Klaarkomen in mond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het omgekeerde komt ook xel voor... In de advertentie staat bv. 'ik slik niet'. Als je dan vraagt kan cim wel? Krijg je als boos antwoord 'Ik zei toch duidelijk dat ik niet slik!'. Ja, daaaag....
 
Ooit bij een dvp geweest die geen probleem maakte met klaarkomen in de mond. Ze pijpte me en liet me lekker alles in haar mond spuiten. Maar dan gebeurde er iets vreemd. Zo gauw ik uitgespoten was sprong ze uit het bed en liep de slaapkamer uit. Maar dan hoorde ik haar op de trap, terwijl de badkamer en het toilet op deze verdieping was. Nu werd ik toch wel nieuwsgierig wat er aan de hand was. Ik had het nog meegemaakt dat de dame wel laat klaarkomen maar niet slikt, geen probleem als dat afgesproken is. De meesten spuwen het dan uit in een klaarliggend doekje of de gekende keukenrol, Hier was dat dus iets totaal anders. Ik sprong dus ook uit het bed en ging op de traphal kijken wat er gebeurde. Wat ik toen zag verbaasde me enorm. Beneden aan de trap, vlak naast de voordeur, stond madam met mijn sperma in haar mond een mij totaal vreemde man te tongen. Geen idee van waar die plots tevoorschijn was gekomen. En zo snel mijn zaad overgetongd was verdween die man door de voordeur en kwam de dvp weer naar boven. Ik was er even niet goed van. Ik ben toen wel zeer kwaad geworden met een laaiende woordenwisseling tot gevolg, en dan zo snel mogelijk weer vertrokken. Een ding wist ik meteen zeker voor de volle 100% , "Die ziet mij NOOIT meer terug".
Ik vond dit toch wel een bijzonder vreemde situatie die ik na al die jaren eigenlijk nog altijd niet begrijp.
 
Laatst bewerkt:
Ooit bij een dvp geweest die geen probleem maakte met klaarkomen in de mond. Ze pijpte me en liet me lekker alles in haar mond spuiten. Maar dan gebeurde er iets vreemd. Zo gauw ik uitgespoten was sprong ze uit het bed en liep de slaapkamer uit. Maar dan hoorde ik haar op de trap, terwijl de badkamer en het toilet op deze verdieping was. Nu werd ik toch wel nieuwsgierig wat er aan de hand was. Ik had het nog meegemaakt dat de dame wel laat klaarkomen maar niet slikt, geen probleem als dat afgesproken is. De meesten spuwen het dan uit in een klaarliggend doekje of de gekende keukenrol, Hier was dat dus iets totaal anders. Ik sprong dus ook uit het bed en ging op de traphal kijken wat er gebeurde. Wat ik toen zag verbaasde me enorm. Beneden aan de trap, vlak naast de voordeur, stond madam met mijn sperma in haar mond een mij totaal vreemde man te tongen. Geen idee van waar die plots tevoorschijn was gekomen. En zosnel mijn zaad overgetongd was verdween dei man door de voordeur en kwam de dvp weer naar boven. Ik was er even niet goed van. Ik ben toen zeer kwaad geworden met een laaiende woordenwisseling, en zo snel mogelijk weer vertrokken. Een ding wist ik meteen zeker voor de volle 100% , "Die ziet mij NOOIT meer terug".
Ik vond dit toch wel een bijzonder vreemde situatie die ik na al die jaren eigenlijk nog altijd niet begrijp.
Soms moet je een verhaal echt meerdere malen lezen om jezelf te overtuigen dat je het echt goed gelezen hebt……. Dat had ik bij dit verhaal ook even ;)
 
Ooit bij een dvp geweest die geen probleem maakte met klaarkomen in de mond. Ze pijpte me en liet me lekker alles in haar mond spuiten. Maar dan gebeurde er iets vreemd. Zo gauw ik uitgespoten was sprong ze uit het bed en liep de slaapkamer uit. Maar dan hoorde ik haar op de trap, terwijl de badkamer en het toilet op deze verdieping was. Nu werd ik toch wel nieuwsgierig wat er aan de hand was. Ik had het nog meegemaakt dat de dame wel laat klaarkomen maar niet slikt, geen probleem als dat afgesproken is. De meesten spuwen het dan uit in een klaarliggend doekje of de gekende keukenrol, Hier was dat dus iets totaal anders. Ik sprong dus ook uit het bed en ging op de traphal kijken wat er gebeurde. Wat ik toen zag verbaasde me enorm. Beneden aan de trap, vlak naast de voordeur, stond madam met mijn sperma in haar mond een mij totaal vreemde man te tongen. Geen idee van waar die plots tevoorschijn was gekomen. En zo snel mijn zaad overgetongd was verdween die man door de voordeur en kwam de dvp weer naar boven. Ik was er even niet goed van. Ik ben toen wel zeer kwaad geworden met een laaiende woordenwisseling tot gevolg, en dan zo snel mogelijk weer vertrokken. Een ding wist ik meteen zeker voor de volle 100% , "Die ziet mij NOOIT meer terug".
Ik vond dit toch wel een bijzonder vreemde situatie die ik na al die jaren eigenlijk nog altijd niet begrijp.

Voor sommigen een fetish.

https://www.girlsreview.nl/threads/ira-ita-antwerpen-vingerlingstraat-5-1.2122/post-331670
 
Mij maakt het écht niet uit of ze nu wel-of-niet slikt hoor!
Het is tenslotte de beleving van het zuigen en klaarkomen in de mond die telt!

Ik zie een dame graag genieten met/van mij.

Gepijpt worden voelt erg goed, maar als ze daarna een 'gadver' gezicht trekt bij het komen is dat niet zo'n leuk idee. Op die manier hoef ik het niet.
Uitspugen uit voorzorg is wel ok, maar liever dat ze het jammer vindt dat dat nu eenmaal 'moet´.
 
Mij maakt het écht niet uit of ze nu wel-of-niet slikt hoor!
Het is tenslotte de beleving van het zuigen en klaarkomen in de mond die telt!
Misschien wel, maar het uitspuwen ziet er altijd zo raar uit. Zeker als je al CIM doet.
Ik kom sowieso al amper klaar van pijpen , dus als ik op voorhand weet dat ze men zaad zal doorslikken helpt me dat wel qua inleving.
Verder kom ik meestal klaar door neuken alleen (9 op de 10)
 
Mijn Renate pijpt me altijd klaar zonder condoom, ze slikt het door en pijpt verder. Soms schreeuw ik het uit, ze vindt dit heel geil. Ook steekt ze dan een vingertje in mijn kont, dit is echt fijn en ben dan niet te houden. Ze gaat lekker door tot ik nog een keer klaar kom. Daarna likt ze me helemaal schoon en mag ik mij weer aankleden.

Renate is dat lieve meisje van de tippelzone van toen.
Pijpkoningin van Groningen
Werkt ze nog? Ik ben wel benieuwd!
 
In mondjes spuiten is echt mijn ding. Ik zoek naar meisjes die dit willen en betaal zo nodig altijd extra.

Veel meisjes vinden het helaas niet geil. Het voelt als een moetje en dat vind ik jammer.

Kent iemand een jong sletje (tot midden twintig ofzo) die er wel pap van lust? (Pun intended). Eentje die het gewoon geil vind om sperma op haar gezicht en in haar mond te krijgen?

33880452.gif
 
De echte genieters slikken alles netjes door zonder extra.
Prijsje all inn , ook veel makkelijker.
Tenzij ze van 2 walletjes eet natuurlijk :). Ik grap wel eens dat de echte liefhebster ons zou moeten betalen voor onze donatie ipv andersom. Heb zelf nog nooit een mond vol sperma in ontvangst mogen nemen (direct of indirect) zonder dank je wel te zeggen, zie het ook echt als een cadeautje.

Dat is onzin. Omdat je een echte genieter ben ga je niet lekker smakend sperma doorslikken van iemand die je niet kent.. oke.. 🙄
NIET in de zin van "niet lekker smakend" of in de zin van in het geheel geen sperma doorslikken van onbekenden ?
 
Laatst bewerkt:
Die bestaan wel maar zijn er niet veel .Een amateurdame , ze is al bijna een soort vriendin, en dat geloof ik echt , maar 1 klant heeft , die zegt altijd " heerlijk! " na t slikken. Maar dat is redelijk uniek.
Ik heb er wel een paar meegemaakt die er zeker niet vies van zijn, maarja, zo heb je ook dames die absoluut geen anaal willen en dames die er juist geil van worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan