Algemeen Kenia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand nog leuke gelegenheden of ervaringen te delen in Bamburi?
Niet in Bamburi maar ik heb van een poosje terug wel een leuke ervaring te delen over Nairobi.

Ik was in Nairobi voor werk en erg toe aan een massage. Zo'n echte waar je spieren echt bewerkt worden en waar je als herboren uitkomt. Mijn ervaring met massage salons (zelfs die op het strand bij Bamburi) is dat dit over het algemeen ook echt om de massage gaat. Wel even gegoogled en in Westlands een Salon gevonden met een gemiddelde Google review van 4,9 bij 75 reviews. Moet dus een prima salon zijn.

Was het ook. Netjes, mooie grote salon en vriendelijk personeel. Duidelijk dat hier geen extras worden gegeven (hoe fout kun je het hebben).

Heb me als extra Turks Stoombad en een scrub laten verkopen. Een jongedame kwam me halen, erg stevig (dik), totaal niet mijn type maar voor een massage helemaal prima.

In het stoombad (Ik was naakt, zij had een badpak aan) bij de scrub al duidelijk dat ze niet van het preutse is. Hou ik wel van. Niet te veel gedoe rondom de edele delen, die zitten er nu eenmaal en daar krampachtig om heen werken is alleen maar irritant.

Na de scrub de massage, lag lekker op mijn buik terwijl zij begon met de benen. Ook geen gedoe met handdoekje over de billen ofzo. Prima! Stevig als ze is voel ik haar af en toe, ik dacht dat ik blote huid voelde. Negeren want ze doet me ook best pijn. Tot ik een borst in mijn hand voel (geen ongelukje). Toch even kijken, is ze compleet naakt. Ze had het bloedheet, of ik dat een probleem vond. Nee hoor, doe je ding.

Massage ging door maar ondertussen wel duidelijk dat er meer mogelijk was. Massage was verder uitstekend en richting het eind begon ze uiteraard wel wat te teasen. Werd een beetje een doel van mij om niet stijf te worden en dat is redelijk gelukt. Toen ze klaar was vroeg ze of alles naar wens was. Jazeker.

Mocht ik gaan douchen of "is there anything else" dat ze kon doen voor mij. Wat had ze zelf ingedachten? Dat was natuurlijk duidelijk en ik heb veel te veel betaald voor een happy end.

Maar goed, als jij aan mij zit, dan zit ik aan jou en dat ze geen kleren aan had hielp enorm. Moest even zoeken naar haar poes en die bleek en kaal en kleddernat te zijn. Zij was geiler dan ik (tot dat moment) Ik weet vrij zeker dat als ik haar neergelegd had ik haar had kunnen neuken zonder condoom. Ben daarvoor ook echt even in de verleiding geweest maar het bleef bij trekken en vingeren.

Gezien de recensies en hoe de salon eruitziet denk ik dat ik geluk heb gehad. Als ik weer een keer in Nairobi ben (mocht dat ooit gebeuren) dan ga ik er zeker nog een keer langs. Sowieso een goede massage en soms een welkome verrassing :)
 
Hoe doen jullie eigenlijk in Kenia jezelf beschermen tegen soa's? Aangezien er nogal wat rond gaat daar lijkt me handig sowieso condoom te gebruiken bij het neuken. Ik twijfel nog een beetje of ik het pijpen zonder zou durven. Wil niet met een soa terug thuis komen… wat doen jullie normaal in Kenia?
 
ik sex met en pijpen zonder ,als je een vaste vriendin hebt kan je vragen voor een test te gaan doen ,dit is geen probleem natuurlijk zelf ook laten testen ;).
dit is een rare vraag om te stellen maar daar maken ze absoluut geen probleem over ,ik vond dit in het begin ook ongemakkelijk om deze vraag te stellen maar je zal zien dat ze daar geen probleem uit maken .
 
Terug
Bovenaan Onderaan