Recensie Kim (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 14/1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
532
31
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagochtend wandelingetje om zes uur, en er zat 1 dame. Langzaam aan druppelden de dames binnen en om 9 uur bij Kim naar binnen. Wat een heerlijke sessie, bj voortreffelijk en lang, en mocht haar poesje strelen, ontop ging ze los, mocht haar kont niet vasthouden want ze wilde zelf controle houden, borsten vastpakken was geen probleem, daarna switchde ze zelf naar reverse cowgirl ging weer los, toen weer omdraaien en ontop, vervolgens weer bj, daarna rubbertje eraf en afgemaakt met gel en de hand. bj mocht ook zonder rubbertje, kussen was ook mogelijk, maar wel met bijbetaling. Stelde ook nog een trio voor met haar zus ☺️ maar trio's is niet mijn ding.
Herhalingsgevaar 100%. En misschien toch maar eens een trio met haar zus proberen ?? Ze werken allebei alleen de dayshift.
 
Zaterdagochtend wandelingetje om zes uur, en er zat 1 dame. Langzaam aan druppelden de dames binnen en om 9 uur bij Kim naar binnen. Wat een heerlijke sessie, bj voortreffelijk en lang, en mocht haar poesje strelen, ontop ging ze los, mocht haar kont niet vasthouden want ze wilde zelf controle houden, borsten vastpakken was geen probleem, daarna switchde ze zelf naar reverse cowgirl ging weer los, toen weer omdraaien en ontop, vervolgens weer bj, daarna rubbertje eraf en afgemaakt met gel en de hand. bj mocht ook zonder rubbertje, kussen was ook mogelijk, maar wel met bijbetaling. Stelde ook nog een trio voor met haar zus ☺️ maar trio's is niet mijn ding.
Herhalingsgevaar 100%. En misschien toch maar eens een trio met haar zus proberen ?? Ze werken allebei alleen de dayshift.

@Mario357

Hier klopt iets niet Mario. SS 32/1 is in de dagshift de vaste stek van Vanessa. De beschrijving die jij geeft van Kim komt helemaal niet overeen met Vanessa, haarkleur, cup en leeftijd zijn volledig anders. De zus van Vanessa is momenteel in Roemenië dus dat trio met de zus kan ook niet kloppen.

Ik denk dus dat je deze Kim op een ander adres bezocht hebt.
 
Als er iemand op de hoogte is van het reilen en zeilen in de SS 32 zal het wel Sakis.R zijn.
Dus Mario ik denk dat je verhaal van geen kanten klopt. Er is hier nochtans een plannetje van het SKW.
SS 32 is gemakkelijk te lokaliseren.
Niks verkeerd met veel fantasie Mario maar toch ....
 
Als er iemand op de hoogte is van het reilen en zeilen in de SS 32 zal het wel Sakis.R zijn.
Dus Mario ik denk dat je verhaal van geen kanten klopt. Er is hier nochtans een plannetje van het SKW.
SS 32 is gemakkelijk te lokaliseren.
Niks verkeerd met veel fantasie Mario maar toch ....

Voor alle duidelijkheid, ik heb Mario niet willen beschuldigen van zijn fantasie gebruikt te hebben al is het wel een redelijk onwaarschijnlijk verhaal wat hij hier en in het Stamcafé neerschrijft. Gisteravond 3 dames bezocht, om 1u naar zijn hotel, om 6u deze ochtend al terug aanwezig in het SKW en om 9u al terug bij een dame binnen.

Je zou voor minder de huisnummers verkeerd beginnen lezen ;)

Toevallig was ik gisteravond ook in het SKW dus weet ik wie er in de avond op SS 32/1 stond, ook die dame komt niet overeen met de beschrijving van Mario.

Ik sluit echter niet uit dat hij bvb op SS 34 deze Kim bezocht heeft, op SS 34 ken ik namelijk geen dames.
 
Het was 32 of 34, in ieder geval pandje met 3 ramen haar zus heet Sara, heeft zwart haar en draagt een bril, heeft een grote tekst tat op haar onderbuik en spreekt heel goed engels, beter dan kim, haar zus staat op raam 3. Was vanmorgen daar, dus misschien dat een mede wandelaar het nr. kan checken?
 
Het was 32 of 34, in ieder geval pandje met 3 ramen haar zus heet Sara, heeft zwart haar en draagt een bril, heeft een grote tekst tat op haar onderbuik en spreekt heel goed engels, beter dan kim, haar zus staat op raam 3. Was vanmorgen daar, dus misschien dat een mede wandelaar het nr. kan checken?

Lijkt me dus, zoals ik dacht SS 34 te zijn.

Thx voor de verduidelijking.
 
Volgens de vandaag geldende regels MOGEN de dames beginnen werken om 5u00 maar er zullen er niet al te veel zijn die dat doen. Dat er om 6u00 slechts 1 dame aanwezig was zegt genoeg.

De regels en uren zullen op 1 september wijzigen maar voor zover ik weet zijn de exacte shifturen vanaf 1 september nog niet vast gelegd door 't Stad of toch nog niet gecommuniceerd naar de raamvrrhuurders.
 
ze is er (nog) niet vandaag en haar zus is naar de nightshift verhuisd, die stond er gisteravond.
Het is overigens ss14-1, ik zal vragen het aan te passen
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kim stond vandaag met een vriendin Anna in hetzelfde raam. Duidelijk op zoek naar een klant voor een trio. Na mijn 2 de passage gezwicht voor de verleiding en binnengestapt. 2 types van meisjes die me wel bevallen, niet te groot en hun samengestelde leeftijd onder de mijne. Van beide een pijpbeurt gekregen terwijl ik de borstjes van de ander likte. Kim was degene die wou geneukt worden, en dat was eigenlijk ook mijn voorkeur. Terwijl ik haar neukte zorge Anna voor wat hitsig taalgebruik. Eerst zat Kim op me, wat een mooi zicht op dat leuke snoetje en borstjes. Dan veranderen van positie zodat ik haar in missio kon neuken, elkaars lichamen tegen elkaar. Ik ging ondertussen ook mee in het hitsig taalgebruik waarbij Anna steeds voor de repliek zorgde. Ze had er geen bezwaar tegen hard geneukt te worden. Met plezier schoot ik het condoom vol. Graag had ik ze beide geneukt maar dat zal voor een langere sessie zijn denk ik.
 
Kim stond vandaag met een vriendin Anna in hetzelfde raam. Duidelijk op zoek naar een klant voor een trio. Na mijn 2 de passage gezwicht voor de verleiding en binnengestapt. 2 types van meisjes die me wel bevallen, niet te groot en hun samengestelde leeftijd onder de mijne. Van beide een pijpbeurt gekregen terwijl ik de borstjes van de ander likte. Kim was degene die wou geneukt worden, en dat was eigenlijk ook mijn voorkeur. Terwijl ik haar neukte zorge Anna voor wat hitsig taalgebruik. Eerst zat Kim op me, wat een mooi zicht op dat leuke snoetje en borstjes. Dan veranderen van positie zodat ik haar in missio kon neuken, elkaars lichamen tegen elkaar. Ik ging ondertussen ook mee in het hitsig taalgebruik waarbij Anna steeds voor de repliek zorgde. Ze had er geen bezwaar tegen hard geneukt te worden. Met plezier schoot ik het condoom vol. Graag had ik ze beide geneukt maar dat zal voor een langere sessie zijn denk ik.
Voor 50€???🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan