Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb uit nieuwsgierigheid laatst kamagra oral yelly bestelt.werkte eerste keer prima.pik werd enorm hard en blijft hard..
Week erna gebruikt ,wèl harde maar lastig klaarkomen...derde keer gebruikt en kreeg Erna last van lage bloeddruk.. gevoel alsof ik zou flauw vallen...rest weggegooid..is mij te link
 
Veel sites zeggen dat betalen via Ideal mogelijk is alleen die mogelijkheid zie ik dus niet bij afrekenen. Allen bitxoin en overmaken. Voor laatste is mij dan niet duidelijk welke naam ik bij banknr moet invullen. Hoe hebben jullie betaald?
 
Bij doktererectie.com had ik 5 keer iets besteld altijd netjes ontvangen binnen 2/3 werkdagen, de site ging offline en nu gebruiken ze hun tweede domeinnaam (doktererectie.nl) onlangs weer iets besteld en ook netjes na 2 werkdagen ontvangen (alleen kreeg dit keer geen bevestiging mail van de bestelling). Wel aparte site goed de instructies volgen. Kan gewoon met iDeal betalen.
 
Bekijk bijlage 99867gisteren aangekomen. Ben er wel tevreden van.
Ik heb het ook gekocht, bij de eerste een rood hoofd en rode ogen alsof ik onder invloed was, niet wenselijk, bij de tweede niet meer, blijkbaar moest het lichaam er even aan wennen. Het lijkt inderdaad te werken na 2 uur inwerken, voorlopig combineer ik het nog met een stukje kamagra omdat het om belangrijke afspraken gaat maar binnenkort een paar afspraken doen met alleen male plus
 
Hallo,

Is het mogelijk om een halfje super kamagra en een gewone kamagra samen te nemen?
Om zo het uitstellen van het orgasme zeker geen afstellen te maken, zeker de 2e keer.
Ik kom namelijk vaak snel een eerste maar moeilijker een tweede keer klaar.
 
Vorige week male plus besteld. Zie eerdere foto. Die heb ik afgelopen weekend uitgetest op mijn minnares. Voor alle duidelijkheid, zij wist hier niks van.
Uitkleden en samen douchen, reeds onder de douche kreeg ik een stevige erectie. Lekker lachje op haar gezicht want ze ging lekker aan het inzepen. Vervolgens op bed, nog steeds stijf, lekker vrijen en rollebollen. Dan neuken tot het zweet eraf droop, vervolgens langzaam aan lekker neuken doggy style, dan heb ik haar gebeft tot ze begon te gillen. Zelden een vrouw zo gelukkig gezien, resultaat was dat ze mij als een bezetene begon te pijpen, pff dat was lang geleden.
Dan heb ik haar op haar rug gelegd, gepenetreerd, lekker geneukt en haar vervolgens volgespoten. Daarop kreeg ik van haar passionele kussen en lieve woordjes in mijn oor. Wauw dat was lang geleden.
Conclusie : 1 gelukkig koppel, anderhalf uur lekker geneukt met een blijvende erectie, een minnares die nu al vraagt voor de volgende keer, echter klaarkomen was een hele job. Dat laatste was het enige negatieve punt. Voor de rest een aanrader.
Had ik nog gekund, ja maar na anderhalf uur actie was ik moe, piemelmans had best nog gekund.
 
Terug
Bovenaan Onderaan