Recensie Kitty, Saengthong, Rumst 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Logisch zij moeten geld opbrengen en een 1 uur met twee het zou fijn zijn voor de klant maar niet voor de kassa 🤩
Tja, ik snap de deal dan niet, het is eigenlijk gewoon 2* 30 min maar dan met 1 keer klaarkomen...
Voorheen was het bij saithai "party"; na 45 min kwam er een extra dame bij en maakten ze het samen af :p

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Nog eens bij kitty geweest. Altijd prettig weerzien. Zolang de conversaties simpel blijven is ze leuk om tegen te praten, ze lacht graag en veel.

Gekozen voor een massage met alles erop en eraan. Ze doet haar standaard routine, daarna kan je ze beffen en neuken.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Topper !

Onlangs ook bij Kitty geweest. Wat een heet Thais lekker ding! Standaard begonnen met de licky licky, waarbij ik haar na 5 minuten heb omgedraaid en op bed heb gelegd. Ze opende gewillig haar benen zodat ik haar lekker poes kon likken en vingeren. Ze werd hier héél snel héél geil van. Ze houdt ervan lekker gelikt te worden, ook rimmen vindt ze heerlijk. Merkte ik aan dat ze mijn hoofd met haar dijen stevig klemde en me dicht op haar poes trok. Ze is schokkend klaargekomen en heeft mij dan heerlijk gepijpt (pzc) waarbij ik nadien mijn warme lading in haar hete mondje en over haar borsten heb mogen spuiten. Nadien nog wat nagekletst en samen gaan douchen. Een aanrader en herhalingsgevaar? Jazeker!!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.saengthong.be/
Totale kosten (in euro)
100
Kitty was een van mijn eerste ervaringen met een massagesalon. ondertussen verschillende keren geweest. ruime proper kamer, er kan gedoucht worden voor en na, badkamer is netjes. krijg steeds nieuwe handdoek.

een van de eerste vragen die ze stelt: happy first or massage first. ik kies meestal massage first. massages zijn zeer goed (wel iets minder goed dan Fa) maar bij Kitty duurt het xxx gedeelte dan weer langer. eerst masseren, dan gaat ze geleidelijk aan naar je billen en begint ze wat met je ballen te spelen. dan zoals het moet je rechzetten op de knietjes. ze likt je ballen, je pik, likt tussen je ballen en anus. likt wat rond je sterretje allemaal wel opwindend (ze gaat wel niet echt naar binnen ook niet met een vinger ofzo. heb het wel niet gevraagd want haar vaste flow is gewoon geweldig.) daarna gaat ze verder, zuigt op je ballen, ze gaan in de mond, daarna nog wat aan je eikel zuigen. man man dat kan tellen als opwarming.

dan omdraaien en gaat ze verder met je ballen en pik in haar mond te nemen. dan weer enkel met de lippen op en neer over je cock dan terug aan je eikel zuigen. geleidelijk schuift ze wat zijwaarts zodat je wat meer met haar lichaam kan spelen. ze heeft een fijn figuurtje en lekker kontje. dan doet ze haar benen open zodat je wat met haar poesje kunt spelen en draait ze helemaal door tot 69 maar beffen doe ik niet. soms likt ze me in deze positie klaar, dan gaat ze weer eens tussen mijn benen liggen om men pik zo dan verder klaar te likken/zuigen. of soms eens tussen de borsten steken om me zo dan te laten klaar komen. CIM heb ik nog niet meegemaakt bij haar. heb er nog niet specifiek achter gevraagd. denk niet dat ze er vies van is maar dat ze het misschien liever niet heeft. Dit hele gebeuren duurt toch bijna de helft van de tijd. Intiem is ook mogelijk, strak poesje. maar niet niet veel gedaan.daarna komt ze nog even naast mij liggen en wil ze wel een babbeltje doen maar ik ben niet zo goed in half engels. ik begrijp het altijd niet goed. dan maar verder masseren, douche, een kus op de wang en weg.

afspreken die ik altijd via SMS, via telefoon is er soms verwarring. en zelfs met SMS is het soms nodig om zelf nog eens te bevestigen. Het is niet altijd duidelijk wanneer de afspraak geboekt is. maar in 95% vd gevallen loopt het goed.

mij ziet ze zeker terug.

Terug
Bovenaan Onderaan