Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke plek is dit?Moeilijk te zeggen....
De locatie ken ik en is redelijk klein en krap.
Niet echt wat we gewend zijn van Krash maar..... who knows kan gezellig worden
I've heard wonderful feedback from the last event at Cocoon in Brussels.Is er 1 van jullie bij morgen ?
I've heard wonderful feedback from the last event at Cocoon in Brussels.
I can't wait to try this new location at Paradoxx in Antwerp.
Do you have the exact address and nearby parking?
Send me a DM
Me also, first time in a KrashZone party! 20:00 I will be there, targeting a specific lady!Is one of you there tomorrow?
Who is the lucky one ?Me also, first time in a KrashZone party! 20:00 I will be there, targeting a specific lady!
Good for you. I heard mixed reviews of this event at the Cocoon. The positive: the presence of well-known women. The negative: there were too many people. If KZP returns to Brussels, I might give it a try.I've heard wonderful feedback from the last event at Cocoon in Brussels.
I can't wait to try this new location at Paradoxx in Antwerp.
Do you have the exact address and nearby parking?
Geweldig feestje weeralDenk eraan volgende keer te gaan. Hoe was het gisteren 21/03? Ook actieve koppels?
Klinkt goed! Hoe waren de dames vd koppels?Geweldig feestje weeral, moeilijke keuzes moeten maken, je kan niet iedere schoonheid voorzien van een lading
Als ze jou alle 7 diep in de ogen kijken, om ter hards aan je lul zuigen, en hun kont diep tegen je ballen stoten…, probeer dat dan maar eens eerlijk af te handelen
Gelukkig konden de mannen rekenen op elkaars hulp.
Aan actie van de aanwezige koppeltjes, zeker geen gebrek!
Dus niet te veel denken en gewoon gaan voor de ultieme belevenis![]()
Ruimte is er achterin en lockers voldoende aanwezigKlinkt goed, wil er allang eens langsgaan en nu in Diest valt afstand mee voor mij.
Wat ik me afvraag, ben ooit eens in die zaak geweest maar kan me niet voorstellen dat er daar een GB ruimte is?
Zijn er ook lockers om je spullen veilig op te bergen?
Alvast bedankt en hopelijk blijven ze daar organiseren om de zoveel tijd.
TOP, dank je wel ik hou de agenda in de gaten.Ruimte is er achterin en lockers voldoende aanwezig![]()
@Shelby
Tal van actieve koppels?
Was er nog een locatie op het zelfde terrein ??? Zat ik in de foute overigens koude tent?
Het lijkt wel of ik op een andere party was....
Er was wel geteld 1 nederlands koppel aanwezig met nochtans heel wat bang ervaring, dat passief bleef omdat iedereen bare neukte en ze niet wilden meedoen aan dit Russisch Hiv-roulette.
5 meiden: waarvan fanny meer niet actief deelnam dan wel.
De rest was erg actief, maar de helft was zonder enige vorm van interactie..
Keuze tussen 5 drankjes & 2 broodjes, flauwe dj-set & binnen aan de bar moet je door een walm van rook voor je terug naar de lockers kan...
Dit was zowel op deze locatie (Milfs@the bar) - als voor krashzone(eerder in de loft) alweer een erg teleurstellende party. Mij zien jullie dus niet meer. Diest was nochtans erg makkelijk.
Maar zowel in Buddha als in Eroxx beleef ik veel meer plezier voor minder €, het wat verder rijden heb ik er dan voor over.
Afsluiten met een positieve noot. Voor de barelovers lijkt me dit wel een speelparadijs. Ze kunnen hier vlot overgaan van het ééne gaatje naar het andere & doorgaan naar t 3de én maar blijven wisselen...
Inderdaad en de dames de schuld geven.En nadien komen ze zagen over eventuele SOA's.![]()
Er gebeuren wel meer toestanden waar ik me vragen bij stel.Ik was ook op deze zielige vertoning. Ik ben geen bare neuker en neuken met condoom was blijkbaar niet mogelijk. Na een uurtje ben ik weer opgestapt. zonde van de verre heen en weer reis en .............het geld !!
Ik was ook op deze zielige vertoning. Ik ben geen bare neuker en neuken met condoom was blijkbaar niet mogelijk. Na een uurtje ben ik weer opgestapt. zonde van de verre heen en weer reis en .............het geld !!
Ik ben het helemaal met je eens, er liggen condooms in elke kamer !Toen ik er was (wel al meer dan een jaar geleden) waren er gewoon condooms beschik
In Diest zijn er geen kamers.Ik ben het helemaal met je eens, er liggen condooms in elke kamer !