Recensie Kim salon 261 Alphen aan de Rijn 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
477
18/02/23
1.511
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Site salon621
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben gister bij salon621 geweest .bij binnen komen is niet veel sfeer veel te harde muziek de dame achter de desk is aardig maar niet spontaan .toen bij het voorstellen mooie dames ,ik heb gekozen voor Kim mooie leuke en vriendelijke dame heerlijk lichaam mooie borsten en prachtige billen 🥰wauw ze heeft mij een fijn en heerlijk uur gegeven eerst samen wat geknuffeld en haar mogen beffen daarna heeft ze mij super lekker gepijpt (ze kan het heerlijk ) en het laatste heeft ze me afgetrokken wat heel fijn was .kim je ben een heerlijke lieve meid 🤩🤗 ik heb genoten van jou mooie lichaam .het enigste nadeel vindt ik ze doet niet aan tongzoenen .en dat vindt ik jammer daarom blijft het voor mij bij deze 1e keer groetjes voor jou verders was het een fijne date xxxxx
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Site salon621
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Prima aardige dame, maar foto's komen wat mij betreft niet overeen met de werkelijkheid. Heeft neppe billen die er prima uitzien maar heeft ook wel een forse buik, geen PAWG maar langzaam richting BBW. Prima service. Was eerste klant van de dag en msischien was ze nog slaperig, hygiene niet op orde was ze stonk een beetje. Aardige vrouw maar 0% herhalingsgevaar.
 
Prima aardige dame, maar foto's komen wat mij betreft niet overeen met de werkelijkheid. Heeft neppe billen die er prima uitzien maar heeft ook wel een forse buik, geen PAWG maar langzaam richting BBW. Prima service. Was eerste klant van de dag en msischien was ze nog slaperig, hygiene niet op orde was ze stonk een beetje. Aardige vrouw maar 0% herhalingsgevaar.
Als ze stinken is het over.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Site salon621
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinds kort is Kim aanwezig bij salon 261 en ga ik daar wekelijks heen hiervoor werkte ze bij amersfoort privé.Onze date begint altijd met een heerlijke douche sessie waarna we daar heerlijk naar het bed gaan en zij mij een heerlijke massage geeft. hoe ze mijn pik zo hard maakt is niet normaal. Kim is erg goed in een penis massage met het uitstellen van orgasme tot je ontploft ! Zelf is het ook een heerlijke meid en mag ik haar ook altijd heerlijk likken. Kim is een echte aanrader en kijk weer uit naar mijn volgende bezoek!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor het eerst Kim bezocht. Mooie verschijning en leuk in de omgang. Voelt vrijwel direct aan wat je fijn vindt en het leek alsof we elkaar al vaker hadden ontmoet. Heerlijke teasende massage wat eindigde in een spetterend hoogtepunt. Kan mij totaal niet vinden in een eerdere recensie mbt hygiëne. Herhalingsgevaar groot.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan