was namelijk geen standaard programma. Ik ben echter geen man van de vluggertjes. Nooit geweest, ook al niet toen mijn fysieke omstandigheden dat nog toestonden. Mijn dates met Kali duurden beide keren 3 uur en dat zijn er wat mij betreft minstens 3 te weinig. Maar Kali heeft niet bepaald de laagste tarieven in de branche. Alle waar is naar zijn geld en wat mij betreft is Kali haar tarieven dubbel en dwars waard. Maar mijn budget is niet onbeperkt, want ik ben allesbehalve welgesteld.

Er wordt op deze site vaak gesproken over herhalingsgevaar. Iets wat zo leuk en lekker is, vind ik alleen niet bepaald een gevaar. Ga ik Kali nog eens zien? Absoluut en ik hoop nog heel erg vaak.

Hierboven heb ik de link naar haar advertentie op kinky.nl geplaatst. Op sexjobs.nl zijn ook verschillende advertenties te vinden. De meeste informatie, inclusief tarieven, is echter te vinden op haar persoonlijke website: https://www.blacktantragoddess.com/sexdatenl.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees dat zij per 1 augustus de tarieven gaat ophogen en dat ze naar een andere locatie gaat. Dat is wel jammer. Die locatie is echt superleuk. Hopelijk blijft de bestemming hetzelfde :)
 
Dat liet ze me vorige week zaterdag weten. Inderdaad een geweldige locatie waar ze nu zit. Een echte tempel voor de godin :D Jammer dat ze daar weg moet. Ik ben benieuwd waar ze naartoe gaat, al mag dat van mij juist best wat meer richting Dordrecht zijn.

Van die tariefverhoging schrok ik wel een beetje. Geen idee wat dat gaat betekenen. Ze zal het nog steeds dubbel en dwars waard zijn, maar alleen kan ik het me dan misschien niet meer (zo vaak) veroorloven.
 
Oh, moet ze daar ook echt weg? Dat wist ik niet. Nee, ik kan mij dat ook niet veroorloven. Helaas.


Het is ook wel heel lastig om heel veel hoger te gaan zitten dan privehuizen e.d. Ik gun haar wat ze zichzelf waard vind en ik vind Kali geweldig en kom er graag, maar ik heb ook net zo goed plezier met hele leuke dvp's in privehuizen voor 140 of 120 euro. Soms gooi daar dan wel eens wat extra's op, waardoor ik op ongeveer het zelfde bedrag uitkom.

Maar goed we weten nog niet wat de prijzen zullen worden.
 
Ja! Echt jammer dat ze niet op die locatie kan blijven... want die ontvangstruimte grenst echt aan de perfectie!

Hopelijk vind ze behoorlijk snel een nieuwe stek.
 
Het is ook wel heel lastig om heel veel hoger te gaan zitten dan privehuizen e.d. Ik gun haar wat ze zichzelf waard vind en ik vind Kali geweldig en kom er graag, maar ik heb ook net zo goed plezier met hele leuke dvp's in privehuizen voor 140 of 120 euro. Soms gooi daar dan wel eens wat extra's op, waardoor ik op ongeveer het zelfde bedrag uitkom.

Maar goed we weten nog niet wat de prijzen zullen worden.
Nou... haar vergelijken met een privehuis... dat is wat kort door de bocht!
Kali steekt echt haar hele persoonlijkheid in een date... en geeft zich helemaal.
Dus... dat komt wel goed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.blacktantragoddess.com/
Totale kosten (in euro)
365
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had deze week een 1ste uitstapje gepland naar Utrecht... en wel voor een bezoekje aan 'Kali Tantra'. Deze (mooie!) dame heeft alvast een erg geslaagde website. Weinigen die het haar nadoen! En... verder heeft ze een wat 'eigen' aanpak... met een aantal regeltjes die je, zeker als 'nieuwe' bezoeker nauwgezet moet volgen... Maar, ik kan je verzekeren... het is méér dan de moeite waard! OMG! Deze dame weet wat ze wil... gaat ervoor... en geeft zich volledig!

Bij binnenkomst sta je eerst in het portiek en zie je door de glazen deur Kali zitten op haar troon. Ze straalt gewoon zelfvertrouwen! Naar binnen en verplicht 'cadeautje' afgegeven (lees haar website) Dan staat ze op. Waw! Wat een mooie vrouw! En... die vrouwelijke rondingen! Waw! Alles wat een man maar wensen kan! Krijg al meteen een geweldige knuffel. Een hele leuke vrouw ook. Al snel zitten we samen op de sofa voor een leuk gesprek. Krijg ook meteen een drankje aangeboden. Dan snel douchen... en de pret kan beginnen.

Als ik uit de douche kom ligt Kali al uitnodigend op het grote bed. Wat een mooie vrouw! Al snel gaat haar bh uit... En wat heeft ze mooie natuurlijke borsten en lekker gevoelige tepels! Love it! Op haar mond mag je dus niet zoenen... Maar... m'n lippen en tong gaan voor een uitgebreide verkenning van haar sexy mooie naakte lijf! Waw! Lekker! Plagend lik ik haar dijen... en kus ik rond haar slipje. Ze kronkelt. Dan ga ik omhoog langs haar been... en -langzaam- weer omlaag, waarbij ik ook de binnenkant van haar knieholte lik. Dan... kus ik haar vol op haar slipje. Ze smacht! Dan... met m'n handen langs haar volle billen... En ze laat zich gewillig van haar slipje ontdoen! Waw! Wat een mooie vrouw! Ligt ze daar zo uitdagend spiernaakt voor me met haar benen wijd! Dat gretige kutje... Mmmmmmh! Dus... al snel vind m'n tong z'n weg... Ik kus en lik en zuig... Wat een feest! En... voor we het weten zitten we al meteen in een wervelwind van passioneel genot. Wat smaakt ze lekker! Ik sta zo geil! M'n pik pulst van genot...

Dan draait ze zich om en begint mij oraal te verwennen... Wacht! Ik haal m'n cockring erbij! Heerlijk hoe ze likt en zuigt... M'n pik en ballen krijgen het hard te verduren! Grrrrrr! Dan draait ze zich om en m'n hand grijpt haar billen... en ik trek ze over me heen... M'n tong vind opnieuw dat lekkere kutje... Mmmmmh! Wat een lange, diepe, geile 69... Dan gaan -langzaam- één-voor-één haar kousen uit... en kus ik haar benen... en mooie voeten. Dan grijp ik haar bij haar enkels en spreid haar wijd open. Neem een condoom! En... voorzichtig glijd ik in dat uitnodigende kutje...

Stevig neuken volgt. Nou... die meid kan wat aan, dat is duidelijk! Grrrrrrr! Ik ga hard en diep, snel en dan weer traag... Geef alles wat ik heb... en ze neemt het allemaal. En weer zitten we no-time in een waanzinnig geil ritme! Waw! Wat een vrouw! Dan gaan haar benen in m'n nek... en al snel kus ik haar voeten en lik haar tenen! Oh! Zo lekker! Ok, got you! Dus... terwijl ik haar stevig neuk... lik en zuig ik haar tenen... terwijl ze kronkelt van genot! Wat staan we beiden waanzinnig geil!
Dan, terwijl ze nog onder me ligt... grijp ik haar billen en zuig hard op haar tepels. Grrrrrr! Man! Die billen! Nu wil ik doggy... en al snel beuk ik hard tegen die fraaie billen! Love it! Ik grijp haar bij haar heupen, grijp haar stevig in haar nek, bij beide schouders terwijl ik stevig stoot... Man! Dan... klak! Een stevige tik op haar billen! Ja! Ja! Grrrrrr! Ik geef alles wat ik heb. OMG! Wat staan we geil!

Dan duw ik haar op haar buik op bed terwijl ik diep penetreer en begin krachtig te neuken. Oh! Zo diep! Ik stoot hard en diep en grijp haar bij haar nek, bijt in haar schouders, ga met m'n duim hard over haar ruggegraat... Dan grijp ik haar bij haar enkels... en masseer krachtig haar voetzolen... terwijl ik diep blijf stoten. Ja! Ja! Grrrrrrr! We maken elkaar gek van genot! En dan... terwijl ik haar diep neuk... grijpt ze met beide handen de lakens... terwijl ze haar schouderspieren spant! OMG!

Uitgeput liggen we beiden even stil op bed. Even pauze... Wacht ik zet de fan wat hoger. Wil je nog water?

Dan duw ik haar terug op bed... en penetreer haar diep! Grrrrrr! En... opnieuw lik ik haar tenen. Oh! Zo lekker! En dan... terwijl ik stevig blijf neuken... steek ik haar hele voet in m'n mond! Oh! Dat is zo geil! Oh! Oh! Grrrrrrr! Ik stoot nu nog dieper terwijl ik haar voet zuig en lik... Nu je andere voet! Waanzinnig lekker! OMG! Wat een geil feest! Ik leef me uit!

Weer even pauze... Man! Wat ben ik bezweet. Neem een handdoek!

Ok, nu jij bovenop! Ze glijdt op m'n harde pik en meteen begint ze me super energiek te neuken! Man! Die vrouw staat zo geil! Waw! Waanzinnig lekker! Ik word gek van genot! Dus... snel neem ik terug over... en begin begin haar opnieuw krachtig te neuken. Mmmmmh! Mmmmm! Mmmmm! Ik wil je volspuiten! Ja! Geef me je zaad! Oh! Oh! Oh! Ooooooooh! Krachtig schokkend kom ik klaar! OMG! Ik kom vanuit m'n tenen!

Uitgeput en zwaar hijgend... lig ik bovenop haar... OMG! Wat was dat! En... liefkozend omhelst ze me... me ondertussen zachtjes kussend... Wat een belevenis! Wat een geil feest... Wat een geweldige vrouw!

Heerlijk toch dat twee onbekenden zo'n waanzinnig passionele, geile sex kunnen hebben en elkaar zoveel genot kunnen schenken! Geweldig ook om die stralende uitdrukking van puur genot te zien op haar gezicht! Een man kan zich geen groter geschenk wensen!

Jammer dus... dat het deze week de laatste bezoeken waren in haar wel erg mooie pand... Afwachten dus wat er nu komt. Maar... het zal vast wel weer de moeite zijn!

Daarna nog een biertje in de oude stad... en een overheerlijke 'Vietnamese streetfood' in de Mariastraat! Dus... ondanks het miezerweer... toch een érg geslaagde uitstap naar Utrecht!

Wordt vervolgd!
En... ik wens Kali alvast succes met haar zoektoch naar haar nieuwe sanctuary...
 
Laatst bewerkt:
Nou... haar vergelijken met een privehuis... dat is wat kort door de bocht!
Kali steekt echt haar hele persoonlijkheid in een date... en geeft zich helemaal.
Dus... dat komt wel goed.
Kali geeft zich inderdaad helemaal en haar persoonlijkheid is ook heel fijn. Maar dat betekent niet dat er geen andere vrouwen zijn, soms bij Privehuizen, die ook heel leuk zijn en die ook een leuke persoonlijkheid hebben.

Het een sluit het ander niet uit.

En ik wil graag bij haar blijven langsgaan. Het ligt er alleen wel aan waar en wat de kosten zullen zijn.
 
Haar website staat nog steeds online...
Maar wel met de boodschap dat voorlopig nog geen afspraken mogelijk zijn...
 
Laatst bewerkt:
Ik zie twee positieve aspecten. Allereerst heeft ze sinds haar vertrek weer van zich laten horen; zowel met een aanpassing op de website als in een WhatsApp update. In de tweede plaats staat er niet "voorlopig" maar "momenteel". Beiden geven een sprankje hoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan