Algemeen Karla, Emma's Angels, Kontich 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dnice_ano2021

Newbie
13
04/02/23
23
5
Karla

Looks good…but is she good? Lekker donkere dame.

Komt blijkbaar van Casa Lucia, onder Charlotte, vandaag daar ook nog op rl

Ik ben er gisteren avond geweest,

Leuke date gehad... Leuke dame en knap!

Dus binnegekomen want had afspraak met haar gemaakt via telefoon

Alles betaald enzo en naar boven...

Ze leek beetje verlegen voor mij en ging niet mee naar de douche...

Ik kwam terug en ze zat op bed naakt en vroeg of ik kwam liggen,

Pijpen enzo doet ze wel lekker en geil ze houdt ervan alsje haar kontje kletst en vingert
Ze wil dat je haar borsten verwent...

Engels spreekt ze wel geen jota.. maar heb al bij al toch een hele leuke ervaring met haar gehad. Ze was zo geintreseerd in mij maar de taalbariere frustreerde haar dus hebben na de date nog gebabeld via transelate... Kwam voor een halfjuurtje en ben 45 minuten binnegeweest ongeveer door te babelen enzo met haar haha was ook de eerste keer dat ik samen met een dame gedouched hen daar.. ze vroeg me you shower en ik zei van nono home.. en dan deed ze teken van jij en ik shower en ja da laatk mij ni 2 keer zeggen e.. heeft ze mij in de douche nog 1 maal afgetrokken waarna ik klaarkwam op haar borsten wat eiglk niet de bedoeling was maar ze stond goed heet volgens mij.. voor niks glijmiddel nodig gehad ook...

Ik ga zo snel mogelijk terug.. was voor mij de aangenaamste date die ik daar al gehad heb persoonlijk..

@Dnice_ano2021 Kan je nog het recensie formulier invullen a.u.b. ? Je kan dit nog voor een beperkte tijd doen via de "Bewerk" knop? Als dat niet meer lukt, plaats dan een nieuwe post hier met recensie formulier ingevuld, we zullen dit dan nadien samenvoegen. 🙏

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels-airco-in-de-kamers.html
Totale kosten (in euro)
190
Had niet de intentie om te wandelen vandaag. Candy belde echter om te zeggen dat haar keel nog steeds veel pijn deed..en of ik nog wat medicatie 💊 kon brengen. Maakte een grapje over haar cim's….toch niet zo gezond?
Vroeg Candy om via Jenny een 📅 te regelen met Karla 3 uur later.

Deze "29-jarige" heeft een zwarte pruik, is stevig gebouwd, niet zoals de foto's. maar zonder vetrolletjes, beetje buikje, groot van gestalte, kleine borsten en een grote vagina met fameuze schaamlippen. Slecht geschoren. We hadden dinsdag al wat ℹ️ meegekregen van de bazin.

Introductie was aangenaam dus nam 1,5 uur, gezamenlijk wasje leuk.
Eenmaal op 🛌 moest ik ze aanmanen om te beginnen pijpen. Veel te zacht en traag, wat 👅 aan teelballen en anus. Telkens als ik een opmerking gaf kreeg ik een waslijst aan uitvluchten. En ja we hadden 🏠 gedoucht en zijn intiem geschoren.

Haar beginnen beffen. Ze was gedurende de eerste 🔟 minuten gespannen maar kwam dan toch los. Eerst 1 dan 2 vingers naar binnen en ze gaf het moment aan waar ik niet mocht stoppen. Sporadisch strelen. Ze had een klaarkom moment ✅ en kneep men hand bijna plat. Kreeg zelfs complimenten.

Dacht het 🧊 is gebroken…een mens kan zich vergissen.
Pijnbeurt 2 even zielig als de eerste.
Kwam al snel in cowgirl rijden, over naar doggy om dan plat te gaan. Begreep ze totaal niet en weg connectie. Zei wou missio. Op het einde wel passioneel knuffelen. ☑️.

Samen een sigaretje gerookt. Veel inhoud leek ze niet te hebben. Eerste keer in België 🇧🇪 aan het werk gaf ze aan. Wat een leugen is aangezien ze net daarvoor bij Casa Lucia werkte. Ook regelmatig een woordje Nederlands doet anders vermoeden.

Moest haar vragen wat we verder gingen doen 🙃. Massage dan maar, of wat zei daaronder verstond. Paar dots bodylotion, wat vervelend wrijven, en veel teveel op 1 plek. Belachelijk!
Stoppen die handel.

Geef dan maar een lange pijpbeurt voor ronde 2. Weer moeten aangegeven dat het wat steviger mocht, weer uitvluchten dat ze graag langzaam opbouwd. Tegelijk vingeren en ze was toch nat. Teveel aftrekken ipv pijpen. Was uiteindelijk goed stijf…stopt ze plots en zegt "het is tijd", met nog 7 minuten op de klok.⏰
Dikke middelvinger 🖕 meid!

Ik alleen naar de badkamer en zonder nog een woord te zeggen naar ⬇️ .

Jenny zag mijn gezicht en aan haar gezicht te zien was het blijkbaar niet de eerste keer bij klanten van Karla. Daarna nog een berichtje naar Candy met een respons die overduidelijk is. Beetje 😡 dat ze me niet heeft gewaarschuwd.

Herhalingsgevaar? Nada! Werk ethiek nihil. Mijn goesting voor de komende tijd idem dito

Second bad day at Kontich this week.

Nu goed, de eerste recensie is van een 25-jarige zoals hij aangeeft in een andere recensie. Dus duidelijk wat klikt bij de dame en wat niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan