Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat nam je dan ? En in welke hoeveelheid?
Kamagra, heb nooit meer dan een pil tegelijk genomen. Denk dat het niet ligt aan welke pil je neemt denk ik. (Tadela, Vardena etc) Maar het probleem is langer bekend.
 
Je kan beter gewone kamagra nemen, bij superkamagra had ik hetzelfde als wat jij had
Aaah oke, ja maar voor mij is het meer om de snelle zaadlosing tegen te gaan, ben helaas een SnelSchieter en ze zeggen dat Super Kamagra er tegen helpt het te stoppen 🤔 ze moeten nu helaas op want anders is het weggegooit geld, ze waren zwaar overpriced ( 35€ Per Pakje )
 
Heb laatst via mijn huisarts Tadalafil 20 mg geprobeerd, best aan de prijs.
Maar wilde toch op zeker gaan. De ene keer bij een halve goed plezier van gehad.
Laatste keer eens de hele genomen, ging ook prima, weinig verschil met de halve gemerkt.
Beide keren goede erectie en ook niet te snel kruit verschoten.

Vandaag Cobra 120 geprobeerd, dit bevalt beter, keihard, kan hier langer mee door gaan.
Echt goede langdurige erectie, kreeg zelfs complimenten van de dame, maakte ze niet al te vaak mee.
Ze had bewondering voor mijn langdurige stijve, en het uitblijven van het uiteindelijke klaarkomen.

Uiteindelijk uurtje later nog andere dame bezocht, moest mijn geilheid nog eens uitvoering in werking zetten.
Ook hier goede erectie tot na klaarkomen keihard volgehouden.
Was zeg maar een erg leuke super actieve middag met beide dames.

Vorige week een Cobra 130 genomen, deze had voor mijn een mindere erectie en beleving van de hiervoor genoemde 120.

Gelukkig bij geen enkele bijwerkingen of iets anders.
 
Heb laatst via mijn huisarts Tadalafil 20 mg geprobeerd, best aan de prijs.
Maar wilde toch op zeker gaan. De ene keer bij een halve goed plezier van gehad.
Laatste keer eens de hele genomen, ging ook prima, weinig verschil met de halve gemerkt.
Beide keren goede erectie en ook niet te snel kruit verschoten.

Vandaag Cobra 120 geprobeerd, dit bevalt beter, keihard, kan hier langer mee door gaan.
Echt goede langdurige erectie, kreeg zelfs complimenten van de dame, maakte ze niet al te vaak mee.
Ze had bewondering voor mijn langdurige stijve, en het uitblijven van het uiteindelijke klaarkomen.

Uiteindelijk uurtje later nog andere dame bezocht, moest mijn geilheid nog eens uitvoering in werking zetten.
Ook hier goede erectie tot na klaarkomen keihard volgehouden.
Was zeg maar een erg leuke super actieve middag met beide dames.

Vorige week een Cobra 130 genomen, deze had voor mijn een mindere erectie en beleving van de hiervoor genoemde 120.

Gelukkig bij geen enkele bijwerkingen of iets anders.
Is dat 120/130 mg sildenafil??
 
Is het normaal dat je bij gebruik van Super Kamagra diaree krijgt? En dan bedoel ik ook waterdun...
Ik gebruik een halfje maar krijg zwaar de schijterij!
Is er een alternatief voor?
Geen erectieproblemen maar ik wil wat langer door kunnen gaan...
 
Is het normaal dat je bij gebruik van Super Kamagra diaree krijgt? En dan bedoel ik ook waterdun...
Ik gebruik een halfje maar krijg zwaar de schijterij!
Is er een alternatief voor?
Geen erectieproblemen maar ik wil wat langer door kunnen gaan...
Cenforce-d of super p force proberen misschien heb je het hier niet van of priligy of d force nemen
 
Van cenforce heb je verschillende hoeveelheden mg sildenafil, blauw 100 mg, rood 150 mg en zwart 200 mg, rood en zwart zijn behoorlijk zwaar
 
Is het normaal dat je bij gebruik van Super Kamagra diaree krijgt? En dan bedoel ik ook waterdun...
Ik gebruik een halfje maar krijg zwaar de schijterij!
Is er een alternatief voor?
Geen erectieproblemen maar ik wil wat langer door kunnen gaan...
Diarree is een redelijk vaak voorkomende bijwerking van dapoxetine. Dat is de stof die aan de super kamagra is toegevoegd om je zaadlozing te vertragen. Volgens de bijsluiter heeft tussen de 1 en 10% van de gebruikers er last van. De eerste keer dat ik het pakte (meteen hele pil gedaan) heb ik 5 uur op de wc gezeten. Daarna het stripje opgemaakt in halfjes, dan had ik er bijna geen last van.

Er zijn niet echt goede alternatieven. Seroxat/paroxetine heeft ook een vertragende werking op het orgasme, maar is een serieus antidepressivum dat verslavend kan zijn. Tramadol (pijnstiller) helpt ook om de gevoeligheid te verminderen, maar dat is een opiaat. Moet je niet lichtzinnig mee omgaan. Je zou ook nog kunnen overwegen om lidocainezalf te gebruiken, die smeer je dan ruim vantevoren op je eikel. En dan goed douchen/afspoelen voordat je gaat sexen, anders eindigt de dame met gevoelloze lippen 🙃
 
Beste wandelaars wie kan mij iets meer vertellen over de werking van Kamarga 100 ,Heb er juist 5 stripjes van besteld .
ik zit binnenkort een week in Polen en wens daar toch aardig wat te gaan wandelen , en als ik juist die dag een dame heb bezocht ,wens ik er dezelfde avond waarschijnlijk er nog wel eentje over mijn paaltje te prikken .
 
Laatst bewerkt:
Als ik naar de ramen ga dan bezoek ik soms meerdere dames op 1 avond, ik neem van te voren een halve, minstens een uur laten inwerken en ik neem een halve mee die neem ik ook weer een uur voor het volgende bezoek in, ik zorg ook altijd dat ik goed heb gegeten anders krijg ik een verzwakt gevoel door die pillen
 
Als ik naar de ramen ga dan bezoek ik soms meerdere dames op 1 avond, ik neem van te voren een halve, minstens een uur laten inwerken en ik neem een halve mee die neem ik ook weer een uur voor het volgende bezoek in, ik zorg ook altijd dat ik goed heb gegeten anders krijg ik een verzwakt gevoel door die pillen
Het zakje goed leeg dan🤪
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.552
Berichten
727.789
Leden
33.519
Nieuwste lid
Anna6
Terug
Bovenaan Onderaan