Recensie Katherina Fetish, Verversrui 20 - Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na al jullie positieve recensies ben ik aan het overwegen om ook eens langs te gaan. Maar waar precies in Antwerpen is het? Kan je makkelijk parkeren? Is de locatie wat discreet?
Ze zit in de verversrui in het SKW. Niet echt discreet.
In theorie zit ze achter het raam, maar in werkelijkheid zit ze altijd volgeboekt.
Ik zelf heb haar ontmoet toen ze een zeldzame keer op een klant zat te wachten, zo'n 10 jaar geleden. Toen was ze nog niet zo bekend.

Écoutez moi bien maintenant. Je peux faire ce que je veux. Ou moins vous pensez à moi ou mieux vous dormez. Et quelles sont les prix et le services. .... c est à moi. OK?
Afgelopen week heeft ze mee WEER voor niets naar Antwerpen laten rijden. Ik was er bijna toen ze mij liet weten en dubbele afspraak te hebben gemaakt. Dat is de 3de keer nu. Ze bood me aan dar ik volgende keer gratis mocht. Maar dat is onzin, want elke dag en tijd die ik noem is ze bezet. Ik ben er klaar mee.
I m the bossss
Écoutez moi bien maintenant. Je peux faire ce que je veux. Ou moins vous pensez à moi ou mieux vous dormez. Et quelles sont les prix et le services. .... c est à moi. OK?

I m the bossss

Afgelopen week heeft ze mee WEER voor niets naar Antwerpen laten rijden. Ik was er bijna toen ze mij liet weten en dubbele afspraak te hebben gemaakt. Dat is de 3de keer nu. Ze bood me aan dar ik volgende keer gratis mocht. Maar dat is onzin, want elke dag en tijd die ik noem is ze bezet. Ik ben er klaar mee.
I m the BOSSSS
I m the BOSSSS
Gewone sex is ook mogelijk.
Non it s no possible

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan