Voormalig lid 54375
Stamgast
Beste wandelaren,
Ik ben erg benieuwd of jullie tijdens een bezoek bij een dvp (ramen/ prive-huizen/ prive-ontvangst) tot een orgasme komen.
Misschien gek, maar dit is het enige wat ik dus bijhoud omdat ik het extra genieten vind als ik klaarkom in een condoom diep in een dvp, het liefst in doggystyle.

Ik ben erg benieuwd of jullie tijdens een bezoek bij een dvp (ramen/ prive-huizen/ prive-ontvangst) tot een orgasme komen.
Misschien gek, maar dit is het enige wat ik dus bijhoud omdat ik het extra genieten vind als ik klaarkom in een condoom diep in een dvp, het liefst in doggystyle.

hebben, wat meestal niet zo is.
 hebben, wat meestal niet zo is. .
. 

het kan me dan ook niet schelen als we eerder stoppen of de service minder was (ja dan kom ik niet meer terug, maar je bent wel klaargekomen) net zoals ik tevreden ben als ik na een bezoekje bij de fysio geen last meer heb van spierknopen
 het kan me dan ook niet schelen als we eerder stoppen of de service minder was (ja dan kom ik niet meer terug, maar je bent wel klaargekomen) net zoals ik tevreden ben als ik na een bezoekje bij de fysio geen last meer heb van spierknopen 

en toen ik dat zei, zag ik echt een verdrietige gezicht, waardoor er echt een knop bij mij omging van oké volgende keer kom ik klaar.
 en toen ik dat zei, zag ik echt een verdrietige gezicht, waardoor er echt een knop bij mij omging van oké volgende keer kom ik klaar. 

.
. 

. Ik doe meestal 4x per maand 15 min/ 20 min omdat ik wekelijks wil klaarkomen, dus dan is het sensitieve GFE bijna nooit ter sprake haha (doe ook prive-ontvangst maar niet elke maand). Snap je punt heel goed! Dat is enorm genieten natuurlijk
. Ik doe meestal 4x per maand 15 min/ 20 min omdat ik wekelijks wil klaarkomen, dus dan is het sensitieve GFE bijna nooit ter sprake haha (doe ook prive-ontvangst maar niet elke maand). Snap je punt heel goed! Dat is enorm genieten natuurlijk sensitieve GFE dates zorgen ervoor dat je sperma vanuit je tenen komt. Ik heb dan ook altijd enorm lege ballen. Alsof je A++ sperma er dan uitvliegt terwijl het de normale C soldaatjes zijn
 sensitieve GFE dates zorgen ervoor dat je sperma vanuit je tenen komt. Ik heb dan ook altijd enorm lege ballen. Alsof je A++ sperma er dan uitvliegt terwijl het de normale C soldaatjes zijn 

Hoe zit het bij jou eigenlijk, ben je altijd klaargekomen na een bezoek bij een dvp?
Hoe zit het bij jou eigenlijk, ben je altijd klaargekomen na een bezoek bij een dvp?