Recensie Kamila, Eindhoven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
25/05/24
2
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2381806-kamila
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
1st review

Tja, toch maar een account aangemaakt omdat deze dame het mij wel heel bont gemaakt heeft.

Ik volg voor deze recensie de chronologische tijdlijn van hedenavond.

00:15
Eerste bericht van mij aan K. Ik check beschikbaarheid en vraag om mogelijkheden. Ik word direct (in prima Engels) geantwoord. So far so good. Wij komen eea overeen en spreken 30 min later af. Ik krijg een adres en begeef mij hier naartoe.

00:55
Met enige vertraging aangekomen op afgesproken adres. Dus ik laat weten dat ik gereed ben. Mevrouw laat weten haar eten juist op te hebben en wilt nog even douchen voor onze meeting. Ik ga akkoord en begin aan, wat later blijkt, 1 uur en een kwartier wachten in de auto.

Ondertussen
Wordt ik netjes aan het lijntje gehouden (finished shower, doing make-up, krultang in m'n wimpers etc. Vrouwendingen). Ik had nog wat werk te doen dus was zelf de tijd ook al even uit het oog verloren.

Tegen 02:10
Ik krijg een adres in de buurt en mij wordt gevraagd de auto te laten staan. Ik gehoorzaam en loop minder dan een minuut naar een flatgebouw. Bel aan op het inmiddels verkregen (juiste) huisnummer en wordt naar de 6e verdieping gestuurd.

Happy hour
De deur wordt geopend door een kleine dame, op het eerste oog lijkt het me de dame van de foto's. Ik wordt een soort bijkeuken in geholpen waar een bed staat. Mevrouw zegt geen woord dus ik stel een paar vragen in het Engels maar ze kijkt me blijvend met vragende ogen aan. Ik begin aan mezelf te twijfelen aangezien ik er toch echt van overtuigd ben net meerdere berichten heb ontvangen in het Engels. Al snel bekruipt mij daarom het gevoel gesproken te hebben met een zogeheten operator. Het was te mooi om waar te zijn. En mannen, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, wat doen we dan? (wanneer we bij zinnen zijn zullen we vertrekken) Ik besloot haar het voordeel van de twijfel te geven en het er maar op te wagen*, met name vanwege het feit dat ze hoe dan ook een buitengewoon aantrekkelijke verschijning is.

Daad
Zonder nog een woord te hebben gewisseld lag ik op bed. K. Begint al kreunend en steunend te sabbelen aan hetgeen tussen mijn benen bengelt. Ik doe mijn best ervan te genieten maar na 10 minuten wisselen van hand naar hand en van kreunend naar alleen steunend besluit ik dat het welletjes is. Ik bedank vriendelijk, trek mijn kleertjes weer aan zoek de kortste weg naar de begane grond.

Waar ik ondanks deze beschamende vertoning onverrichte zaken maar wonderwel met een redelijk gevoel de auto weer in stap. Het meiske kan er zelf waarschijnlijk ook vrij weinig aan doen besluit ik mezelf maar te verkopen.


*slechtste keuze ooit
 
Terug
Bovenaan Onderaan