Recensie Katerine, Amsterdam (voorheen Amstelveen) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HuggyBear

Wandelaar
Forumpionier
67
30/06/21
36
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4928716-katerine
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hier maar weer eens beginnen met recenties, fijn voor de collega's!

Deze dame onlangs bezocht. Getriggerd door haar foto's.
De zwart/wit foto's zijn echt de realiteit.
Lieve kleine slanke dame. Mooie natuurlijke borsten, lekkere lippen waar ze aardig mee zoent.

Praat graag, echter alleen in het Russisch, dus veelvuldig lezen op Translate.
Gezellig samen douchen, waarbij er eerst ontsmettingsmiddel wordt gebruikt.
Hygiene is dus ok, maar een beetje overdone.

Kust aardig, TZ wat beperkt. Niet echt vol passie.
Bij het beffen/vingeren gebruikt ze een natuurlijke olie, alhoewel het vingeren niet echt gewenst was.
PZC is redelijk, geen CIM. Op een gegeven moment ging het echt lekker (toch nog) en kon ik het niet meer tegenhouden.... Klaargekomen in haar handen. Deed ze fijn!
Niet aan intiem toegekomen.

Zoals gezegd, aardige lieve dame, maar praat liever en is wel wat strikt met hygiene. Niet echt prettig.
Herhalingsgevaar? Weet het nog niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4928716-katerine#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezoekdatum: 16 juni 2021

Op deze zomerse avond voor de eerste keer langsgeweest bij Katerina naar aanleiding van bovenstaande recensie. Ik had haar profiel eerder voorbij zien komen echter haar foto's hielden mij tegen om contact met haar te leggen.

Whatsapp contact gaat via iemand anders omdat ze zelf nauwelijks de Engelse taal beheerst. Locatie is vlakbij Amstelveen waar ik eerder ben geweest met volop gratis parkeergelegenheid na 19:00.

Katerina ziet er veel mooier uit dan haar nukkige foto's doen voorkomen. Ik vond haar meer de geile buurvrouw die net onder de douche vandaan kwam en met haar natte haren en lichaam de deur open deed. Bij binnenkomst heb ik haar gelijk beetgepakt en mijn tong zo diep mogelijk in haar keel geduwd wat ze gewillig toeliet. Op de kamer probeerde ze met handen en gebaren me uit te leggen dat ze net van het strand kwam en haar schouders en borst had verbrand dus ik moest daar voorzichtig mee zijn. Ze vroeg me niet eens om geld dus heb het haar maar zelf gegeven. Even snel handen wassen en douchen en aan de slag.

Op bed verder gegaan met diep tongzoenen. In haar hals en tepels likken, zuigen en zoenen vond ze heerlijk. Om vervolgens haar wild te maken door haar beide gaatjes te likken. Ze genoot er volop van en door mijn hoofd vast te pakken moest ik vooral door blijven gaan van haar; wat een geil wijf! Daarna heb ik haar op d'r knieën gedirigeerd om voor de spiegel mij een deepthroat te geven waarbij ik ook haar hoofd mocht vastpakken. Helaas hield ze haar handen er elke keer tussen zodat ik niet all the way in haar keel kon gaan. Haar pijpkunsten waren niettemin zeer goed te noemen; ze hield zich niet in en slurpte er lustig op los. Daarna pakte ze een condoom en wilde ze doggy geneukt worden. Heerlijk als een dvp het initiatief neemt en weet wat ze van een klant wilt. Ik heb haar flink van langs gegeven en ze ging helemaal los. Spanken vond ze wat minder dus dat heb ik maar gauw achterwege gelaten. Vervolgens heeft ze me in cowgirl heerlijk bereden waar ze ook hier vol voor ging; ik voelde haar bezwete lichaam en voorhoofd tegen de mijne aan. Daarna heb ik haar weer mij laten pijpen en ook de ballen laten zuigen en likken. Helaas werd er niet, zoals aangegeven in voorgaande recensie, door haar gerimd. Weer ging ze met haar handen ertussen dus heb ik haar beide handen maar beetgepakt en op het bed gehouden zodat ze alleen haar mond kon gebruiken. Ze gaf me te kennen om niet in haar mond te komen. Na mijn seintje dat ik ging komen heeft ze heerlijk al mijn zaad eruit getrokken. Nadat ze zich had opgefrist kwam ze naast me in mijn armen liggen als een verliefd meisje en via Google Translate hebben we na zitten kletsen. Geen enkele aanstalten van haar kant om mij eruit te gooien. Na een tijdje begonnen we elkaar weer langzaam innig te tongzoenen en merkte ze dat mijn pik weer stijf was en trok ze me weer af tot ik mijn allerlaatste zaadcel eruit had gespoten.

Ik merkte dat ik nog langer bij haar kon blijven maar ben toch maar uiteindelijk naar de badkamer gegaan om me op te frissen. Heb haar achteraf €50 extra gegeven omdat ik een vol uur ipv een afgesproken half uur ben gebleven. Ze was zeer blij met het onverwachte extraatje.

Conclusie: ondanks de taalbarriére een hoog GFE gehalte en groot herhalingsgevaar voor mij.
 
RECENSIE
Afgelopen donderdagmiddag een afspraak voor twee uur gemaakt met Katerine. Via WhatsApp reageerde ze vlot op mijn verzoek en gaf zij het adres door. Ik werd evenals @HuggyBear tot haar aangetrokken door de foto's op Kinky. Eenmaal bij haar op bezoek was ik zeker niet teleurgesteld in real life. Katerine is het type dame waar ik van houd, klein, vrolijk en slank.

We gingen ons eerst allebei opfrissen onder de douche, dat was al een goed begin. Eenmaal op haar kamer verontschuldigde zij zich voor het feit dat zij geen Engels spreekt, maar alleen Russisch. Door de vertaal App die zij gebruikt, konden wij toch redelijk goed met elkaar praten. Vol overgave begon ze met een lekkere natte pijpbeurt, afgewisseld met heerlijke zoenen, zij ging zo zitten dat ik ondertussen haar kut kon verwennen met mijn hand, tot het moment kwam dat ik haar wilde neuken. Zij ging op mijn zitten en langzaam verdween mijn lul (mc) in haar kut. Het voelde heerlijk. Na een tijdje heb ik haar op haar rug gedraaid en haar verder in missionaris geneukt.

Even een pauze ingelast, waarin ze haar favoriete muziek liet zien en horen op haar mobiel en waarbij we regelmatig de vertaal App moesten gebruiken. Dat je niet rechtstreeks met elkaar kunt praten is wel wat onhandig, maar haar vrolijkheid en enthousiasme maakt veel goed en niet te vergeten haar heerlijke lichaam. Mooie borsten, lekkere billen, een prachtige kut en een mooi en lief koppie.

Toen was het tijd voor een tweede ronde. Zij maakte mijn lul weer stijf en gaf tegelijkertijd een prostaat massage. Dit voelde lekker en het was gauw weer tijd voor meer. Ik heb haar weer op haar rug gelegd en haar krachtig geneukt tot ik uiteindelijk heerlijk klaarkwam in haar kut (mc).

Daarna gaf ze mij nog een echte, krachtige massage en we sloten af met een gezamenlijke douche.

Intiem: Goed
Pijpen: Goed
Zoenen: Voldoende
Aftrekken: Voldoende
Tongzoenen: Voldoende
Prostaat massage bij klant: Goed

Extra's: beffen, pijpen zonder condoom, vingeren

Algemene beoordeling: Goed

Katerine is een lieve, leuke dame. De communicatie via een App is wat onhandig. Herhaling: Zeker, maar ik houd ook van afwisseling.
 
Door omstandigheden had ik een hele week niet geneukt. De ballen liepen al blauw aan dus de spanning moest eraf. Gisternacht voordat Kinky offline ging nog even het aanbod gescreend en zag ik een van mijn toppertjes "Google translate" Katerine weer online na een afwezigheid van 5 maanden. Gisternacht gelijk even privé geappt maar ze lag al te slapen maar ze bevestigde idd dat ze weer terug was.

Vanavond haar bezocht op een bekende locatie in Amsterdam West (ja idd daar bij het speeltuintje). Katerine is geen spat veranderd; in mijn ogen ziet ze er zelfs jonger uit. Communicatie nog steeds met de translator maar we kwamen er wel uit. Het was bloedjeheet in de woning want er was iets mis met de verwarming die op maximaal stond te loeien dus het leek wel een sauna.

Elkaar even geknuffeld en beetje zoenen. Uitkleden en naar de verplichte douche.

Op de kamer verder elkaar tongzoenen en afgetast. Ik merkte dat ze opgewarmd moest worden dus heb haar op bed gelegd en rustig haar beide tepels gelikt en gezogen waar ze gevoelig op reageerde. Verder elkaar zoenen en haar hals gelikt wat kennelijk te gevoelig voor haar was waardoor ze in de lach schoot. Langzaam naar beneden gegaan en met hele kleine likjes haar kutje gelikt waar ze zeer gevoelig op reageerde. Ze begon te krioelen van genot en kreunde zachtjes erbij waarna ik het tempo opvoerde. Ik nam haar kont er ook bij en begon haar op een hoger tempo volledig uit te likken. Ze werd er zeiknat van en mijn gezicht was helemaal nat van haar geiligheid. Na 10-15 minuten likken vond ik het genoeg geweest en dirigeerde ik haar om op de vloer te knielen. Ik hield haar loshangende haren met beide handen vast en gulzig pijpte ze me heerlijk deepthroat. Staand voor de spiegel zag ik hoe mijn pik in haar mond verdween en af en toe duwde ik haar hoofd helemaal tegen mijn buik aan. Beetje kokhalzen en doekje erbij om haar mond af te vegen. Gewillig heeft ze me een tijd op haar knietjes afgezogen en daarna wilde ze geneukt worden. Even condoom erom heen en legde ze een kussen onder haar heupen zodat ik haar goed diep in missionaris kon nemen. Ze werd helemaal wild en begon erbij te grommen toen ik haar neukte en wilde alleen maar harder en harder. Na een tijdje in missionaris heb ik me vervolgens omgedraaid op bed en in standje cowgirl neukte ze me op mijn verzoek juist heel rustig want ik stond op het punt om al te komen. Na een paar minuten cowgirl vroeg ik haar om me weer te pijpen. Condoom er weer af en gulzig pijpte ze me weer als een bezetene deepthroat. Na een seintje van mijn kant dat ik ging komen trok ze al mijn opgespaarde zaad eruit en was ze verrast over de hoeveelheid die eruit kwam. Even met wat doekjes schoongemaakt en kwam ze zoals altijd in mijn armen liggen om bij te praten via de translator. We hebben volgens mij nog een half uur nagepraat en er was totaal geen aanstalten om me eruit te werken. Katerine stelde op eigen initiatief voor om me nog een massage te geven maar ik wees naar mijn pik want ik voelde dat er nog wat in het vat zat. Ze pakte wat olie en smeerde met beide handen mijn pik en ballen in en begon aan een heerlijke penismassage. Normaal heb ik moeite om binnen een uurtje 2 keer te komen maar Katerine begon me wederom te pijpen en ik hield me vast aan de gedachte dat ze mijn geile vriendinnetje was die koste wat het kost mijn sperma wilde hebben en na een tijdje lukte het haar toch om me nogmaals te laten komen. Ik gebaarde haar dat de ballen nu echt leeg waren. Daarna kwam ze nogmaals in mijn armen liggen maar ik hield het deze keer kort en gingen we samen de douche in.

Terug op de kamer aankleden, even weer met de translator gecommuniceerd, netjes afgerekend, bij de deur relaxed nazoenen en mijn weg verder vervolgd.

Samengevat: leuk weerzien en wederom een heerlijke ontspannen GFE gehad met deze lieve en goedlachse Katerine ondanks de communicatie via de translator. Voor mij een absolute blijvertje.

Herhalingsgevaar: JA!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4928716-katerine
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze heerlijkheid ook bezocht. Wat een schatje zeg! Lekker slank, lief gezicht, geen tatoeages of piercings en geilt lekker mee. Jammer dat de communicatie uitsluitend via translate gaat. Ontvangst op een mooie en nette locatie. Intiem niet gedaan omdat ik gewoon te groot geschapen voor haar ben. Maar haar heerlijk gebeft waarbij ze aan gaf niet vies te zijn van een vingertje in haar strakke kontje.
 
Weet je zeker dat "anaal bij sexwerker" klopt? Ze adverteert er niet mee en aangezien jouw dingdong te groot is voor intiem lijkt anaal bij haar helemaal uit den boze.

Voordat Katerine bestookt wordt door anaalliefhebbers.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ben ook al meerdere keren bij Katerine geweest. altijd vrolijk en goedlachs. ze is fris en schoon en lief.
douchen kan, tongzoenen volop en lekker, pzc, ballen likken, en ook nog meer beneden, beffen, vingeren in vagina en kontje. intiem met condoom in meerdere standjes.
als je haar goed behandelt en niet te ruw geniet ze er volop mee.
zeker een aanrader.
einig minpunt is dat alles via google translator moet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan