WHEM Kim Rotterdam (Thais)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben eergisteren geweest. Vluggertje was niet mogelijk. Alleen half uur of uur. Vantevoren gevraagd of ze zwarte kousen kon aandoen en of je vaker mag komen. Ze zei van ja.
Eenmaal aangekomen, smoezelig huis. Werd gelijk doorgeleid naar een nog smoezeliger kamer, gelijk naast de voordeur. Heel donker en rommelig. Ik hoorde nog andere mensen in huis. Ik had eigenlijk al moeten weggaan, maarja. Toen ik vroeg waarom ze geen zwarte kousen aanhad, leek ze ineens geen engels meer te kunnen. Wel, ik probeerde haar 3/4x te kussen maar ze draaide steeds weg of gaf een kus op mijn wang. Ze lag er stil bij en bewoog niet. Toen ging ik maar haar borsten zuigen. Begon ze te zeuren, zachtjes, niet te hard, doet pijn. Kennelijk was haar engels weer terug. Daarna maar haar kutje gaan vingeren, maar begon ze ook te zeuren. Zachtjes, niet te hard, blabla. Dus ik vroeg, word er nog gepepe of wa, toen deed ze met pijn en moeite met het puntje van haar tong mijn eikel aanraken en begon ze slap af te trekken, zucht, toen was ik het zat. Mijn lul maar in der bek geschoven, ging ze weer zeuren, maar kon niks verstaan, haha, gwn blijven stoten en toen spoot ik haar bek vol. Ze schrok ervan, spuugde het uit, sperma was op der lip en kin. Ze maakte zich druk om druppels op het bed. Ze heeft een mooi gezicht, verdacht mooi, grote neptieten, niet echt geil, staan te strak, en kutje leek op een designerkut. Ik vond het een beetje shady, 50/50 dat het misschien een omgebouwde is. Ik vond het niet de moeite waard. Niks uit haar add deed ze en was niks aan. Echt jammer. Betaalt voor 30 min, stond na 15 min ontevreden weer buiten. Geen herhalingsgevaar. Ontvangt idd in zuid. Toen ik wegging, verschoonde ze de lakens ook niet maar streek ze het glad. Ik zag ook nergens condooms, alleen een keukenrol en doosje natte doekjes. Zonde, maar een fantasie armer.
 
Ik ben eergisteren geweest. Vluggertje was niet mogelijk. Alleen half uur of uur. Vantevoren gevraagd of ze zwarte kousen kon aandoen en of je vaker mag komen. Ze zei van ja.
Eenmaal aangekomen, smoezelig huis. Werd gelijk doorgeleid naar een nog smoezeliger kamer, gelijk naast de voordeur. Heel donker en rommelig. Ik hoorde nog andere mensen in huis. Ik had eigenlijk al moeten weggaan, maarja. Toen ik vroeg waarom ze geen zwarte kousen aanhad, leek ze ineens geen engels meer te kunnen. Wel, ik probeerde haar 3/4x te kussen maar ze draaide steeds weg of gaf een kus op mijn wang. Ze lag er stil bij en bewoog niet. Toen ging ik maar haar borsten zuigen. Begon ze te zeuren, zachtjes, niet te hard, doet pijn. Kennelijk was haar engels weer terug. Daarna maar haar kutje gaan vingeren, maar begon ze ook te zeuren. Zachtjes, niet te hard, blabla. Dus ik vroeg, word er nog gepepe of wa, toen deed ze met pijn en moeite met het puntje van haar tong mijn eikel aanraken en begon ze slap af te trekken, zucht, toen was ik het zat. Mijn lul maar in der bek geschoven, ging ze weer zeuren, maar kon niks verstaan, haha, gwn blijven stoten en toen spoot ik haar bek vol. Ze schrok ervan, spuugde het uit, sperma was op der lip en kin. Ze maakte zich druk om druppels op het bed. Ze heeft een mooi gezicht, verdacht mooi, grote neptieten, niet echt geil, staan te strak, en kutje leek op een designerkut. Ik vond het een beetje shady, 50/50 dat het misschien een omgebouwde is. Ik vond het niet de moeite waard. Niks uit haar add deed ze en was niks aan. Echt jammer. Betaalt voor 30 min, stond na 15 min ontevreden weer buiten. Geen herhalingsgevaar. Ontvangt idd in zuid. Toen ik wegging, verschoonde ze de lakens ook niet maar streek ze het glad. Ik zag ook nergens condooms, alleen een keukenrol en doosje natte doekjes. Zonde, maar een fantasie armer.
Dus omdat ze zich niet aan de afspraak hield en niet aan jouw verwachtingen voldeed, heb je haar uit boosheid, frustratie en teleurstelling maar verkracht?
 
Slaat echt nergens op wat je nu zegt. Ik was niet boos, niet gefrustreerd, wel teleurgesteld door haar valse add. Van verkrachting zeker geen sprake. Ze zei nog thank you.
Zulke beschuldigingen zijn heftig en word zeker niet gewaardeerd.
 
Ik ben eergisteren geweest. Vluggertje was niet mogelijk. Alleen half uur of uur. Vantevoren gevraagd of ze zwarte kousen kon aandoen en of je vaker mag komen. Ze zei van ja.
Eenmaal aangekomen, smoezelig huis. Werd gelijk doorgeleid naar een nog smoezeliger kamer, gelijk naast de voordeur. Heel donker en rommelig. Ik hoorde nog andere mensen in huis. Ik had eigenlijk al moeten weggaan, maarja. Toen ik vroeg waarom ze geen zwarte kousen aanhad, leek ze ineens geen engels meer te kunnen. Wel, ik probeerde haar 3/4x te kussen maar ze draaide steeds weg of gaf een kus op mijn wang. Ze lag er stil bij en bewoog niet. Toen ging ik maar haar borsten zuigen. Begon ze te zeuren, zachtjes, niet te hard, doet pijn. Kennelijk was haar engels weer terug. Daarna maar haar kutje gaan vingeren, maar begon ze ook te zeuren. Zachtjes, niet te hard, blabla. Dus ik vroeg, word er nog gepepe of wa, toen deed ze met pijn en moeite met het puntje van haar tong mijn eikel aanraken en begon ze slap af te trekken, zucht, toen was ik het zat. Mijn lul maar in der bek geschoven, ging ze weer zeuren, maar kon niks verstaan, haha, gwn blijven stoten en toen spoot ik haar bek vol. Ze schrok ervan, spuugde het uit, sperma was op der lip en kin. Ze maakte zich druk om druppels op het bed. Ze heeft een mooi gezicht, verdacht mooi, grote neptieten, niet echt geil, staan te strak, en kutje leek op een designerkut. Ik vond het een beetje shady, 50/50 dat het misschien een omgebouwde is. Ik vond het niet de moeite waard. Niks uit haar add deed ze en was niks aan. Echt jammer. Betaalt voor 30 min, stond na 15 min ontevreden weer buiten. Geen herhalingsgevaar. Ontvangt idd in zuid. Toen ik wegging, verschoonde ze de lakens ook niet maar streek ze het glad. Ik zag ook nergens condooms, alleen een keukenrol en doosje natte doekjes. Zonde, maar een fantasie armer.
Bedankt voor je review, houd ik mijn geld in mijn zak !
 
@josephf en tepelboy, jullie zijn zeker van die types die verliefd worden op hoeren en denken hun prins op het witte paard te zijn en ze te redden uit gedwongen hoererij of nie. Hand in hand tegemoet gaan naar een sprookjesleven.
Ga maar lekker je geld verkwisten daar dan. Alsjeblieft.
@Paul ja zonde van je meiertje joh.
@skinny, kwa humor vond ik het ook wel grappig, anders had ik nog mijn geld teruggeeist, haha.
 
@josephf en tepelboy, jullie zijn zeker van die types die verliefd worden op hoeren en denken hun prins op het witte paard te zijn en ze te redden uit gedwongen hoererij of nie. Hand in hand tegemoet gaan naar een sprookjesleven.
Ga maar lekker je geld verkwisten daar dan. Alsjeblieft.
@Paul ja zonde van je meiertje joh.
@skinny, kwa humor vond ik het ook wel grappig, anders had ik nog mijn geld teruggeeist, haha.
Ik vind niet dat je de vrouw zo af mag straffen omdat de adv niet klopt. Kan heel goed ijn dat ze misschine niet geheel vrijwillig dit doet en niet op de hoogte is van de adv details en zo. Misschien doet ze ook zelf de communicatie niet...
 
Ik wilde graag naar deze dame:

Ze staat herkenbaar op haar fotos maar fotos zeggen niks meer regenwoordig, dus om te voorkomen dat ik voor niks ga rijden, huisnr. ook pas ij de srraat, wilde ik een videocall. Helaas hoop heen en weer geapp maar doet ze niet.

Is er al iemand geweest die weet of ze inderdaad de dame is van de foto's?
 
Is ze nog ze slank?
Wat was je ervaring?
Tongzoenen goed?
Laat ze alles toe?
Zou je teruggaan?
Ze deed bij mij eerst heel aardig maar toen ik aangaf niet te komen als ik er niet eerst kon zien werd ze pissig.
 
Leuke rustige vriendelijke Thaise vrouw hoor. Het zijn duidelijk professioneel genomen foto's van een 35+ dame maar gelijkenis voor een eerste indruk is ok. Mooi slank lichaam in juiste proporties in een mooi zwart jurkje, eigenlijk jammer van de flinke siliconen. De date zelf was prima, ze nam de tijd incl pzc, zoenen en afspreken ging makkelijk in Rotterdam.
Voor de dame ik zou wel teruggaan maar de kamer zonder opfrismogelijkheid, rumoer in het appartement en een veel te ver doorgezakt bed vond ik niets.
 
Zit nu in Nijmegen en zoals al eerder vermoedens werden uitgesproken.... Het is inderdaad een omgebouwde!! Dus pas op!! Tenzij je daar van houdt natuurlijk. Ik ben weer snel weggegaan toen zij/hij het eerlijk tegen mij vertelde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan