Kom jij klaar tijdens een bezoek bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In hoeveel % van de bezoeken bij een dvp kom je minimaal 1 keer klaar?

• Totaal aantal stemmers
    245
Grappig. Bij mij werkt het precies andersom. Eerst leren kennen en dan volgt de sex vanzelf.
Vrouwen die gelijk op halfharde Harry aanvallen, dat werkt dan mij weer averechts.
Zo hebben we allemaal onze 'lijst die werkt'. 😃
Exact.
Rustig voorspel hoort er bij mij bij. Sfeer opbouwen door gezellig gepraat dus ook. Uiteraard wel tegen elkaar aan zittend/liggend en niet op 5 meter van elkaar af.
Zal misschien ook wel leeftijds afhankelijk zijn.

Ik betaal niet om vooraf te ouwehoeren of slap te lullen want daar word ik niet geil van; het is geen verjaardagsfeestje he. Zodra die deur dichtgaat zit mijn tong al in haar keel en sabbelt ze binnen een paar minuten op haar knietjes dus bij mij krijgen ze geen kans om te praten! 😛😝😜🤪
Het gaat niet om slap lullen. Maar voor mij is gedegen voorspel wel fijn.

Ik kom niet op oorlogssterkte binnen.
Ik vind niks zo'n afknapper als een dvp die slappe Harry even op sterkte pijpt.
Dan ben ik meer bezig met hem zsm hard krijgen.
Daar kom ik niet voor.

Dus tijdens een geïnteresseerde babbel zoenen, ook in de nek enzo helpt. Dan over op tongzoenen (nog geen penis aangeraakt). Als ze dat goed kan, en het duurt een tijdje staat mijn penis in no time fier en knoerthard overeind.
En als ze dan begint met afdalen en pijpen en ballen likken en whatever nog meer, dan is het precies zoals het voor mij het beste werkt.

Het is dus meer rustig opbouwen dan 10 minuten slap lullen over haar tax free inkopen toen ze op Schiphol aankwam.
Dat boeit mij natuurlijk ook helemaal niks.

Met andere woorden, doordat ik het niet toeliet (in mijn hoofd) kan ik niet altijd klaarkomen.
Klaarkomen en stijf worden is veel vaker een probleem in het hoofd dan een lichamelijk probleem. In ons hoofd maken we ons soms druk over van alles. Dat het te warm is, wat er die dag nog meer moet gebeuren en ga zo maar door. Dat kan allemaal van invloed zijn. Zelf heb ik wel degelijk opwinding nodig van de kant van de dame. Ik kan het dan weer niet zomaar met iedere dame van de straat wat veel mannen wel kunnen.

Interessant topic!
Ik zou zeggen 75%. Ik gebruik meds die het seksleven toch anders maken, o.a. orgasmes zijn moeilijker. Daarnaast merk ik dat de spanning een ding is voor mij waardoor ik er toch minder van geniet. Als laatste punt dat ik nog maar een paar keer een dame heb gehad was het echt mee klikte.
Voor mij is een orgasme wel een doel, meestal wil ik 2 dingen uit een date; een orgasme en het gevoel krijgen dat ik "gewild" ben.

Interessant topic!
Ik zou zeggen 75%. Ik gebruik meds die het seksleven toch anders maken, o.a. orgasmes zijn moeilijker. Daarnaast merk ik dat de spanning een ding is voor mij waardoor ik er toch minder van geniet. Als laatste punt dat ik nog maar een paar keer een dame heb gehad was het echt mee klikte.
Voor mij is een orgasme wel een doel, meestal wil ik 2 dingen uit een date; een orgasme en het gevoel krijgen dat ik "gewild" ben.
Interessant! Hoe kan een dvp jou het gevoel geven dat je "gewild" bent?

Interessant! Hoe kan een dvp jou het gevoel geven dat je "gewild" bent?
Begging for that cumshot! ;)
Haha nee, het is het gevoel, dat de dvp geinteresseerd is is denk ik het belangrijkste. Ik word zo pissig als ze, terwijl wij samen zijn, bv haar telefoon bekijkt.
Overdreven nep-geilheid is ook een dooddoener voor mij.
Ik wil gewoon een beetje chill sexen maar dat is te moeilijk voor veel.

Begging for that cumshot! ;)
Haha nee, het is het gevoel, dat de dvp geinteresseerd is is denk ik het belangrijkste. Ik word zo pissig als ze, terwijl wij samen zijn, bv haar telefoon bekijkt.
Overdreven nep-geilheid is ook een dooddoener voor mij.
Ik wil gewoon een beetje chill sexen maar dat is te moeilijk voor veel.
Telefoon er bij pakt tijdens het ontvangen?
Dan vraag ik me inderdaad ook af of ze er wel zin in heeft.

Telefoon er bij pakt tijdens het ontvangen?
Dan vraag ik me inderdaad ook af of ze er wel zin in heeft.
Ja, dat is wel een extreem voorbeeld hoor maar ik heb het wel 2x meegemaakt. Komt ook terug in de 1 ster recenties ;)
Als ze er van geniet om jou te laten genieten.
Ja, dat is idd de positieve manier om dit te beantwoorden.

Wel apart om te lezen dat zoveel bezoekers moeite hebben met klaarkomen omdat ze last hebben van stress of de temperatuur of whatever externe factoren die de daad, de stijfheid en het orgasme verhinderen.

Ik weet niet of ik dan de spreekwoordelijke uitzondering ben, maar ik kan heel goed alle knoppen op 0 zetten. Als ik daar met haar in bed lig is er niks anders dan dat, en ben ik nergens anders dan daar.

Ik vind inmiddels (weer vrijgezel) iemand hier thuis uitnodigen nog het meest relaxed.
Prive ontvangst kan ook nog wel, privehuis is geloof ik niet (meer) aan mij besteed.

Best bijzonder dat een echtscheiding zoveel verandering in voorkeuren teweeg kan brengen. 🤔.

Ik heb 0 ingevuld in de poll. In mijn ca 30 jarige wandel carrière ben ik hooguit 10x bij een dvp klaar gekomen. Is dat jammer? Nee! Ik ga voor het totale plaatje. Voor mij is dat orale sex (geven en krijgen) neuken en leuk praatje. Als man alleen mis ik dat. Thuis denk ik dan terug aan de dame en trek even lekker door aan de piel. Ja dan kom ik wel! 🤣

Waarom deze afweging? Ik snap iemand thuis uitnodigen want jouw omgeving maar waarom privehuis dan helemaal niet?
Ja eigenlijk geen harde reden. Behalve dat ik tijdens mijn 25 jarig huwelijk nogal eens naar een privéhuis ging. En natuurlijk nooit thuis kon ontvangen.
Dus misschien is dat wel de hoofdreden.

Privehuis was easy geregeld en in mijn eigen woonplaats. Maar ook altijd omgeven met het gevoel 'ik doe iets wat eigenlijk niet klopt'.
Nu woon ik elders en is ineens iemand thuis uitnodigen mogelijk.
Dus ik denk dat het meer met thuis dan met zo'n huis te maken heeft.
Het zit dus in mijn hoofd.
Maar daar in dat hoofd is de laatste jaren zoveel gebeurd dat ik me van harte neerleg bij mijn nieuwe normaal.🤣

Wel apart om te lezen dat zoveel bezoekers moeite hebben met klaarkomen omdat ze last hebben van stress of de temperatuur of whatever externe factoren die de daad, de stijfheid en het orgasme verhinderen.

Ik weet niet of ik dan de spreekwoordelijke uitzondering ben, maar ik kan heel goed alle knoppen op 0 zetten. Als ik daar met haar in bed lig is er niks anders dan dat, en ben ik nergens anders dan daar.
Al die 'externe factoren'.. Ja dus! Het zit natuurlijk vooral tussen de oren!
En... je moet ook niet aan sex beginnen (al helemaal niet als je er nog voor moet betalen!) als je je echt niet goed voelt...

Maar... los daarvan. Als het plaatje 'goed' zit... bestaat de 'buitenwereld' even niet meer hoor! Al wat telt... is die mooie... naakte... geile vrouw voor me! Haha!

Ik heb 70%in gevuld .om dat het niet altijd lukt kan komen geen klik met een dame of zelf niet helemaal top .het fijnst is natuurlijk klaarkomen ,maar ik hou ook van knuffelen en strelen hier kan ik ook van genieten ben al wat ouder kan ook daar mee te maken hebben dat ik af en toe voor te jong kies 25-30 die hebben dan minder gevoel met mij ,een oudere dame 35-40+ hebben meer gevoel bij een oudere man vinden het leuker denk ik , en gepijpt worden kom ik ook altijd beter klaar ,met neuken als de condoom er om gaat word hij wel minder stijf ,zit ook in mijn boven kamer denk ik ,vind ik wel jammer 😌
klaarkomen lukt altijd wel, maar knuffelen en strelen is toch ook waar ik het meest van hou.

Terug
Bovenaan Onderaan