Recensie Kayley , Schippersstraat 32/3 , nacht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 18138

Meubelstuk
3.085
08/11/22
3.538
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook nog behoorlijk nieuw is deze blonde Roemeense in uitdagend zwart setje. Zeker bovengemiddeld knap voor het raam , en boven valt ook nog wel mee. Is moeilijk op leeftijd te schatten, en zelf wou ze niet zeggen.
Starterdate gedaan 50€ , en dat was keurig. Goede pijpster ( gaat ook wel even door) en intiem bovenop.
was oke.
Netjes de tijd vol , en naderhand heeft ze me de diverse mogelijkheden verteld. Een half uur is 100 met meer mogelijkheden.
Ze praat zowiezo graag.
Ook de GFE is mogelijk maar weer extra.
Weet niet of ik dat doe maar standaard date is zeker te proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in het voorbijgaan vluchtig iemand gezien daar. Maar kan niets bevestigen. Klopt die (E+) maat, het lijkt me iets te hoog ingeschat, maar ik heb ook dat niet goed kunnen zien, dus....
 
Ook nog behoorlijk nieuw is deze blonde Roemeense in uitdagend zwart setje. Zeker bovengemiddeld knap voor het raam , en boven valt ook nog wel mee. Is moeilijk op leeftijd te schatten, en zelf wou ze niet zeggen.
Starterdate gedaan 50€ , en dat was keurig. Goede pijpster ( gaat ook wel even door) en intiem bovenop.
was oke.
Netjes de tijd vol , en naderhand heeft ze me de diverse mogelijkheden verteld. Een half uur is 100 met meer mogelijkheden.
Ze praat zowiezo graag.
Ook de GFE is mogelijk maar weer extra.
Weet niet of ik dat doe maar standaard date is zeker te proberen.
Beste nachtjager. Wat ik in je relaas niet begrijp is dat je aan stipt dat ze bovengemiddeld is voor een raam. Tja, ik vind dat minachtend tegenover die meisjes. Er zitten heus wel heel aantrekkelijke meisje in deze buurten.
 
Inderdaad het adres waar pareltje Isabella staat, is niet in verlof momenteel want heb ze deze week nog bezocht.
Recensie werd opgestart in juli toen Isabella in verlof was. Vandaar vermoedelijk de verwarring. Zal een tijdelijke geweest zijn in mijn ogen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan