Recensie Kim en Tineke, Rendez-vous, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ericje66

Wandelaar
54
08/10/21
23
1
Eindelijk was het zo ver; het lang verwachte trio met Kim en Tineke. Op tijd gereserveerd want anders zijn de dames weer bezet natuurlijk.
Tandjes gepoetst, vers gedoucht en rap naar Made gereden. Ze hanteren hier trouwens een trio vriendelijk tarief, wat helaas niet ieder huis doet.
Het nadeel van hoge verwachtingen is dat je bijna alleen maar teleurgesteld kunt worden. Kim kende ik al en de recensies over Tineke zijn goed, dus wat kan er misgaan?
Helemaal niks dus. Verwachtingen zijn ruim overtroffen!
We hadden 1 1/2 uur om samen te genieten waarbij ik koos voor de variant waar de dames ook samen genieten. Dat heb ik geweten!
Heerlijk hoe ze samen bezig gaan waarbij ik zeker niet vergeten werd. De dames vullen elkaar ook goed aan, 2 verschillende types, andere bouw, maar dat maakt het extra leuk. Super als je met de ene zoent, terwijl de ander met je jonge heer speelt. Tussendoor samen in bad. Zo jammer dat je als man niet het ene na het andere orgasme kunt hebben, maar al met al was ik best tevreden over m'n eigen prestaties en volgens mij waren de dames dat ook.
Details blijven verder tussen ons. Naast mooi en sexy zijn het ook gewoon hele leuke dames waar je lekker mee kunt kletsen en die je zo mee naar huis zou nemen.
Top!
 
Beste @ericje66 ,
Bedankt voor je recensie, maar dit staat in de verkeerde rubriek, hoort onder clubs en privehuizen Noord-Brabant en zou je dan ook het voorvoegsel recensie en een recensieformulier kunnen toevoegen?
 
Beste @ericje66 ,
Bedankt voor je recensie, maar dit staat in de verkeerde rubriek, hoort onder clubs en privehuizen Noord-Brabant en zou je dan ook het voorvoegsel recensie en een recensieformulier kunnen toevoegen?
Hoi Paulus hoe, waar vind ik dat recensie formulier? Heb gister verschillende dingen geprobeerd maar niet gelukt. Of kijk ik er langs?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan