Recensie Kimmieke, Hasselt (vh Heusden, Hechtel-Eksel) 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kimmieke-4.html
Totale kosten (in euro)
125
Na het moeten annuleren van onze date (door haar) vandaag dan toch doorgegaan op de vaste plaats waar ze ontvangt (Kamerverhuur - Sint Truidersteenweg). Bij binnenkomen dadelijk vriendelijk onthaald door haar en allebei ontkleed. Betalen mocht naderhand "Dat gaan we toch niet vergeten hoor!" Voor mij ziet deze dame er beter uit dan op haar foto's, ze is mooi slank, alles nog strak, borsten zijn wat kleiner maar daar val ik op en 100% natuurlijk. Ze heeft een heerlijk kontje en een mooi klein kutje.
Op bed dadelijk ontspannen babbelen, zoenen (deed ze bij mij alvast voluit), borsten likken, pzc lekker heerlijk lang en ook erg diep, Haar poesje volop gelikt en met haar kontje al vingerend gespeeld. Ook van het rimmen geniet ze duidelijk. Dan condoompje om en haar doggy genomen in haar poesje. Ook dat voelde lekker strak. Ze geniet er duidelijk ook van en geen overdreven gekreun! Toen ik voelde dat ik bijna ging komen, hebben we overgeschakeld naar dat kontje van haar... Heerlijk! Ik ben nogal groot geschapen maar dat was geen enkel probleem voor haar. Ik kon lekker men gang gaan en uiteindelijk duurde het dan ook niet lang of ik kwam heerlijk in dat kontje van haar klaar! Daarna mocht ik me op bed leggen, heeft ze men jongeheer gewassen en is ze daarna langs me komen liggen. Heel aangenaam om daarna in elkaars armen nog wat na te praten over koetjes en kalfjes. Voelde toch wel een beetje als de GFE! Van enige verwardheid (wat ik lees in sommige reviews) was alvast vandaag geen sprake...
Zeker herhalingsgevaar!!!

TLDR: Geen GFE en dame is niet het scherpste potlood, maar wel een echt anaalsletje

Tijdje geleden met haar afgesproken voor een uurtje, ontvangt in het rendez-vous hotelletje op de Sint-Truidersteenweg.

Dame is heel vriendelijk en laat je onmiddelijk welkom voelen. In tegenstelling tot sommige anderen had ik niet het GFE gevoel en persoonlijk vind ik dat het duidelijk is dat Kimmeke (of Kimmieke?) goed geleefd heeft. Ze is heel mager tot op het uitgeleefde af, huid heeft veel zon gezien en met momenten komt ze wat verward over. Dus ipv een GFE eerder een geile hoertjes vibe. En eerlijk, dat doet ze goed.

Begonnen met een BJ. Ballekes lekken doet ze nat en vol overgave. En af en toe eens wat dieper porrren is geen probleem. Je mag haar ondertussen ook stevig vingeren in zowel kutje als kontje. Klaarkomen in haar mond doet ze niet, dus op heb ik haar op haar rug gelegd, balzak in haar mond en over haar tetjes en buikje gespoten.

Eens er geen lul meer in zat stond haar mondje niet stil. Onderwerpen gingen van haar exen en laatste vakantie tot welke auto's ze mooi vond. 't Was eenrichtingsverkeer en niet bepaald hoogstaand, eerder type cafepraat.

Voor de tweede ronde moest ik zelf aangeven dat het tijd was. Maar daarop ging ze wel onmiddelijk aan de slag. Eerst wat strategisch hand- en mondwerk. En dan een condoompje errond.

Op de vraag of anaal een optie is kreeg ik een enthousiaste "JA" en gingen de beentjes wijd open. En dat enthousiasme bleef.

Alle standjes waren mogelijk en ondertussen wat ruiger spanken, haar haren vastpakken of vingers in haar mond steken werd aangemoedigd. Tweede ronde duurde best lang (met de hulp van een beetje kamagra). Dus heb ik eventjes uitgerust terwijl ze me cowgirl berijdde. Dat deed ze traag en diep, terwijl ze met haar clitje speelde. Absoluut topsletje.

Uiteindelijk afgewerkt in doggy, met haar kontje in de lucht en handjes op de rug. Volgens mijn apple watch heeft de tweede ronde 14 minuten geduurd en al die tijd heeft Kimmieke haar best gedaan om mij te laten geloven dat ze niets liever had dan anaal genomen worden door een wildvreemde. Op dat vlak een topwijfje dus.

Terug
Bovenaan Onderaan