Recensie Kim, Belle Unique, Meise 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Privecco

Newbie
1
24/07/22
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kim-45.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent op bezoek geweest bij Kim in Belle Unique te Meise.
Ik had eerst een afspraak met haar collega, maar toen ik aankwam was ze niet aanwezig. Gelukkig maar want ik heb nu een geweldig moment kunnen beleven met de knappe petite Kim. Heel lieve meid die me meteen op mijn gemak stelde met een leuke massage waarna het echte werk begon. Een heel aangename girl friend experience die heel passioneel en natuurlijk aanvoelde. Net wat ik nodig had.
De locatie zelf was niet meteen belle of unique te noemen, maar Kim heeft dit allemaal bijzaak gemaakt.
 
jij hebt geluk gehad.
maar er staan nog een paar commentaren over Belle Unique met dezelfde opmerking: langsgegaan en dame met wie afgesproken bleek er niet te zijn. ik heb ook die ervaring gehad telefonisch afgesproken op moment van afspraak aangebeld en ook nu bleek bedoelde dame niet aanwezig. heb een beetje de indruk dat het afhangt wie de telefoon aanneemt. eerste keer met nederlands sprekende dame aan de telefoon perfect kunnen afspreken tweede keer met aan frans sprekende heer totaal fiasco dame niet aanwezig en dan wordt ter plekke een defile gehouden van aanwezige dames. Er is daar duidelijk nog verbetering mogelijk in de organisatie
 
Terug
Bovenaan Onderaan