Recensie Kiki/Kalina, Alkmaar, Achterdam 2p g1 t7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt volgens mij doet ze dat ook niet. Kreeg al eens een veer in mijn reet dat ik het niet nog nooit het gevraagd aan der. Ik zei toen , ik vroeg na de 3e keer ofzo eens,, wat doe je voor extra daar zat pzc niet tussen.
Dan hoef ik het ook niet te vragen hè,,
 
Ben deze week ook weer bij Kiki geweest was een leuk weerzien!
Mijn pik was al hardt dus hup condoom erom en pijpen dat doet ze echt lekker nog even 69 gedaan en hup zei eerst bovenop en daarna kon ik aan het werk.
Eerst zei op haar rug en daarna nog even doggy maar ben klaargekomen met haar benen in mijn nek ,het was heet maar het was echt lekker! Neigt naar gfe maar dan mis ik nog een paar dingen,maar dat maakt niet uit mij ziet ze snel weer terug..
Deze vakantie kost alles met die leuke dames op de Dam!!!😜💦
 
Shit ze gaat op vakantie zei ze vandaag tegen mij , ze was aan het inpakken en ging naar huis.
Ben ook met onverrichte zaken naar huis gegaan moeste lang wachten bij d2 had geen zin om nog langer te wachten!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik kom net van deze kleine knappe dame. Alleen had ze geen sexy lingerie aan vandaag een paarse soort ondergoed en paarse bh vind zwart toch echt geiler bij der staan. Het was lekker alleen ze vroeg me wat er binnen de kamer gebeurd hier niet te delen in details.Dus doe ik dat ook niet.
 
Het nummer wat ze gebruikt(e) is volgens mij niet meer in gebruik door haar ,haar foto is weg en al een heel tijd niet online geweest.
Wanneer ze terug komt weet ik niet.
Of ze nog terug komt weet ik ook niet.
Daar heb ik het ook niet over gehad met haar eigenlijk. We zullen zien?!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan