Recensie Karla, Baekelandplein 4 rechts 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IndianaJones

Stamgast
Forumpionier
413
10/07/21
283
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze blonde Roemeense geweest, nou eindelijk weer een toppertje erbij op het plein.
Gezellig, leuke babbel en goede sex.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eens, afgelopen woensdag langs geweest bij Karla. Leuke krullenbol, mooi aangezicht en lekker lichaam. Wel op haar buik wat sporen van een zwangerschap te zien maar nog steeds een zeer knappe dame. Was haar eerste klant die dag.

Gezellig, doet goed mee, kan ook heel wat hebben. Condoom omgedaan met haar mond en lekker begonnen met pijpen. Niet te lang want wilde graag neuken, maar voelde goed aan. Ze begon on top, merkte dat ik graag de controle had en vroeg snel want to switch? Had nogal wat frustratie en stress de afgelopen dagen, en dat vertaalde zich in een kwartier lang pompen in missio en eindigend in doggy.

Zeker een aanrader.
 
Ben al 2 avonden geweest 1ste avond was de raam aan de rechterkant leeg en maandagavond stond er een andere blonde dame. Welke raam zit ze nu?
Jammer dat de dames niet een vaste raamnummer houden
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Leuke dame, aardige dame
Soms stijl haar en soms krullend haar
Je mag haar met respect overal aanraken. Vooral haar grote kanonnen.

Ze pijpt zeker heel lekker. Pzc is mogelijk tegen meerprijs, niet gebruik gemaakt. Wellicht een volgende keer wanneer ik bj only sessie wil.

Naar mijn mening voelde haar poes niet zo strak. Vanuit een reserved Cowboy positie zag ik dat ze wel een dikke poes heeft voor een kleine dame.

Zeker een aanrader voor het plein.
 
Ik vond haar niet heel bijzonder. Niet slecht hoor en vriendelijk in de omgang. Maar het is allemaal net niet. Net niet mooi of strak genoeg en allemaal een beetje plichtmatig
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
€50,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk was ze beschikbaar wilde eigenlijk die avond naar een andere dame gaan maar die dame was bezig.
Vriendelijk ontvangen pijpen kan ze goed daarna nog 2 standjes gedaan en kon ik me niet meer inhouden.
Gevraagd of ze nog extra's deed pijpen zonder cd was €50,- en tongzoenen met beffen was ook €50,- extra.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan