Kinky gaat zelf recensies hosten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zover ik weet kunnen DVP's zelf geen reviews verwijderen. Ze kunnen er wel zelf voor kiezen om de reviewfunctie aan of uit te zetten. Zie: https://klantenservice.kinky.nl/nl/support/solutions/articles/42000087728-reviews-adverteerders

Weet je misschien wat de boodschap van de recensie was? Dan kunnen we zelf enigszins het waarheidsgehalte beoordelen.
De betreffende review was zeker niet positief, maar ook weer niet beledigend. En in haar reactie bleek dat de wandelaar inderdaad is geweest.
Daarna was hij plots weg. Dus blijkbaar kan een dame een separate recensie verwijderen op kinky. Daarmee is voor mij de betrouwbaarheid van deze recensies niet groot.
Desalniettemin is de kwaliteit van de dame in kwestie zeer goed, vind ik.
 
Ik heb deze week ook een recensie geschreven op Kinky.
Was niet positief maar werd goed gekeurd.
Paar uur later toch alsnog en verwijderd. Volgens Kinky omdat er inhoudelijk te weinig informatie in stond.
Toen ik via de mail verhaal ging halen kwam de aap uit de mouw..
De dame in kwestie had contact opgenomen met Kinky en kreeg het dus voor elkaar mijn review weer te verwijderen.
Slecht verhaal dit.

Lekker hier schrijven op GR dus, en de Kinky reviews links laten liggen.
Als de adverteerder de advertentie offline zet of stopt is je review ook foetsie.
Verspilde moeite.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar keer een recentie geschreven. Een keer afgekeurd, na navraag was het een misverstand. Bij een tweede recentie werd mij het advies gegeven de volgende keer meer inhoudelijk te schrijven. Toen ben ik ook gestopt.
 
Dat kon vroeger toch ook al? Dacht ik toch. Alleen had dat weinig succes. Dat er andere zaken dan AVG een rol speelden bij de sluiting van H. lijkt me duidelijk.
Ja klopt, kinky forum heette dat. Dat is later overgegaan in Hookers. Maakt verder niet uit, ik blijf op dit forum rondwandelen, voel me hier wel thuis :)

Forum zag er toen wel anders uit:

 
Laatst bewerkt:
Even in het algemeen en als dit bericht niet mag verwijder maar. Of verplaats
Geloof dat op dit forum een heel topic is over kinky reviews.
Wat mij vaak helpt is:
Dit forum voor zover er recensies zijn of wiem.
De reviews op kinky hetzelfde te zien als reviews van Trustpilot, waarmee ik bedoel: veel positieve hoge recensies van accounts met 1 recensie is orange tot red flag.
Always assume the worst until proven otherwise 🙈
,
 
Op de kinky website kun je ook een recensie schrijven. Dat is niet nieuw. Wat ik niet wist is dat de dame deze recensies naar believen kan verwijderen. Dat gebeurde namelijk deze week bij Kamila. Ze verwijderde een negatieve review.
Zo kun je natuurlijk altijd hoog scoren.
Kan dat hier ook?
De adverteerder kan dat niet zelf. Je kan wel je recensies uitzetten. Zo zijn al je recensies onzichtbaar. dus niet alleen de slechte.

Waar ik laatst achter kwam doordat er veel van mijn recensies plotseling verdwenen, is dat wanneer het profiel van een recensent een jaar niet gebruikt is, delete wordt. Dan verdwijnen alle recensies die geschreven zijn door die persoon.
Heel erg balen.

Ik heb er nu nog maar 10 van de 17 over. 🥲
 
wie zit er eigenlijk achter dit forum? Ik bedoel… een deel van de forumleiding was eerst gewoon lid hier. Maar is het forum opgestart door iemand van midhold? Of ook een wandelaar?
 
Enigsins offtopic, maar GR is niet opgestart vanuit midhold.

Vrijwillige moderators zijn onderdeel van de forumleiding, het kan inderdaad heel goed dat je daar enkelen van eerst als gewoon lid hebt gezien, solliciteren op een plekje in het moderatorteam wordt meestal gedaan door actieve leden :).
 
Hallo,

Zijn er mensen die ook rare ervaringen hebben met Kinky?

Ik plaats wel eens een review, en al mijn goede reviews blijven staan (na goedkeuring) maar alle slechte reviews worden gepost na goedkeuring en dan weer verwijderd met de woorden:

"De review die je hebt geschreven is verwijderd. De beoordeling voldoet niet aan de richtlijnen."

Maar ik kan nergens op de website de richtlijnen vinden?

Ik heb het gevoel dat Kinky express slechte reviews verwijderd na request van de dame, wat niet bepaald een goed review systeem is...

Groetjes,
 
Nou ik ben wel klaar met reviews op kinky. 2x een review geprobeerd te plaatsen over Lynn Lynx, waar ik echt een top uur mee beleefd heb, 2x afgekeurd. Eerste keer te weinig uitleg in de text, tweede keer text aangepast en zelfde als de eerste keer alle verleende diensten met 5 sterren beoordeeld, krijg je een bericht dat dat niet kan, alles perfect.
Het is toch hoe ik het beleef!
Zoek het uit met je reviews Kinky.
Ik blijf een girlsreview fan.
 
Lol, kinky recensies. Heb er zelf maar 1 en de weinige anderen staan op dit forum. De meeste stonden op hookers, maar op jaarbasis gezien sloeg het aantal daar eigenlijk ook nergens op.
Terwijl ik ze graag lees, maar goed.. kan niemand dwingen 🤷‍♀️
Misschien klagen bij Kinky dat klanten geen recensie kunnen plaatsen.. Heb het ook ooit op verzoek van een DVP gedaan en kreeg de zelfde flauwe feedback van Kinky dus ook account verwijderd. Misschien moet je als DVP wel gratis 'ritjes' weggeven aan de moderators ofzo...
 
Ik moest 1 keer bellen met kinky, maar ik kreeg echt een geweldig aardige vrouw aan de lijn. Weet niet of zij ook de moderating doet, maar ik denk het wel.

Ze gaf zelfs nog tip's over anoniem maar aantrekkelijk adverteren.

Ik had toen der tijd iets van 4 5-sterren reviews die er gewoon doorheen kwamen denk ik. Zullen ze misschien sommige dames dan het voordeel van de twijfel geven en andere niet?🤔
 
Ik moest 1 keer bellen met kinky, maar ik kreeg echt een geweldig aardige vrouw aan de lijn. Weet niet of zij ook de moderating doet, maar ik denk het wel.

Ze gaf zelfs nog tip's over anoniem maar aantrekkelijk adverteren.

Ik had toen der tijd iets van 4 5-sterren reviews die er gewoon doorheen kwamen denk ik. Zullen ze misschien sommige dames dan het voordeel van de twijfel geven en andere niet?🤔
Ik had 15 5 sterren reviews en 1 4,5 ster.
Alles wat daarna kwam van meer dan 4 werd weer verwijderd of niet geaccepteerd. Er moest meer kritiek op mij komen. 🙄 niet bepaald eerlijk vind ik. Net als dat na 1 jaar de inactieve accounts van recensenten en daarmee alle reviews daarvan worden gedelete. Zo had ik na 1,5 jaar nog maar 11 reviews. Erg balen.
 
Ik had 15 5 sterren reviews en 1 4,5 ster.
Alles wat daarna kwam van meer dan 4 werd weer verwijderd of niet geaccepteerd. Er moest meer kritiek op mij komen. 🙄 niet bepaald eerlijk vind ik. Net als dat na 1 jaar de inactieve accounts van recensenten en daarmee alle reviews daarvan worden gedelete. Zo had ik na 1,5 jaar nog maar 11 reviews. Erg balen.
Maar een oprechte vraag. Kreeg jij daar van een berichtje van of kreeg je dat te horen via een klant?

Site werkt wel op een wat vreemde manier als je het zo bekijkt.
 
Maar een oprechte vraag. Kreeg jij daar van een berichtje van of kreeg je dat te horen via een klant?

Site werkt wel op een wat vreemde manier als je het zo bekijkt.
Het ligt anders dan je zou denken.. Midhold was van Ton Schut en Florian Albers.
Midhold is een bedrijf wat een arsenaal aan erotische advertentiesites, webcam sites etc. beheert. Kinky is een van de bekendste. De heren konden door de jaren heen al oom Dagobert spelen maar hebben hun belang in Midhold verkocht die ze zelf groot hebben gemaakt als medewerkers van KPN. Midhold was vroeger onderdeel van KPN. Het Zwitserse bedrijf die voor Midhold de transacties met betalingen afhandelden hebben het overgenomen. Logisch die wisten precies van de hoed en de rand en hoe winstgevend Midhold is.

De moderatie van recensies doet Kinky niet zelf. Daar houden ze zich niet mee bezig. Dat doet een externe partij.
 
Het ligt anders dan je zou denken.. Midhold was van Ton Schut en Florian Albers.
Midhold is een bedrijf wat een arsenaal aan erotische advertentiesites, webcam sites etc. beheert. Kinky is een van de bekendste. De heren konden door de jaren heen al oom Dagobert spelen maar hebben hun belang in Midhold verkocht die ze zelf groot hebben gemaakt als medewerkers van KPN. Midhold was vroeger onderdeel van KPN. Het Zwitserse bedrijf die voor Midhold de transacties met betalingen afhandelden hebben het overgenomen. Logisch die wisten precies van de hoed en de rand en hoe winstgevend Midhold is.

De moderatie van recensies doet Kinky niet zelf. Daar houden ze zich niet mee bezig. Dat doet een externe partij.
Omg dus ik moet toch maar is gaan overstappen naar Ziggo😱

Maar oprecht dankjewel voor de uitleg. Denk dat er wat studenten worden ingehuurd voor de moderatie. De dame die ik aan de lijn had klonk gehoorlijk jong.
 
Terug
Bovenaan Onderaan