Recensie Kimberly, lounge, Erpe Mere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

com

Wandelaar
60
22/11/21
22
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120+30
Op goed vallen uit een binnen gesprongen in deze zaak.
Vind het een vreemd systeem dat je bij de zaakvoerder via de website de dame moet kiezen en je ze pas te zien krijgt als je betaald hebt en dan nog eens blijkt dat de dame die je gekozen hebt en voor je staat dan toch niet vrij is wegens 15 min later al een afspraak.
Het is echt wel een pand ingericht als een club in plaats van een woonhuis zoals je op zoveel andere locaties ziet.
De date zelf dan Kimberly deed wat je haar vroeg maar nooit echt met enthousiasme of overtuiging, misschien ook wel gebrek aan ervaring.
Klik was er duidelijk niet.
 
Ik ben nieuw in deze wereld en heb sinds kort de stap durven zetten om meisjes te bezoeken. Voor mij was Kimberly mijn eerste ervaring met de Lounge en ik vond er niets aan. Ik had betaald voor een uur, maar er was niet eens een massage. Het bezoek was volledig gericht op het zo snel mogelijk laten klaar komen en daarna een douche. Er kwam geen enkel gevoel bij kijken en een connectie was er evenmin. Na 30min was ik al buiten en ik gaf er niets om.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nieuw in deze wereld en heb sinds kort de stap durven zetten om meisjes te bezoeken. Voor mij was Kimberly mijn eerste ervaring met de Lounge en ik vond er niets aan. Ik had betaald voor een uur, maar er was niet eens een massage. Het bezoek was volledig gericht op het zo snel mogelijk laten klaar komen en daarna een douche. Er kwam geen enkel gevoel bij kijken en een connectie was er evenmin. Na 30min was ik al buiten en ik gaf er niets om.
De recensies hier goed lezen dan kom je dat niet tegen. 70 procent van de dames zouden beter een andere job zoeken. De andere 30 procent zijn een droomvrouw in bed.😉😋
 
De recensies hier goed lezen dan kom je dat niet tegen. 70 procent van de dames zouden beter een andere job zoeken. De andere 30 procent zijn een droomvrouw in bed.😉😋
Dank voor de reactie. Ik heb er in elk geval uit geleerd. Ik had wel een goed gevoel bij de Lounge en wilde er al langer eens heen gaan, maar was er nog niet aan toe. Vandaag was ik toevallig vrij en in de buurt, dus besloot ik om een spontaan bezoek te brengen. Nu weet ik inderdaad beter dat je ook in zo'n geval best op voorhand naar een specifieke dame vraagt.

Gelukkig was mijn eerste ervaring bij een ander huis wél heel positief, want anders was ik wellicht al meteen tot de conclusie gekomen dat het niet voor herhaling vatbaar was.
 
Kimberly mijn eerste ervaring met de Lounge en ik vond er niets aan
Ja dit moet een harde ontgoocheling zijn. Ik voel met je mee. Soms verwachten we er zoveel van maar zitten we nadien met de kater.
Ik doe ook steeds mijn best om hier veel te lezen, dit helpt.
Goede moed voor je volgend avontuur Dharma
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan