Kom jij klaar tijdens een bezoek bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In hoeveel % van de bezoeken bij een dvp kom je minimaal 1 keer klaar?

• Totaal aantal stemmers
    221
Ik heb nogal wat last van ED. Pilletjes helpen nauwelijks. Het zit tussen m'n oren.

Dus ik focus me op beffen, gepijpt worden en, bij transvrouwen pijpen en geneukt worden. Ik haal daar plezier uit.

Het gebeurt dat m'n jongeheer mee wil werken (meestal met een heel goeie pijpbeurt of als ik even kan "vergeten na te denken") en dan kan ik neuken. De stijve is echter snel weer weg.

Klaarkomen is dus meestal tgv aftrekken. Maar zelfs dat duurt meestal te lang en doe ik dus dikwijls de moeite niet voor.

Heerlijk deze resultaten want dit had ik gehoopt!

Voor mij is een bezoek aan een dvp dus ook geslaagd bij ejaculatie 😁 het kan me dan ook niet schelen als we eerder stoppen of de service minder was (ja dan kom ik niet meer terug, maar je bent wel klaargekomen) net zoals ik tevreden ben als ik na een bezoekje bij de fysio geen last meer heb van spierknopen

Klaarkomen bij een DVP? Meestal wel ja... al wil het soms... zelfs na intensief neuken... toch niet lukken!

Voor mij dan niet echt een probleem, want ik heb me natuurlijk al stevig kunnen uitleven! Maar... sommige DVP's voelen dan dat ze op één-of-andere manier niet hebben 'afgeleverd'...
Oh dit is zo waar! Ik heb dit bij 2 dames gemerkt in doublet die voorheen vriendinnen waren. Bij beide dames ben ik in t verleden weleens niet gekomen en toen baalden ze harder dan ik, terwijl ik door een rotperiode ging en weinig sliep en weinig water dronk: had 0,0 met hen te maken maar ze baalden enorm terwijl ik erg tevreden was met de bezoeken. Bij een van de dames was het ongeloof zelfs zo groot dat ze probeerde te doen alsof ik klaarkwam maar dat was helemaal niet zo😅 en toen ik dat zei, zag ik echt een verdrietige gezicht, waardoor er echt een knop bij mij omging van oké volgende keer kom ik klaar.

Sindsdien ben ik eigenlijk gestopt met mastruberen en sindsdien is de ejaculatie ratio: 100% bij dvp's

Laatst bewerkt:
Ik heb 100% ingevuld. Voor een date spaar ik meestal enkele dagen op, zodat het gevoel ook veel intenser is en de ejaculatie ook veel meer en heftiger. En vanwege het opsparen, moet het zaad er ook op een gegeven moment uit.

In het verleden wel eens zonder klaar te komen weggegaan. Maar dat kwam omdat de tijd erop zat, maar wel uitgebreid geneukt. Gewoon verkeerd getimed 😆.

Ik heb 100% ingevuld. Voor een date spaar ik meestal enkele dagen op, zodat het gevoel ook veel intenser is en de ejaculatie ook veel meer en heftiger. En vanwege het opsparen, moet het zaad er ook op een gegeven moment uit.

In het verleden wel eens zonder klaar te komen weggegaan. Maar dat kwam omdat de tijd erop zat, maar wel uitgebreid geneukt. Gewoon verkeerd getimed 😆.
Ya tu sabe, eso lo hago tambien. El sentimento es siempre mucho mas fuerte!

Altijd, heb ook nooit last van weigeringen.
Als het al een keer lastig wordt komt dat toch vaak omdat de dvp in mijn penis een stofzuigerslang meent te ontwaren.
Hard, vacuüm en dus verkeerd pijpen werkt compleet averechts.
Dan zit ik binnen 1 minuut weer in de startstand, zoals het was bij binnenkomst.

Orgasme vooral door pijpen, neuken doet me minder. En dan in dat ene uur minimaal 20 minuten beffen, dan is het feest wel compleet.

Sinds ik weer single ben (na 25 jaar) is het wel echt relaxter en meer genieten.
Het onderliggende schuldgevoel als je dvp's bezoekt terwijl je een huwelijk/relatie hebt is nu compleet verdwenen.
Dat scheelt alles. Ik kan iedereen een relatiecrisis aanraden. 🤣

Verder vooral veel genieten.
Ben zelf meer van de sensitieve zachtaardige GFE dates dan het Oud Hollands pompen en knallen.
Dat werkt niet voor mij.

Altijd, heb ook nooit last van weigeringen.
Als het al een keer lastig wordt komt dat toch vaak omdat de dvp in mijn penis een stofzuigerslang meent te ontwaren.
Hard, vacuüm en dus verkeerd pijpen werkt compleet averechts.
Dan zit ik binnen 1 minuut weer in de startstand, zoals het was bij binnenkomst.

Orgasme vooral door pijpen, neuken doet me minder. En dan in dat ene uur minimaal 20 minuten beffen, dan is het feest wel compleet.

Sinds ik weer single ben (na 25 jaar) is het wel echt relaxter en meer genieten.
Het onderliggende schuldgevoel als je dvp's bezoekt terwijl je een huwelijk/relatie hebt is nu compleet verdwenen.
Dat scheelt alles. Ik kan iedereen een relatiecrisis aanraden. 🤣

Verder vooral veel genieten.
Ben zelf meer van de sensitieve zachtaardige GFE dates dan het Oud Hollands pompen en knallen.
Dat werkt niet voor mij.
Er zit onder deze vraag op deze pagina natuurlijk een hoop aspecten en een van die punten is of je klaarkomt in 15 min of 1 uur. In afspraken van een uur is het altijd 100% en bij 15 min, wat ik meestal doe is het 90% en dat vertroebelt natuurlijk de resultaten☺️. Ik doe meestal 4x per maand 15 min/ 20 min omdat ik wekelijks wil klaarkomen, dus dan is het sensitieve GFE bijna nooit ter sprake haha (doe ook prive-ontvangst maar niet elke maand). Snap je punt heel goed! Dat is enorm genieten natuurlijk😍 sensitieve GFE dates zorgen ervoor dat je sperma vanuit je tenen komt. Ik heb dan ook altijd enorm lege ballen. Alsof je A++ sperma er dan uitvliegt terwijl het de normale C soldaatjes zijn😅

Ik heb 100% aangevinkt.

tijdens 2 bezoeken niet. Maar dat was 1 date waar ik puur voor de massage ging. Dus die telt niet mee (vind ik)
Bij de 2e wist de dame de date zo te verneuken dat ik er zelf mee gestopt ben, en eruit gelopen. Dit was bij priveontvangst.

Soms tijdens vermoeidheid is neuken wat lastiger, dan switch ik liever naar oraal.
In 69 toch wel het lekkerste:love:

Tussenstand 15/6: de resultaten laten een sterk rechtsscheve verdeling zien waarbij 86% van de respondenten aangeeft dat ze het gedrag in 90-100% van de gevallen vertonen. Dit wijst op een J-vormige distributie met een uitgesproken ceiling effect - de meeste mensen clusteren bij de hoogste scores, wat typisch is voor sociaal wenselijke antwoorden of routinematig gedrag.

Wie is Soraya? Zegt me niets. Maar twee uur is natuurlijk zalig. Dan zou mn hele budget wel meteen op zijn 😅
Één keer altijd, voel wel met ouder worden dat het wat langer duurt maar bezie dat als positief voor langer door te gaan, laatste tijd is tweede keer iets moeilijker door de gezondheid maar als je Soraya kent weer je wel dat die tweede keer er zowiezo komt. 😂😂😜😜😜
Neem wel minstens twee uur.

Ik kom altijd klaar bij een dvp, zelfs al heeft de dame weinig enthousiasme. Ooit eens meegemaakt dat ik zo goed als slap was en zei tegen de dame trek maar door ik kom wel(echt een hele slechte date was dat) dvp in kwestie was verbaasd want hoe kun je klaarkomen met een nagenoeg slappe pik. Ik dacht op dat moment maar aan 1 ding, klaarkomen en wegwezen.

Ik kom meestal niet klaar bij een dvp, speel teveel met mezelf wel gemerkt als ik daar geen tijd voor heb het dan wel lukt.
Maar zoals eerder opgemerkt is klaarkomen niet het doel, (wel een leuke extra), als ik maar een leuke tijd heb met de dame is het voor mij prima.
Misschien speelt de leeftijd ook mee 55-60 vroeger had ik er geen moeite mee.

Ik heb nogal wat last van ED. Pilletjes helpen nauwelijks. Het zit tussen m'n oren.

Dus ik focus me op beffen, gepijpt worden en, bij transvrouwen pijpen en geneukt worden. Ik haal daar plezier uit.

Het gebeurt dat m'n jongeheer mee wil werken (meestal met een heel goeie pijpbeurt of als ik even kan "vergeten na te denken") en dan kan ik neuken. De stijve is echter snel weer weg.

Klaarkomen is dus meestal tgv aftrekken. Maar zelfs dat duurt meestal te lang en doe ik dus dikwijls de moeite niet voor.
Vervelend zeg zo'n ED: erectiestoornis.

Heb je wellicht veel stress/ last van je nek en schouders? Vanuit mn directe omgeving heb ik gehoord dat dagelijks minimaal 2 uur lopen en naar de sauna gaan, je enorm kan helpen bij ED's die een psychologisch oorzaak hebben.

Ik kom meestal niet klaar bij een dvp, speel teveel met mezelf wel gemerkt als ik daar geen tijd voor heb het dan wel lukt.
Maar zoals eerder opgemerkt is klaarkomen niet het doel, (wel een leuke extra), als ik maar een leuke tijd heb met de dame is het voor mij prima.
Misschien speelt de leeftijd ook mee 55-60 vroeger had ik er geen moeite mee.
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Kom ook niet altijd klaar bij DVP, maar genoten heb ik wel. En misschien moet ik er thuis wat minder mee spelen.
Sinds ik de 50 gepasseerd ben, lukt t sowieso al n stuk minder, helaas...

Als mijn orgasme imminent is en ik het dan nog uitstel leidt dat soms tot moeilijker klaarkomen. Dat wilt zeggen dat ik al eens moet gokken hoeveel tijd er reeds verstreken is en of ik wil vertrekken met blauwe ballen of met nog een hoop tijd over op de teller 😅

Mocht het toch gebeuren dat ik niet klaarkom bij de dvp, zoek ik meestal een alternatief na een uurtje of twee. Dat zijn dan voornamelijk veel kortere dates met vaak als enige doel zsm klaarkomen 😂

Vroeger (toen ik nog jong was) kon ik meerdere keren achter elkaar klaarkomen. Na op latere leeftijd besneden te zijn (krappe voorhuid die met de jaren krapper werd), lijk ik naast wat voorhuid ook wat gevoel in "mijn toverstaf" te zijn kwijtgeraakt. Fijn voor een dame die zelf lekker tekeer wilt gaan, want met hulp van een pilletje kost met me (ondanks mijn leeftijd) niet veel moeite om hem gedurende die hele tijd stijf te houden en niet klaar te komen. Dat laatste kun je uiteraard ook als een nadeel zien. Uiteindelijk vertrek ik nog steeds pas na ook te zijn klaargekomen. Kost soms wel wat moeite, helaas…

Vroeger, toen ik nog mocht neuken, dus anderhalf geleden, kwam ik steeds klaar. Vaak betaalde ik voor twee keer. Bij momenten streefde ik zelfs naar vele keren per dag. Emily (toentertijd verversrui 1) slaagde er ooit in me 7 keer op 2 uur te laten spuiten. 7 keer, gespreid over 5 DVP's deed ik ook eens in Amsterdam. Voor mij hoorde, zelfs bij meesteressen, klaarkomen er toch automatisch bij.
Maar ja, heden ben ik 24/7 caged en enkel mijn hotwife neukt er met vele andere mannen op los....

Terug
Bovenaan Onderaan