Recensie Karma, Amersfoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
192
09/07/21
196
40
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/6822346-karma
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren de stoute schoenen aangedaan en Karma bezocht :) https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/6822346-karma Had haar advertentie de afgelopen week al eens een paar keer bekeken, de foto's spraken me aan en de recenssies van kinky zijn goed.
In de straat aangekomen, is het bellen met video whatsapp even iets wat moet gebeuren, ze wil weten wie er bij haar op de koffie komt, kan ik ook wel begrijpen, dus zo gezegd zo gedaan even een praatje door de telefoon en kreeg van haar het appje met huisnummer door! Parkeer mogelijkheden zijn er genoeg, dus dat is fijn, de dame ontvangt overigens niet In Amersfoort maar een klein dorpje vlak ernaast... Toen ik voor haar voordeur stond en de deur open ging, was ik blij verrast, wat een mooie slanke meid zeg, mmmm, zag er prima uit...
Ze vroeg me, mezelf uit te kleden om vervolgens op het bed plaats te nemen, er werd niet gesproken over douchen of wat dan ook, kwam van huis maar toch, de meeste dames trekken je eerst onder de douche door :D. hahaha
Toen ik op het bed lag kreeg ik het voorstel voor een blowjob, opzich was t lekker maar wel met condoom :( zonder was ook niet mogelijk begreep ik.
Dit zuigwerk duurde een minuut op 10, waarop ik aangaf te willen neuken, heerlijk dat ranke lijfje bovenop je paal heen en weer zien gaan! Wat ik jammer vond dat ze wat van me af gedraaid zat en ieder oog contact vermeed, afijn ik dacht dan doen we standje missionaris maar dat was eigenlijk hetzelfde, ook continu haar hand en vingers bij me lul en condoom, dit is niet heel fijn, zeker tijdens het klaarkomen voelde ik gelijk die hand er weer bij.... ben er ook gelijk uitgegaan rubber eraf, even schoonmaken! whats next dacht ik.... had nog tijd zat, maar de sex flow zat er niet goed in... Vroeg haar om een massage, dit deed ze dan voortreffelijk, heerlijk!!! Ze had hier duidelijk heel goed gevoel voor ;) Na de massage mezelf aangekleed, afscheid genomen en huiswaarts gekeerd! Karma ziet er leuk uit, de foto's kloppen 100% is ook wel vriendelijk maar mis de GFE.... en dan 200 per uur is voor Klaas geen herhalingsgevaar
 
Dit heb je vaak ook met meiden op de wallen bijvoorbeeld, dit soort types, gewoon naar binnen, eff hop hop en klaar, volgende graag :cautious: en dat is vaak voor de helft, voor 100,= alhoewel ik dat zelfs ook nog teveel vindt voor sommige dames :eek:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan