Kerstcadeaus voor de dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.043
20/08/21
1.485
30
Cadeautjes kopen heb ik een bloedhekel aan. Ik vind alle dingen oninteressant en weet niet wat ik moet kopen.
Ik vind het ook moeilijk om de grens tussen cheap en overdreven te bepalen.
Dus vandaag naar de Lush gegaan en zeepjes gekocht.
Een dame bezocht en ook iets mee gegeven voor een paar van haar vriendinen die er nu niet zijn. ("mijn" meisjes zijn van het type die elkaar wat gunnen...en veelal bevriend of zelfs familie zijn)
Hoe doen jullie dat met cadeautjes voor de favorite dames?
 
Laatst bewerkt:
Echt puur dvp daar zal ik geen cadeau voor kopen. Neukvriendinnetjes die ook niks terugvragen daar krijg ik sowieso ook kleine cadeautjes van en koop dus zeker iets leuks. De vraag is dan alleen altijd - wat?
 
Af en toe een klein kadootje geven (tussen 5 en 10 euro) en de service gaat met sprongen vooruit en de band ook. Prijzen gaan dan ook niet meer omhoog.
Aan alle kanten voordelen. Niet speciaal met kerst. Wel dames die ik vaker zie en waar ik een band mee hebt.
Een flesje wijn of een doos chocolade is altijd goed. Doe het niet vaak, maar af en toe een keer by surprise.
 
Als ik het uberhaupt al doe, een cadeautje geven aan een dvp, dan is dat omdat ik een klik voel met een dame en omdat het een enkele keer spontaan in me opkomt. Maar om nou een cadeau aan een dvp te geven om het simpele feit dat het kerst is, nee dat zul je mij niet zien doen. De periode rond kerst geef ik jaarlijks normaliter nog wel een cadeaus mijn dierbaren, maar daar horen de dvp's niet toe.
 
Heb ooit met en rond kerst 8 verschillende dozen chocolade gehad in verschillende formaten. Luchtjes, een fles wijn, cadeaukaarten, bankbiljetten, relatiegeschenken v locaties waar de Girls Unlimited gangbangs gehouden werden .. heb het allemaal voorbij zien komen.

Gouden tijden, waar niets meer v over is helaas. Tegenwoordig ben je al blij als iemand uberhaupt een fooitje achterlaat.
 
Dan ben jij (net als ik) een uitzondering. Waar men vroeger in het weekend makkelijk de man 100 gulden per avond ophaalde in een restaurant, haalt men nu nog niet eens de man een paar euro op aan fooi. En daarnaast wil het gros ook nog eens alleen maar digitaal betalen en wordt het bij je inkomen opgeteld voor de belastingaangifte.

Nederlanders genieten in het buitenland ook de twijfelachtige eer dat ze de minste en ook de laagste fooien geven.
 
Komt inderdaad vooral door het digitaal betalen. Er is steeds minder munt en biljetten geld in omloop.
Ik geef overigens ook nog regelmatig fooi. Op een terras, kapper en bij de bezorgers van eten aan de deur.
 
Och Peter, je weet het toch wel. Nederlanders willen het liefste zoveel mogelijk voor zo min mogelijk.

De laatste keer op vakantie liet ik 2 gekochte flessen wijn, zakjes met snoep voor de kindertjes en 2 zakjes snoepjes voor katten en een hondje achter + 20 euro voor de eigenaren van ons gehuurde appartement achter. Verstopt onder een tafelkleedje ?
Helaas geen reactie gezien, want toen waren we al aan de huisreis begonnen.

Zo kan het ook ?
 
fooitje is altijdt fijn en Cadeautjes , ik neem altijd iets van Dior mee . ? en dan haal je een luchtje die je zelf ook lekker vind .
dan elke keer als je op bezoek bij een van je bezoek adresjes komt dan doe je verzoek om lekker luchtje te dragen .:eek:
en het wordt meestal wel gewaardeerd door de meiden als je wat mee neemt voor ze ,
je moet er ook geen gewoonte van maken .
en soms krijg je wat terug . ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan