Recensie Kelly, Leiden Privé 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
889
29/08/21
2.839
26
Helaas waren mijn favoriete dames niet aanwezig of niet beschikbaar, dus ben ik deze week langs geweest bij Kelly. Kelly is een hele mooi donkere Caribbean beauty met een ontzettend lekkere kont. Heerlijke kleine borsten met grote donkere tepels, die ik voorzichtig mocht likken (ze was wat gevoelig, maar zo'n lekkere grote harde tepel voelde heerlijk in de mond). Vooraf even opfrissen in de douche. Qua looks is het helemaal okee bij haar, maar ik was de service van mijn vaste dame(s) gewend. Zoenen liet ze niet echt toe, wel af en toe een kusje. Pijpen zonder doet ze na extra betaling (€50). Beffen heb ik niet geprobeerd. Haar in doggy nemen is een feest (top uitzicht). Heerlijk klaargekomen over haar lichaam (dat liet ze toe). Herhalingsgevaar zit er voor mij niet echt in, omdat ik graag met mijn vaste dame(s) afspreek (het geld kan maar 1x rollen). Dit was mijn eerste keer bij haar en misschien dat het daarom af en toe wat afstandelijk leek. Maar voor de liefhebbers van leuke Caribbean schoonheden is zij een aanrader om een date mee uit te proberen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/kelly/
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hier nog even het ingevulde recensieformulier. Extra pzc, dat was lekker nat.
 
Moeilijk te zeggen met alleen een beeld van achteren, maar het zou zomaar kunnen.
Afmetingen komen aardig overeen en spreken allebei ook NL.
Toch zelf gaan uittesten geloof ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan